VIAGOGO - Uskaltaako ostaa?
Onko täällä jollain kokemusta ko. palvelun kautta lippujen ostamisesta? Tässä tilanteessa ei edes haittaa se "ekstra" minkä lipusta joutuu maksamaan, mietityttää vain kun kyseessä on e-lippu, että jos joku menee sen kanssa ennen minua ovista sisään ja tulen näin ollen huijatuksi ja jään nallina kalliolle... Hölmöä. Auttakaa naista hädässä!
Kommentit (106)
Jos ootte niin tyhmiä että tuonne viagogon huijareille rahanne syydätte niin oma on vikanne. Varmasti on varoitettu sen touhuista.
Ostin Liput Pyhimyksen keikalle Tampereelle,lippujen hinnaksi laitettu 60e kpl+lisäksi yli 30e toimitusmaksuja.E-lippujen hinta kuitenkin 45e,joten maksoin yli 70e kaikkia muita maksuja kuin mitä
itse liput maksoivat.Laitoin firmalle palautetta,vastaus oli koneelta tullut viesti,ettei mitään virhettä
ole tapahtunut.Todellinen roisto firma,joten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan sitä kautta mitään!!
Suosittelen muille samaa
On kokemusta. Liput bayern munchen kotimatsiin ja kaikki feikkejä. Ei ollu Viagogosta ostetuilla lipuilla asiaa sisään. Se tunnettu ongelma portilla. Pahoittelivat vain. ÄLKÄÄ KOSKAAN OSTAKO LIPPUJA VIAGOGOSTA.
TÄYTTÄ huijausta!
Normaali noin 80 Eur lippu maksaa aina noin 100 EUR plus varausmaksu noin 30EUR.
Lippu toki tulee s-postissa, mutta halvemmalla saa mustasta pörssistä.
Veli osti Claptonin konserttiin kaksi lippua, yht 500 euroa. Päivämäärä vaihtui, eivät palauta senttiäkään. Olkaa varovaisia.
HUIJAUS ONNISTUU!!!!!!
Tällä viikolla 6/2019 viimeistään. VIagogolta ostamani liput olivat petos. Kävin Teatterin lipputoimistossa näyttämässä lippua. Toimiston henkilökunta oli varmoja että, sillä lipulla Ei pääse katsomoon. Oli vielä peritty tupla hinta. Normaali hinta 60 eur. Maksoin 113 eur. Ilmeisesti maksuvälineen suoja takuu petoksilta korvaa vahingon. Joka tapauksessa Rosvojen sponsoroinnin sijasta käyttäisin aikaani ja varojani paremmin. Olen tehnyt netti ostoksia jo >10 v. Eikä koskaan ole vastaavaa tapahtunut. Ehkä hullun tuuria. Toivon Teillekkin Tuuria. (: