Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuu ja kevät! Millä mielin olet tänään?

Vierailija
01.03.2023 |

On aurinkoista ja tuntuukin ihan keväältä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että auringossa niin paljon voimaa, että sulattaisi lumen pois.

Vierailija
2/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu keväältä. Paitsi jos kevät tarkoittaa kylmyyttä, tuulta ja kosteaa ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei palele niinkuin vappuna, sitä odotellessa...

Vierailija
4/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja talviloma.

Vierailija
5/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä. Kesälomaa viettelen, kun en töihin pääse. Ajattelin rannalle mennä.

Vierailija
6/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä viima mutta aurinko lämmittää pikkasen. Pipo olisi sittenkin pitänyt olla. Kävin hammaslääkärissä ja kaikki kävelymatkat metrolle ja metrolta niin palelin päästä kun kävi niin kylmä viima.

Vierailija
7/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä viima mutta aurinko lämmittää pikkasen. Pipo olisi sittenkin pitänyt olla. Kävin hammaslääkärissä ja kaikki kävelymatkat metrolle ja metrolta niin palelin päästä kun kävi niin kylmä viima.

Tää on niin täydellinen kuvaus keväästä ja kevätkäyttäytymisestä

Vierailija
8/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeat fiilikset.

Työttömyyttä takana puoli vuotta, yli 50 lähetettyä työhakemusta mutta ei yhtään haastattelukutsua. Ruuan ja hygieniatarvikkeiden hinta nousee päivittäin, asuntolainan korko on pompannut pilviin, ansiosidonnainen on mulla nettona 1010 €/kk. Lisäksi Suomen turvallisuustilanne ahdistaa.

Vierailija
9/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipo oireilee, liikaa energiaa eikä saa nukuttua tarpeeksi. Ylivilkasta ajattelua. Onneksi lääkitystä muutettiin hiljattain ja tuntuu että saattaa pysyä kurissa.

Vierailija
10/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vasemmiston riehunta Helsingissä. Venäjän käskyjä vasemmisto totellut ja polttanut Erdogaanin kumia. Vasemmiston kannatus alle 10 prosenttia mutta lapsellisesti vaativat edelleen meidän muidenkin puolesta Venäjään liittymistä. Muuttaisivat vaan itse luin johdolla Venäjälle ihanneyhteiskuntaansa!

Vierailija
11/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin heti aamusta verhoja ikkunoiden eteen. Liian kirkaasta. Masentaa niin paljon, kun en tykkää keväästä enkä kesästä. Luonto alkaa keväällä kukoistamaan, mutta minä en.

Huhtikuu varsinkin on synkin kuukausi. Olisipa joku kolo, mihin voisin ryömiä ja nousta sieltä syksyllä. Aina ollut näin - jo nuorenakin.

Eino Leinon Elegia kuvaa olotilaani: "Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin".

- n66v -

Vierailija
12/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohta alkaa jokakeväinen 2 viikon päänsärky valon lisääntymisen takia. Muuten ihan ok.

Vierailija
13/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, aurinko jo lämmittää hieman, vaikka viima kyllä on kylmä. Kohtahan tuo sää taas kylmenee, mutta jos aurinko paistaa, sen kanssa pärjään, pääasia ettei enää tulisi yhtään lunta - lumi on talvessa pahinta ja ärsyttävintä. Jospa ensi kuussa jo pääsisi kävelemään sulilla kaduilla, ja laittamaan pihaa edes hiukan.

Vierailija
14/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join eilen 2 pulloa punkkua. En jaksa nousta ylös. Onneksi makkarissani on pimennysverhot, pidän tämän päivän hämäränä ja hiljaisena.

Vierailija
15/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se perus eli alottelen laihista, joka kevät sama juttu et 5kg tullu talven aikana ja housut kiristää. Ihan positiivisin mielen kohti vähän fiksumpaa syömistä.

Muutenkin mieli hyvä ja levollinen, oon rakastunut ja tunteet ja ajatus tästä suhteesta kummallaki asettuneet jotenkin samalle tasolle niin olen onnellinen siitä ja odotan kesää

Vierailija
16/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join eilen 2 pulloa punkkua. En jaksa nousta ylös. Onneksi makkarissani on pimennysverhot, pidän tämän päivän hämäränä ja hiljaisena.

I feel you. 😐

- n66v -

Vierailija
17/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämpässä ei ole edes verhotankoja ainoastaan huonot sälekaihtimet joten kuolen valoon jo ennen kesää.

Inhoan valon lisääntymistä vaikka auringonpaiste tähän vuodenaikaan on ihan mukava.

Tämän asunnon piti olla väliaikaismesta mutta olen jämähtänyt jo neljäksi vuodeksi.

Nyt oon niin huonossa kunnossa ettei muuttaminen ole helppoa.

Tämä talo on rakennettu 2016 enkä ikinä ole asunut missään huoneistossa jossa olisi näin paljon vikoja.

Huoltomies ravaa jatkuvasti korjaamassa jotain.

Tänäänkin on tulossa.

Vierailija
18/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se perus eli alottelen laihista, joka kevät sama juttu et 5kg tullu talven aikana ja housut kiristää. Ihan positiivisin mielen kohti vähän fiksumpaa syömistä.

Muutenkin mieli hyvä ja levollinen, oon rakastunut ja tunteet ja ajatus tästä suhteesta kummallaki asettuneet jotenkin samalle tasolle niin olen onnellinen siitä ja odotan kesää

Älä kiduta itseäsi, osta isommat housut. Kuminauhavyötäröiset on armeliaat. Syöminen on ihmisen paras ilo.

Vierailija
19/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kämpässä ei ole edes verhotankoja ainoastaan huonot sälekaihtimet joten kuolen valoon jo ennen kesää.

Inhoan valon lisääntymistä vaikka auringonpaiste tähän vuodenaikaan on ihan mukava.

Tämän asunnon piti olla väliaikaismesta mutta olen jämähtänyt jo neljäksi vuodeksi.

Nyt oon niin huonossa kunnossa ettei muuttaminen ole helppoa.

Tämä talo on rakennettu 2016 enkä ikinä ole asunut missään huoneistossa jossa olisi näin paljon vikoja.

Huoltomies ravaa jatkuvasti korjaamassa jotain.

Tänäänkin on tulossa.

Muuttaminen on yksi suurin stressi ihmiselle. Minäkin inhoan sitä.

Jos on jakkara niin jesarilla joku lakana ikkunoiden eteen.

Tuo on kanssa paha, jos huoltomiehia ramppaa koko ajan. Muistan sen ahistuksen putkiremppa-ajalta.

Vierailija
20/22 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin, kun laihduin vaan koko ajan (mikä tietysti tuntui hyvältä), mutta söin kuten ennenkin: epäterveellisesti. Syyksi paljastui kilpirauhanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme