Isorintainen millaisia paitoja käytät kesällä?
Ettei rinnat korostu liikaa.
Siis isommat kuin E-kuppi.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]Itselläni on g kuppi ja käytän ihan samanlaisia paitoja kun pieni rintaiset. Katson vain että eivät näytä irstaalta päällä. Olen huomannut vuosien saatossa että pahin moka on yrittää niitä piilottelemalla piilottaa. Sinulle on luotu rintavarustusta joten ole ylpeä siitä! [/quote] No ei ne jättirinnat ihan luomalla ole tulleet, kyllä niitten eteen pitää vähän syödäkin, tai aika paljonkin. [/quote] Taitaa olla itikanpisto rinnat sulla kun noin katkera olet. Mee ottamaan silikonit lauta [/quote] Lihavuus ei ole kaunista.
[/quote]
Voi sinua. Minulla on 15-vuotiaasta asti ollut kuppikoko 60G, voit tuosta ympärysmitasta päätellä kuinka siro ja kaunis olen. Muut mitat ovat 170cm/55kg, vy 47 cm. Peppua löytyy. Olen kaunein av-mamma koko palstalla. Saan rakkauskirjeitä päivittäin ihan maailman johtavilta poliitikoilta, voisin koska vain olla kahdentoista eri maan ensimmäinen nainen.
... Tai siis että pura sinä pahaa oloasi omalla tavallasi, kirjoitella voi täällä kuka tahansa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]Itselläni on g kuppi ja käytän ihan samanlaisia paitoja kun pieni rintaiset. Katson vain että eivät näytä irstaalta päällä. Olen huomannut vuosien saatossa että pahin moka on yrittää niitä piilottelemalla piilottaa. Sinulle on luotu rintavarustusta joten ole ylpeä siitä! [/quote] No ei ne jättirinnat ihan luomalla ole tulleet, kyllä niitten eteen pitää vähän syödäkin, tai aika paljonkin. [/quote] Taitaa olla itikanpisto rinnat sulla kun noin katkera olet. Mee ottamaan silikonit lauta [/quote] Lihavuus ei ole kaunista.
[/quote]
Tämä palsta on täynnä ihramahoja ja läskiperseitä, joiden mielestä "muodot" on kaunista.
[/quote]
Tää palsta on täynnä ihan tavallisia ihmisiä. Mene muualle, jos et osaa käytöstapoja.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:18"]
[/quote]
Tämä palsta on täynnä ihramahoja ja läskiperseitä, joiden mielestä "muodot" on kaunista.
[/quote]
Mikä sinua timminä henkilönä siinä niin vituttaa, jos joku läski on tyytyväinen itseensä? Sulla taitaa olla läskejä heikompi itsetunto?
Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
Kuppikoko 70J ja ihan samoja vaatteita käytän kuin muutkin. Olen vähän yli 170 senttiä pitkä niin en edes näytä hirveän isorintaiselta vaikka rinnat melko isot näin hoikkaan kroppaan onkin. Ja lisäksi minulla on melko selkeät muodot kropassa muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]Itselläni on g kuppi ja käytän ihan samanlaisia paitoja kun pieni rintaiset. Katson vain että eivät näytä irstaalta päällä. Olen huomannut vuosien saatossa että pahin moka on yrittää niitä piilottelemalla piilottaa. Sinulle on luotu rintavarustusta joten ole ylpeä siitä! [/quote] No ei ne jättirinnat ihan luomalla ole tulleet, kyllä niitten eteen pitää vähän syödäkin, tai aika paljonkin. [/quote] Taitaa olla itikanpisto rinnat sulla kun noin katkera olet. Mee ottamaan silikonit lauta
[/quote]
c-kuppikoko täällä kommentoi: ennemmin sievät neitseelliset ketunnenät kun saatanalliset raskausarvilla varustetut vatsalla asti roikkuvat lehmän utareet kämmenen kokoisilla nännipihoilla. HYI YÖK XD No mutta onneksi on miehiä niillekin joita ei ole äidin utareista vieroitettu..
[/quote]
olet säälittävä
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:30"]
Itselläni nätit ja terhakat g kupit. Ei venymäjälkiä tahi isoja nännejä. Myös timmi vartalo muuten.
[/quote]noin täydellisestä kropasta kannattaisi laittaa tänne kuva.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:54"]
Itselläni nätit ja terhakat g kupit. Ei venymäjälkiä tahi isoja nännejä. Myös timmi vartalo muuten.
[/quote]noin täydellisestä kropasta kannattaisi laittaa tänne kuva.
[/quote]
Samaa mieltä, toivon kuvaa myös levitetystä pillusta, karvattomasta tietenkin.
T. Raimo-Rankaisija 56v
käytän isoa t-paitaa, jotta tissien suuruus ei näy niin helposti. toki paita on sitten iso vyötäröltä ja tekee lihavamman näköiseksi.
miksette te voi olla haukkumatta toisten rintoja? se ei ole kovin kypsää tai fiksua käytöstä.
Oho..täälä on ihan täys sota taas käynnissä kun joku kysyy millasta paitaa käyttää isorintainen..kulkaa pienitissiset.rauhoittukaa ja aloittakaa oma ketju siitä millaisia toppauksia pienirintaiset käyttävät.
Aina v-aukkoista tarpeeksi pitkää paitaa.jos pyöreä kaulus näyttää kamalalta!!!!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:30"] Itselläni nätit ja terhakat g kupit. Ei venymäjälkiä tahi isoja nännejä. Myös timmi vartalo muuten. [/quote]ei voi olla! [/quote] Olen elävä todiste, että voi. Meillä on suvussa kaikilla naisilla isot rinnat, joten äidiltä tyttärelle perimänä aina opetetaan rasvaamaan ja tukemaan ne rinnat heti kasvun alettua oikein. Tämä estää venymisen. Ja nännit on juuri sopivat mediumit.
[/quote]
teillä on hieno perhe! kun mun tissit alkoi kasvaa, häpesin niitä ja koitin litistää niitä ettei ne erotu. ne sitten kasvoi vaan ja enemmän ja enemmän ja roikkui sitten jo lapsena.
Isot nännipihat on hemmetin seksikkäät ja kiihottavat isoilla tisseillä varustettuna.
[/quote]
Ilman kuvaa sinulla on nämä vain mielikuvituksessasi.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:30"]
[/quote]
Ilman kuvaa sinulla on nämä vain mielikuvituksessasi.
[/quote]
Minulla ei ole mitään syytä tai tarvetta todistaa sinulle, että tämä on totta :)
Isot rinnat on kauniit ja naiselliset. Laittakaa vaan kuvia niin katsotaan, mitkä on näteimmät?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:58"]Oho..täälä on ihan täys sota taas käynnissä kun joku kysyy millasta paitaa käyttää isorintainen..kulkaa pienitissiset.rauhoittukaa ja aloittakaa oma ketju siitä millaisia toppauksia pienirintaiset käyttävät.
Aina v-aukkoista tarpeeksi pitkää paitaa.jos pyöreä kaulus näyttää kamalalta!!!!
[/quote]
Tässä tuli tärkeä juttu. Isot tissit lyhentää niitä paitoja paljon, minun on vaikea löytää ihan peruspaitoja, jotka olisivat tarpeeksi pitkiä.
Esittelen kaunista napaani vain rannalla bikineissä :)
-75G-
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:30"] Itselläni nätit ja terhakat g kupit. Ei venymäjälkiä tahi isoja nännejä. Myös timmi vartalo muuten. [/quote]ei voi olla! [/quote] Olen elävä todiste, että voi. Meillä on suvussa kaikilla naisilla isot rinnat, joten äidiltä tyttärelle perimänä aina opetetaan rasvaamaan ja tukemaan ne rinnat heti kasvun alettua oikein. Tämä estää venymisen. Ja nännit on juuri sopivat mediumit.
[/quote]
teillä on hieno perhe! kun mun tissit alkoi kasvaa, häpesin niitä ja koitin litistää niitä ettei ne erotu. ne sitten kasvoi vaan ja enemmän ja enemmän ja roikkui sitten jo lapsena.
[/quote]
Kyllä on. Meillä on aina rintoihin suhtauduttu normaalisti ja osana kehoa. Muistan, kun minua ei edes hävettänyt mennä hankkimaan ekoja liivejä tämän takia. Omille tyttärille tulee sama kasvatus :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:35"]
[/quote]
Heh heh, tän haluaisin nähdä! "Äiti, nyt ne mun rinnat sitten on alkanu kasvaa. Hae samalla mummi tänne niin saatte opettaa mulle ne rasvaustekniikat heti alkuunsa!"
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:41"]Onpa täällä kyllä katkeria lautoja paikalla :D varmaan oli kaikilla hätinä a kupit ja imetyksen jälkeen nahkalerput.
[/quote]
Muakin ottais päähän jos olisin läski :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:18"]
[/quote]