Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin mielestä lastentarvikehankinnat on tuhlausta, mutta silti ollaan valmiita käyttämään rahaa kaikkeen muuhun?

Vierailija
01.08.2023 |

Esimerkiksi meillä puolison mielestä setti joks maksoi 1300 euroa, mikä sisälsi vaunut, rattaat ja turvakaukalon, oli liian kallis. Mutta sitten taas autoon hän olisi mielellään ollut valmis laittamaan 50k euroa ja uuteen sohvaan 2000 euroa. Ja ne rahat on meidän yhteisiä, mistä tehdään nämä mm. kotiin ja lapseen liittyvät hankinnat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rattaistakin pitää olla valmis maksamaan 50k jos autostakin,

Vierailija
2/11 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas vaimo käytti 90 euroa lämpöpussiin mikä menee vauvan vaunuihin. Ei kelvannut villapeitot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksa yhteisistä rahoista 1200 e ja sano, että saman summan mies voi ottaa yhteisistä autoa varten, loput maksaa itse.

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että persaukiset naiset hankkivat lapsia vain saadakseen miehen maksamaan kulut.

Vierailija
4/11 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas vaimo käytti 90 euroa lämpöpussiin mikä menee vauvan vaunuihin. Ei kelvannut villapeitot.

Joo ja sängyksi vauvalle riittää pärekori ja rattaiksi maitokärryt.

Vierailija
5/11 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No maksa yhteisistä rahoista 1200 e ja sano, että saman summan mies voi ottaa yhteisistä autoa varten, loput maksaa itse.

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että persaukiset naiset hankkivat lapsia vain saadakseen miehen maksamaan kulut.

Aseellako nämä naiset pakotti olemaan kanssaan?

Vierailija
6/11 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehesi on itsekeskeinen mulkero.

Vierailija
7/11 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sängyksi vauvalle riittää pärekori ja rattaiksi maitokärryt.

Mikä vika villapeitossa????

Vierailija
8/11 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, pakko sanoa, että nämä jotkut on kyllä ihan vaan miehiä kaikki. Enkä tosiaan ole mikään miesten vihaaja, vaan kaikella rakkaudella sanon. Hyvin voi maksaa maltaita vaikka jalkapallon mm-kisareissusta tai formuloista paikan päällä, mutta lapsen pitäisi elää pyhällä hengellä. Silmienpyöräytys.

Vierailija
9/11 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kohtuulliset ja tarpeelliset hankinnat, mutta en ymmärrä sitä, että joidenkin mielestä suunnilleen kaikki on turhaa. Varsinkin kun usein näiden samojen ihmisten mielestä autoon kyllä pitää saada ne kalliit lisävarusteet ja erikoisominaisuudet, mutta vauvalle sitten riittää se serkun perheeltä saatu 10 vuotta vanha turvakaukalo ja vaunuiksi 50 eurolla ostetut ikivanhat rotiskot.

Vierailija
10/11 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta tienaan itse top 5 prosentissa (olen nainen). Minulle on itsestäänselvää, että lapsiin menee rahaa ja mielelläni heihin panostankin. Ihmetystä herättää se, että lasteni isä (exäni) pihistelee kaikesta lapsiin liittyvästä, vaikka on hyvätuloinen itsekin. Siis ei viitsi mennä esim. lasten kanssa johonkin muutaman kympin lastentapahtumaan, mutta hyvin voi omiin reissuihinsa tuhlata. Itsekkyytensä kyllä kävi ilmi lasten tultua kuvioihin (aiemmin en huomannut, kun molemmat makseli omat juttunsa).

Vierailija
11/11 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti monelle kaikki hankinnat muuttuu turhaksi silloin kun on kyse vauvasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme