Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka muistaa kaiken mitä olen hänelle puhunut

Vierailija
07.06.2015 |

Pienetkin yksityiskohdat, jotka tuo itse myöhemmin keskustelussa ilmi. Kertooko tämä tunteista vai onko miehellä vain hyvä muisti?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muisti

Vierailija
2/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti muistaa kaikki sanat ja asiat yksityiskohtaisesti vielä 25 vuoden jälkeenkin. Aviomiesainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muisti, ei se kuitenkaan sitä todista että mies kuuntelisi mitä sanot, lähinnä toimii kuin nauhuri.

Vierailija
4/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla autistinen. TUnnen yhden samanlaisen tapauksen. Muuten ihan hyvä tyyppi mutta tosiaan autismin takia esim. alkaa laulaa täydessä bussissa kuulokkeet päässä, koska ei ymmärrä kokea myötähäpeää tai koskettelee naisia, koska ei ymmärrä että he ei tykkää siitä.

Vierailija
5/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:54"]

Taitaa olla autistinen. TUnnen yhden samanlaisen tapauksen. Muuten ihan hyvä tyyppi mutta tosiaan autismin takia esim. alkaa laulaa täydessä bussissa kuulokkeet päässä, koska ei ymmärrä kokea myötähäpeää tai koskettelee naisia, koska ei ymmärrä että he ei tykkää siitä.

[/quote]

:D no ei kai nyt sentään. Ihan työelämässä on ja järkevä, rauhallinen tyyppi. Mutta hauska analyysi sulla :) ap

Vierailija
6/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:54"]

[/quote]

:D no ei kai nyt sentään. Ihan työelämässä on ja järkevä, rauhallinen tyyppi. Mutta hauska analyysi sulla :) ap

[/quote]

Aspergerpiirteitä voi olla. Oma poikani on todettu, että ei täytä aspergerin syndrooman määritelmää tarkasti, mutta piirteitä on. Hän muistaa jopa päiväkotiajoilta asioita pilkuntarkasti, vaikka on jo 22. 

Vierailija
7/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut siksi kuuntelee ja muistaa niin tarkasti mitä puhut.
t: ihastunut mies

Vierailija
8/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Tulee käyttämään joka ikistä sanomaasi sanaa sua vastaan heti kun et ole enää samaa mieltä kuin se.

Vierailija
9/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tuollaisen äijän. Muisti mitä sanoin, tein, puin jne. Kerto että viime viikolla kun ope kysyi sulta sitä ja vastasit näin, olit tosi söpö. Ja söit ässä mix karkkeja ja sulla oli päällä pinkki paita.
Oli sitten ilmeisesti ihastunut ja pyysi treffeille, mutta tunne oli yksipuolinen :(

Vierailija
10/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä myös. Hän kuuntelee mitä puhun. Siksi.

Vierailija
11/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin muistan, mitä mulle puhutaan hyvän muistin takia. Toivottavasti vieraamnat ihmiset eivät ala kuvitella liikoja itsestään.

Vierailija
12/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mäkin muistan helvetisti tarkkoja yksityiskohtia lapsuudesta, vanhat kotinumerot , tapahtumat yms. Muistan myös lähes kaiken mitä ihmiset ovat sanoneet, ainakin suurimmaksi osaksi. Eikö se ole ihan normaalia?

Vierailija
13/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis 27v.

Vierailija
14/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse muistan myös sanatarkasti mitä joku sanoo, en tosin ihan aina kiinnitä huomioo. Kyseessä on vain se että en itsekään valehtele enkä puhu muuta kuin asiaa. Siksi otan vakavasti mitä suustaan päästää sekä itse että muut. Valehtelijat tulee aina ilmi.

Vierailija
15/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vaan on ihan törkeän hyvä muisti. Taannoin kävi ilmi, että mun yksi kaveri esimerkiksi muisti vielä joitakin meidän muutamia vuosia sitten käymiä keskusteluita ja hänelle kertomiani asioita - sellaisia, jotka itse olin jo lähestulkoon unohtanut. Kun ihmettelin asiaa, kaveri totesi että hänelle nyt vaan jää kaikki asiat todella helposti mieleen. Tuli vähän sellainen olo, että uskaltaako tässä nyt enää mitään sanoa jos toinen muistaa kaiken vielä 20 vuoden kuluttuakin. :D

Vierailija
16/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi olla kiinnostunut sinusta tai sitten hänellä vain on tosi hyvä muisti - tai sekä että. Minulla on erittäin hyvä muisti, mutten pitänyt sitä mitenkään erityisenä ennen kuin aloin seurustella pieniä valheita ja juttujen värittämistä aktiivisesti harrastavan miehen kanssa. Ei se toiminut.

Vierailija
17/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosituhannen ja seurustelusuhteen alkuaikojen asioita tässä on läpikäyty aviopuolison kanssa. "Miksi sä teit niin?" "Miksi annoin kohdella itseäni niin?" Itse puolestani yritän muistaa hyvää.

Vierailija
18/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä tullut selväksi. Autistinen narsisti, joka on sinuun ihastunut ja jolla hyvä muisti. Niiin ja selvää aviomiesainesta.

Vierailija
19/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:18"]

Eiköhän tämä tullut selväksi. Autistinen narsisti, joka on sinuun ihastunut ja jolla hyvä muisti. Niiin ja selvää aviomiesainesta.

[/quote]

Sitten kun reidet avautuvat ja saa pillua ei enää muista mistään mitään.

Vierailija
20/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisiä naisia. Jos se ei muistaisi, se olisi merkki siitä ettei ole ihastunut. Jos taas muistaa, se kertoo vaan siitä että on autisti/asperger/narsisti tai muuten vaan hyvä muisti, muttei suinkaan mistään ihastumisesta, tai siitä että olisi edes kiinnostunut siitä mitä sanot.

Tsemppiä, hyvin te vedätte!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi