Isorintainen millaisia paitoja käytät kesällä?
Ettei rinnat korostu liikaa.
Siis isommat kuin E-kuppi.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]Itselläni on g kuppi ja käytän ihan samanlaisia paitoja kun pieni rintaiset. Katson vain että eivät näytä irstaalta päällä. Olen huomannut vuosien saatossa että pahin moka on yrittää niitä piilottelemalla piilottaa. Sinulle on luotu rintavarustusta joten ole ylpeä siitä! [/quote] No ei ne jättirinnat ihan luomalla ole tulleet, kyllä niitten eteen pitää vähän syödäkin, tai aika paljonkin. [/quote] Taitaa olla itikanpisto rinnat sulla kun noin katkera olet. Mee ottamaan silikonit lauta
[/quote]
c-kuppikoko täällä kommentoi: ennemmin sievät neitseelliset ketunnenät kun saatanalliset raskausarvilla varustetut vatsalla asti roikkuvat lehmän utareet kämmenen kokoisilla nännipihoilla. HYI YÖK XD No mutta onneksi on miehiä niillekin joita ei ole äidin utareista vieroitettu..
[/quote]
Mulla on isot, pyöreät ja naiselliset rinnat, ei roiku yhtään :) Miehiltä ja myös naisilta olen saanut paljon kehuja. Poikaystävä jaksaa edelleenkin kahden vuoden jälkeen kehua ja ihmetellä mun rintoja. Hän tykkää myös sopusuhtaisista pienemmistä rinnoista mutta ehdottomasti kuulemma nämä minun isot ja naiselliset rinnat vievät voiton. T. E-kuppi
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
Muakin ottais päähän jos olisin läski :D
[/quote]
Sulla taitaa olla nälkä, siksi oot noin känkkis.
[/quote]
Nän on, teen ruokaa just.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:14"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]Itselläni on g kuppi ja käytän ihan samanlaisia paitoja kun pieni rintaiset. Katson vain että eivät näytä irstaalta päällä. Olen huomannut vuosien saatossa että pahin moka on yrittää niitä piilottelemalla piilottaa. Sinulle on luotu rintavarustusta joten ole ylpeä siitä! [/quote] No ei ne jättirinnat ihan luomalla ole tulleet, kyllä niitten eteen pitää vähän syödäkin, tai aika paljonkin. [/quote] Taitaa olla itikanpisto rinnat sulla kun noin katkera olet. Mee ottamaan silikonit lauta [/quote] c-kuppikoko täällä kommentoi: ennemmin sievät neitseelliset ketunnenät kun saatanalliset raskausarvilla varustetut vatsalla asti roikkuvat lehmän utareet kämmenen kokoisilla nännipihoilla. HYI YÖK XD No mutta onneksi on miehiä niillekin joita ei ole äidin utareista vieroitettu.. [/quote] Mulla on isot, pyöreät ja naiselliset rinnat, ei roiku yhtään :) Miehiltä ja myös naisilta olen saanut paljon kehuja. Poikaystävä jaksaa edelleenkin kahden vuoden jälkeen kehua ja ihmetellä mun rintoja. Hän tykkää myös sopusuhtaisista pienemmistä rinnoista mutta ehdottomasti kuulemma nämä minun isot ja naiselliset rinnat vievät voiton. T. E-kuppi
[/quote]E-kuppi EI ole iso.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:14"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]Itselläni on g kuppi ja käytän ihan samanlaisia paitoja kun pieni rintaiset. Katson vain että eivät näytä irstaalta päällä. Olen huomannut vuosien saatossa että pahin moka on yrittää niitä piilottelemalla piilottaa. Sinulle on luotu rintavarustusta joten ole ylpeä siitä! [/quote] No ei ne jättirinnat ihan luomalla ole tulleet, kyllä niitten eteen pitää vähän syödäkin, tai aika paljonkin. [/quote] Taitaa olla itikanpisto rinnat sulla kun noin katkera olet. Mee ottamaan silikonit lauta [/quote] c-kuppikoko täällä kommentoi: ennemmin sievät neitseelliset ketunnenät kun saatanalliset raskausarvilla varustetut vatsalla asti roikkuvat lehmän utareet kämmenen kokoisilla nännipihoilla. HYI YÖK XD No mutta onneksi on miehiä niillekin joita ei ole äidin utareista vieroitettu.. [/quote] Mulla on isot, pyöreät ja naiselliset rinnat, ei roiku yhtään :) Miehiltä ja myös naisilta olen saanut paljon kehuja. Poikaystävä jaksaa edelleenkin kahden vuoden jälkeen kehua ja ihmetellä mun rintoja. Hän tykkää myös sopusuhtaisista pienemmistä rinnoista mutta ehdottomasti kuulemma nämä minun isot ja naiselliset rinnat vievät voiton. T. E-kuppi
[/quote]Tottakai ne vie voiton. Rusinatissit vaan yrittää muunnella totuutta valehtelemalla toisilleen ja kehumalla pikkulerppujaan kauniiksi.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No toivotaan että aterian jälkeen olet mukavammalla tuulella. ;)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juu toivotaan ja samaa toivon myös läskeille jotka haukkuu hoikkia täällä. ;)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:30"] Itselläni nätit ja terhakat g kupit. Ei venymäjälkiä tahi isoja nännejä. Myös timmi vartalo muuten. [/quote]ei voi olla! [/quote] Olen elävä todiste, että voi. Meillä on suvussa kaikilla naisilla isot rinnat, joten äidiltä tyttärelle perimänä aina opetetaan rasvaamaan ja tukemaan ne rinnat heti kasvun alettua oikein. Tämä estää venymisen. Ja nännit on juuri sopivat mediumit.
[/quote]
Heh heh, tän haluaisin nähdä! "Äiti, nyt ne mun rinnat sitten on alkanu kasvaa. Hae samalla mummi tänne niin saatte opettaa mulle ne rasvaustekniikat heti alkuunsa!"
[/quote]
Ei nyt ihan niin x) vaan lapsena sitä jo näki saunan jälkeen, kun äiti rasvasi rinnat ja käytti tukevia hyvin istuvia liivejä. Sitten teininä, kun rinnat alkoivat kasvaa äiti osti minullekin rasvaa ja käytiin ostamassa liivit. Puhuttiin myös siitä, että rinnat pitää tutkia joka kuukausi ja miten se tapahtuu. Meillä ei olla koskaan häpeilty tai yliseksuaalistettu rintoja.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Useammin täällä kyllä hoikat haukkuvat lihavia.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Höpöhöpö. On yleistä että lihavahko jättirinta luulee että hoikka haluaisi automaattisesti isot rinnat ja haukkuu laudaksi. Mä ite pidän huolta siitä, että mä pysyn lautana koska pidän vartalostani sellaisena.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Höpöhöpö. On yleistä että lihavahko jättirinta luulee että hoikka haluaisi automaattisesti isot rinnat ja haukkuu laudaksi. Mä ite pidän huolta siitä, että mä pysyn lautana koska pidän vartalostani sellaisena.
[/quote]
Miksi pienirintainen edes tulee keskusteluun, jonka aihe on kesäpaita ISOrintaiselle? Aika lailla ollaan harhauduttu alkuperäisestä aiheesta ja tyypilliseksi räkyttämiseksi ja vastakkainasetteluksi meni tänäkin keskustelu. Kaikki isorintaiset eivät ole läskejä. Kaikki pienirintaiset eivät ole hoikkia.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]Itselläni on g kuppi ja käytän ihan samanlaisia paitoja kun pieni rintaiset. Katson vain että eivät näytä irstaalta päällä. Olen huomannut vuosien saatossa että pahin moka on yrittää niitä piilottelemalla piilottaa. Sinulle on luotu rintavarustusta joten ole ylpeä siitä!
[/quote]
No ei ne jättirinnat ihan luomalla ole tulleet, kyllä niitten eteen pitää vähän syödäkin, tai aika paljonkin.
[/quote]
Taitaa olla itikanpisto rinnat sulla kun noin katkera olet. Mee ottamaan silikonit lauta
[/quote]
Lihavuus ei ole kaunista.
[/quote]
Pienirintaisuus ei ole kaunista
[/quote]
Ai moooi Maisa!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi pienirintainen edes tulee keskusteluun, jonka aihe on kesäpaita ISOrintaiselle? Aika lailla ollaan harhauduttu alkuperäisestä aiheesta ja tyypilliseksi räkyttämiseksi ja vastakkainasetteluksi meni tänäkin keskustelu. Kaikki isorintaiset eivät ole läskejä. Kaikki pienirintaiset eivät ole hoikkia.
[/quote]
Jos ei nyt ihan silikoneista puhuta, niin kyllä se vaan on niin, että yleensä todella isot rinnat omaava on myös ylipainoinen. En ymmärrä miksi lihavat haluavat paeta totuutta ja pahoittaa tästä mielensä, sillä sehän on vain fakta eikä mitään haukkumista. Sähän tietysti voit tehdä poikkeuksen, mutta jos haluat todistaa sen niin laita kuva. Mä en oo vielä koskaan nähnyt isorintaista hoikkaa naista.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos ei nyt ihan silikoneista puhuta, niin kyllä se vaan on niin, että yleensä todella isot rinnat omaava on myös ylipainoinen. En ymmärrä miksi lihavat haluavat paeta totuutta ja pahoittaa tästä mielensä, sillä sehän on vain fakta eikä mitään haukkumista. Sähän tietysti voit tehdä poikkeuksen, mutta jos haluat todistaa sen niin laita kuva. Mä en oo vielä koskaan nähnyt isorintaista hoikkaa naista.
[/quote]
Määrittele iso kuppikoko. Minulla on luomu 70F ja olen normaalipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput. [/quote] Muakin ottais päähän jos olisin läski :D [/quote] Sulla taitaa olla nälkä, siksi oot noin känkkis. [/quote] Nän on, teen ruokaa just. [/quote] No toivotaan että aterian jälkeen olet mukavammalla tuulella. ;) [/quote] Juu toivotaan ja samaa toivon myös läskeille jotka haukkuu hoikkia täällä. ;) [/quote] Useammin täällä kyllä hoikat haukkuvat lihavia. [/quote] Höpöhöpö. On yleistä että lihavahko jättirinta luulee että hoikka haluaisi automaattisesti isot rinnat ja haukkuu laudaksi. Mä ite pidän huolta siitä, että mä pysyn lautana koska pidän vartalostani sellaisena. [/quote] Miksi pienirintainen edes tulee keskusteluun, jonka aihe on kesäpaita ISOrintaiselle? Aika lailla ollaan harhauduttu alkuperäisestä aiheesta ja tyypilliseksi räkyttämiseksi ja vastakkainasetteluksi meni tänäkin keskustelu. Kaikki isorintaiset eivät ole läskejä. Kaikki pienirintaiset eivät ole hoikkia. [/quote] Jos ei nyt ihan silikoneista puhuta, niin kyllä se vaan on niin, että yleensä todella isot rinnat omaava on myös ylipainoinen. En ymmärrä miksi lihavat haluavat paeta totuutta ja pahoittaa tästä mielensä, sillä sehän on vain fakta eikä mitään haukkumista. Sähän tietysti voit tehdä poikkeuksen, mutta jos haluat todistaa sen niin laita kuva. Mä en oo vielä koskaan nähnyt isorintaista hoikkaa naista.
[/quote]
Jahas. Oma kuppikokoni on 70G (luomut ja kiinteät) ja painoindeksini 20,8, joka ei ole läskin BMI.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No jos edelliseltä kirjoittajalta kysyt niin en osaa määritellä kuppikokoja sillä olen mies. Mulla on kuitenkin silmät päässä ja näen mikä on hoikka ja mikä ei ja arvioin ihan sillä perusteella. Yleensä isorintaiset ei ole hoikkia.
Olen seurannut tätä "turhaa" väittelyä. Räkastan teitä kaikkia.., isorintaisia ja pienirintaisia. Olette ihania naisia, joita jokaista haluaisin halia;) / vilivallaton
Ps. valitettavasti yksikään ei uskalla halittavaksi ;)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No jos edelliseltä kirjoittajalta kysyt niin en osaa määritellä kuppikokoja sillä olen mies. Mulla on kuitenkin silmät päässä ja näen mikä on hoikka ja mikä ei ja arvioin ihan sillä perusteella. Yleensä isorintaiset ei ole hoikkia.
[/quote]
Teet aika rajuja yleistyksiä omien mielipiteidesi perusteella, vaikkei se ole mikään absoluuttinen totuus. Itse näen kyllä päivittäin isorintaisia hoikkia naisia ja myös pienirintaisia lihavia naisia ja kaikkea noiden kahden ääripään väliltä. Joko sulla on huono näkö tai pidät isorintaisena vain jotain ö-kupilla varustettua naista.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Teet aika rajuja yleistyksiä omien mielipiteidesi perusteella, vaikkei se ole mikään absoluuttinen totuus. Itse näen kyllä päivittäin isorintaisia hoikkia naisia ja myös pienirintaisia lihavia naisia ja kaikkea noiden kahden ääripään väliltä. Joko sulla on huono näkö tai pidät isorintaisena vain jotain ö-kupilla varustettua naista.
[/quote]
Tai sun käsitys tavallisista rinnoista on että ne olisivat jotenkin isot.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
[/quote]