Isorintainen millaisia paitoja käytät kesällä?
Ettei rinnat korostu liikaa.
Siis isommat kuin E-kuppi.
Kommentit (98)
http://www.kekale.fi/media/catalog/product/cache/1/image/1800x1800/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/8/5/850-14027704-01-bi-02.169.jpg Itse tykkään tuon tyylisiä käyttää. Mulla tosin D-kuppi mutta en usko että E-kuppikaan pahalta tuoolasissa näyttäs :)
Itselläni on g kuppi ja käytän ihan samanlaisia paitoja kun pieni rintaiset. Katson vain että eivät näytä irstaalta päällä. Olen huomannut vuosien saatossa että pahin moka on yrittää niitä piilottelemalla piilottaa. Sinulle on luotu rintavarustusta joten ole ylpeä siitä!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:54"]http://www.kekale.fi/media/catalog/product/cache/1/image/1800x1800/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/8/5/850-14027704-01-bi-02.169.jpg Itse tykkään tuon tyylisiä käyttää. Mulla tosin D-kuppi mutta en usko että E-kuppikaan pahalta tuoolasissa näyttäs :)
[/quote]
Tuohan on ehkä yksi pahimmista topeista isorintaisille! Kadottaa vyötärön, tekee tasapaksun ja lihavan näköiseksi muumimammaksi ja saa myös rinnat näyttämään entistäkin isommilta!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]Itselläni on g kuppi ja käytän ihan samanlaisia paitoja kun pieni rintaiset. Katson vain että eivät näytä irstaalta päällä. Olen huomannut vuosien saatossa että pahin moka on yrittää niitä piilottelemalla piilottaa. Sinulle on luotu rintavarustusta joten ole ylpeä siitä!
[/quote]
No ei ne jättirinnat ihan luomalla ole tulleet, kyllä niitten eteen pitää vähän syödäkin, tai aika paljonkin.
Miksi ihmeessä isoja rintoja tulisi peitellä? Jos mulla olisi isot rinnat, ylpeänä käyttäisin mahdollisimman kireitä paitoja!
Erilaisia toppeja. Eniten tuubitoppeja ja painijaselkätoppeja.
E-F-kuppi
Toppia, t-paitaa, hupparia, neulepaitaa, paitapuseroa, kauluspaitaa, mikä nyt sattuu sopimaan asuun ja säähän. Kunhan tissit mahtuu paidan sisään ja rintsikat ei vilku niin paita on käyttökelpoinen. Miksi isoilla tisseillä pitäisi käyttää tietyn mallista paitaa?
T. 85F
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]Itselläni on g kuppi ja käytän ihan samanlaisia paitoja kun pieni rintaiset. Katson vain että eivät näytä irstaalta päällä. Olen huomannut vuosien saatossa että pahin moka on yrittää niitä piilottelemalla piilottaa. Sinulle on luotu rintavarustusta joten ole ylpeä siitä!
[/quote]
No ei ne jättirinnat ihan luomalla ole tulleet, kyllä niitten eteen pitää vähän syödäkin, tai aika paljonkin.
[/quote]
Taitaa olla itikanpisto rinnat sulla kun noin katkera olet. Mee ottamaan silikonit lauta
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:46"]
Minulla on ollut painoindeksi 18,6 ja e-kupin luomurinnat. Niin että lihavuudesta ei isorintaisuudessa ole kyse, vaan oikeasti isorintaisuudesta. Ja itse tykkään melko avarista kaula-aukoista, koska ne keventävät vaikutelmaa.
[/quote]E-kuppi ei ollut iso.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:54"]http://www.kekale.fi/media/catalog/product/cache/1/image/1800x1800/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/8/5/850-14027704-01-bi-02.169.jpg Itse tykkään tuon tyylisiä käyttää. Mulla tosin D-kuppi mutta en usko että E-kuppikaan pahalta tuoolasissa näyttäs :)
[/quote]
Toi paita ei todellakaan näyttäisi hyvältä isorintaisen päällä.. Tekee lihavaksi. Tuon mallineb löysempi paita sopii jos se on v-aukkoinen.
Aika harvalla hoikalla on isot rinnat. Tutu on isorintainen ja mahakas mutta todella kapea lantio ja reidet. Vähän koominen tiukoissa farkuissa.
pikkutissit ei tajua mitään tissien kiinteys testeistä :)
Eli siihen vaate asiaan. Itsekin olen n.15vuotiaasta asti yrittänyt oppia, miten rinnat saisi näyttämään pienemmiltä ja huomaamattomilta kesäisin. Kaikki eivät tällaista ymmärrä, mutta haluan minimoida kommentit ja tuijotukset kesäisin. Toivon saavani olla rauhassa. Tummahkot paidat piilottavat hieman. Käytän yleensä hieman väljiä toppeja, jotka eivät missään tapauksessa ole rintojen alapuolelta tiukkoja vaan hieman väljiä. Niissä voi olla jotain kivoja yksityiskohtia, jotka kiinnittää huomion, esimerkiksi olkaimissa. Monesti käytän tunikoita, sillä ne saavat näyttämään sopusuhtaisemmalta. Pidän myös yksinkertaisista topeista ja sen kanssa huomiota kiinnittävämmät kesähousut, kengät ja laukku. Pukeudun mielummin niin, että rinnat ovat väljien vaatteiden alla ja näytän hieman lihavammalta kuin että näyttäisin hoikalta ja isorintaiselta. En osaa olla ylpeä vaan ahdistunut. Kuten valitettavasti moni muukin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:50"]
Itellä on 90 Ö ja en käytä paitoja. Pidän parhaat puoleni reilusti tyrkyllä. Antaa miesten kiikaroida mun läski utareita.
[/quote]asenne kohdallaan vaikka noin isoja tissejä ei olekaan,mut peitellä ei tarvi.
sen olen huomannut mitä isompi rintainen niin sitä pienempi paita on päällä ja vielä avonainen.
Hihatonta toppia ja isoa, ilmavaa pitkä- tai lyhyempihihaista pellavapaitaa. Vähemmissä vaatteissa en näyttäydy koskaan.