VIAGOGO - Uskaltaako ostaa?
Onko täällä jollain kokemusta ko. palvelun kautta lippujen ostamisesta? Tässä tilanteessa ei edes haittaa se "ekstra" minkä lipusta joutuu maksamaan, mietityttää vain kun kyseessä on e-lippu, että jos joku menee sen kanssa ennen minua ovista sisään ja tulen näin ollen huijatuksi ja jään nallina kalliolle... Hölmöä. Auttakaa naista hädässä!
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:13"]
Minä ostin sieltä liput jalkapallo-otteluun, ei mitään ongelmaa. :)
[/quote]
Huojentava kuulla hyvistä kokemusta, kiitos!
Up, onko kellään kokemuksia? Hyviä tai huonoja.
Tuli ostettua ulkomaille konserttiin e-lippu täältä. Lipussa on eri nimi, mutta se on kuulemma normaalia eikä pitäisi aiheuttaa hämminkiä. Kokemuksia?
Olen ostanut parikin kertaa keikkaliput ulkomaille, Saksaan, eikä ole ollut ongelmia. Tosin meidän liput on ollut paperilippuja.
Mitä tarkoitat, että lipussa on eri nimi? Meidän paperilipuissa ei ole ollut ollenkaan meidän nimiämme.
Olen siis tyytyväinen Viagogoon. Mutta jos Saksaan menee, kannattanee liput tilata eventim.de:stä. Halvempi ja nopeampi toimitus kuin Viagogolla.
Kun tuolta Viagogosta ostaa sen e-lipun, niin miten Viagogo välittäjänä varmistaa sen, että se edellinen myyjä ei ole ottanut itselleen siitä esim. kopioita? Vaihtaako välittäjä siirrossa ne viivakoodit jotenkin?
Lipun edellisen omistajan nimi lipussa on Viagogon mukaan normaalia.
Viagogo on sekä virallinen lippujenmyyjä ja yksityisten henkilöiden lippujen edelleenvälittäjä. Tunnetumpi enemmän lippujen edelleenvälittämisestä. Lisää voi lukea http://www.viagogo.com/about
Samalla sivulla sanotaankin millä tavalla he varmistavat että yksityishenkilöiden eteenpäin välitettyjä lippuja ei ole myyty useaan kertaan tai se on huijaus. Lippujen myyjät kun eivät saa rahojaan ennen kuin ostaja on tapahtumassa/tapahtuman käynyt. Tämän takia huijaus ei onnistu palvelussa.
Lisäksi myyjän tiedot tarkistetaan luottokorttitietokyselyllä jolloin väärinkäytöksissä kyseisellä kortilla johtavat porttikieltoon kyseiseen palveluun ja korvausvaateisiin.
Googlella löysin nämä tiedot ja luin muitakin käyttäjäkokemuksia ja eipä hirveästi väärinkäytöksiä näytä tuolla palvelulla tapahtuvan edellämainittujen asioiden takia.
Hei, älkää missään nimessä ostako lippuja viagogolta.Tässä esimerkki.Lähdimme Rovaniemeltä katsomaan muutamaa bundesligaottelua ja liput viagogolta valmina jo kädessä.pääotteluna möchegladbach_ wolfsburg. Päivää ennen peliä dusseldorfin rautatieasemalla saamme puhelun, että meidän liput ovat kaatuneet invalid.pahoittelivat vain puhelimessa ja saatiin rahat takaisin lipuista myöhemmin suomessa,mutta kyllä vitutti pahasti.haimme korvausia myös matkasta , mutta mitä vielä. Ostakaa liput aina seurojen ja järjestäjien virallisilta sivuilta.Viagogon voi tunkea syvälle suohon.älkää edes kokeilko ,tulette pettymään ja pahasti.
Moro, joo ostettiin konserttiliput ulkomaille toimi kyllä, mutta maksettiin reilusti ylihintaa. Kannattaa tarkistaa esiitymispaikan ja artistin sivuilta oikeat hinnat ja ostopaikat.
JJ
varasin vahingossa liput rive rdanseen viagogolta. tilaukseen tuli merkintä peruttu. ensin maksua ei peritty nyt pankki velottaa mitähän pitää tehdä?
Ei kannata ostaa - huijari yritys. Myyvät ensin alkuperäisinä ja sitten tulee hajapaikkoja... ylihintainen portaali.
Älkää missään nimessä ostako tämän palvelun kautta mitään. Lippujen hinnat ovat vähintään kaksi kertaa niin kalliit kuin ostettaessa suoraan tapahtuman järjestäjältä. Lippuja ostettaessa näkyy näytöllä vain jo lähtökohtaisesti todella korkea perushinta, jonka päälle tulee sitten maksuvaiheessa vielä arvonlisävero 24% ja varausmaksu n. 100 euroa. Todella kavala palvelu, mielestäni rikollista toimintaa.
Ei kannata ostaa. Jalkapalloliput kannattaa ostaa seuran kotisivuilta. Viagogon kanssa tullee ongelmia...
Well it is not as much as it wants to be but if it could have been involved the following results have been very interested in booking a package trip and then once a month it is also possible to get more photos on the light board.
itse tilasin konserttiliput juuti 2.9. no lipuista maksoin yli kolminkertaisen hinnan. laittoivat sähköpostiini ticketmasterin näköiset liput. yhtään en voi tietää onko aidot vai väärät.. .en uskalla lähteä lasten kanssa ulkomaille asti kokeilemaan että jäädäänkin oven taakse. Lipuissa jotka sain lukee se oikea hinta 40 DKK ,maksoin siis liki 200 DKK. Tottakai olen yrittänyt saada Vivagogo firmaan yhteyttä, mutta ei ole yhteystietoja missään. VAlmiita vastausvaihtoehtoja. Rikosilmoitus ja pankkiin kortin sulku ja korttireklamaatio!
Sivuilla sanotaan, että vasta kolme kuukautta ennen ja jälkeen tapahtumaa voi kysellä tilauksesta suoraan. Eli jos tapahtuma on 2.9. niin vasta 2.6. voi lähteä kyselemään. En tiedä miten käytännössä. "Onneksi" nuo lippujen päällekkäinmyynnit ovat tapahtuneet ulkomailla olevissa tapahtumissa. Itse ostin lapselle konserttiliput ja itkuhan siinä tulee, jos ovelta käännytetään. Toisaalta nuo liput oli virallisesti myyty loppuun, eli periaatteessa mitään ei menetä. Korkeat hinnat eivät ole huijausta, kyllä jokainen saa pyytää omasta omaisuudestaan mitä haluaa, loppu on ostajasta kiinni.
Voitteko lopettaa lähettämästä viestejä vedätykistä kun liput on kalliit! Se ei TIETENKÄÄN ole mikään vedätys että liput maksaa ja firma vetää välistä preemion! Ei kukaan osta ylihintaisia lippuja ellei tapahtuma ole muutoin täynnä, eli joko tapahtuma on sulle niin tärkeä että olet siitä valmis maksamaan tai sitten ei ole, mutta ei siinä mitään huijausta tapahdu!
Ärsyttävää lukea kaiken maailman turhanpäiväisyyksiä kun kiinnostaa vain kokemukset onko palvelu toiminut vai ei. Ilmeisesti siis toimii ja voin rauhallisin mielin mennä (mielelläni ylihintaa maksamaani loppuunmyytyyn) tapahtumaan.
Täyttä huijausta koko homma heillä, suoranaista ryöstöä! Älä ikinä sorru!
Minä ostin sieltä liput jalkapallo-otteluun, ei mitään ongelmaa. :)