Mies, joka muistaa kaiken mitä olen hänelle puhunut
Pienetkin yksityiskohdat, jotka tuo itse myöhemmin keskustelussa ilmi. Kertooko tämä tunteista vai onko miehellä vain hyvä muisti?
Kommentit (52)
Minä muistan kaiken. Olen asperger.
Mun kaveri on tällainen, sillä on vaan niin hyvä muisti. Mä en kyllä tykkää siitä että välillä pyrkii tavallaan nolaamaan mut muistuttamalla siitä mitä olen joskus sanonut. Joo, mun mielipiteet nyt yli kolmekymppisenä saattaa olla vähän muuttuneet siitä kun olin 17v. Ei sitä mielestäni tarvitsisi mitenkään selitellä, mutta kaveri jaksaa nauraa että silloin sanoit tästä ihan päinvastoin :(
Minulla on ystävämies joka muistaa kaiken puhumani. Tiedän että haluaa minulta enemmänkin. On se suoraan sanonut.
Exäni kun ei muistanut mitään tärkeitä asioita eikä oikein nykyinenkään.
Mulla sama, että muistan suurinpiirtein mitä minulle on joskus kerrottu. Jopa 10 vuoden takaa muistan ihan random ihmisten juttuja.
M34
Pitää muistaa kaikki mahdollinen, että voi sitten myöhemmin mahdollisesti käyttää sinua vastaan :)
Itse (M) esim muistan erään kaverin (N) kerrostalon ovikoodinumeron vielä 4 vuoden jälkeen vaikka kävin siellä 2 tai 3 kertaa. Koodi on 1966 eli kun Englanti voitti maailmancupin. Ei minkäänlaista halua seksuaali tai seurustelumielessä tätä henkilö kohtaan mutta älykkäät usein käyttää muistisääntöjä.
Kannattaa varoa. Ihan klassinen narsisti. Laittaa kaiken muistiin ja käyttää sinua ja läheisiä vastaan. Muistaa asiat omalta kannaltaan ja palaa sanomisiin kun hänelle sopii. Omat sanomiset kääntää aivan päinvastoin.
Juokse!!!!
Olen tuollainen mutta nainen, AS-piirteitä löytyy. Jos jostakin (asiasta/ihmisestä) oikeasti kiinnostun niin potentiaali muistaa kaikki pienetkin yksityiskohdat on valtava.
Mä en oikein tykkää sellaisesta että muistutellaan mitä joskus on sanonut. Itse en niin tarkkaan kuuntele eikä se kerro välittämisen puutteesta.
Se riippuu monesta asiasta. Jos mies muistaa vain sinuun liittyviä juttuja, muttei keneenkään toiseen, voi se olla hyvä merkki. Sinun tulisi koko ajan tarkastella sitä, miten mies käyttäytyy sinun seurassasi eri tavalla kuin muiden naisten.
On myös miehiä, jotka ovat jonkun traumataustan vuoksi hypervigilantteja eli huomaavat ja muistavat paljon asioita, mutta jotka rakastuessaan alkavat puolestaan unohtelemaan, koska on löytänyt ihmisen, jonka kanssa ei tarvitse olla koko ajan varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollainen mutta nainen, AS-piirteitä löytyy. Jos jostakin (asiasta/ihmisestä) oikeasti kiinnostun niin potentiaali muistaa kaikki pienetkin yksityiskohdat on valtava.
Minulla löytyy myös AS-piirteitä. Jossain vaiheessa muistin hyvin tarkkaan kaiken lukemani. Lauseita sanasta sanaan Hesarista vaikka viiden vuoden takaa.
Mielestäni minulla ei ole erityisen hyvä muisti. Vain asiat, jotka kiinnostavat jäävät mieleen. Tai sitten poikkeuksellisen voimakkaat muistot, kipeät tai rakkaat.
Viime vuosina tämä piirre on vähentynyt.
Punaviinilasillisen jälkeen kielipää toimii paljon paremmin. Näin minulle on kerrottu. Itsehän en juo sellaista paskaa.