Mistä 14v pojalle farkut?
Hintaa max 60-70e
Ja kyllä, tiedän että monet teinit käy itse ostamassa, mutta tuo ei.. joten apuja kaivataan.
Kommentit (15)
Seppälä, Halpa-Halli yms kaupat tai netistä jos tietää koon.
Vaikka Jack&Jonesilta
5 pojan mude
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:49"]
Vaatekaupasta?
[/quote]
Olisin ehdottanut samaa. Toinen vaihtoehto on tilata netistä.
Jack&Jones...sieltä ostettiin 13v. pojalle viimeksi kun on vihdoin tarpeeksi pitkä (slim fit).
On ne kyllä jalassa paljon paremman näköiset kuin H&M:n halppisfarkut...tai sitten ei vaan ole tuolta löydetty oikeaa mallia.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:51"]Vaikka Jack&Jonesilta
5 pojan mude
[/quote]
Samaa ehdotan
3 pojan mude
Jack&jonesia siis.. näyttäisi olevan tuossa suht lähellä. Lähinnä ettei tulisi ihan halpahallipöksyjä hankittua.. Ei ole mitään havaintoa teinien käyttämistä merkeistä :)
Lähinnä tässä kiinnostaa, mistä sikiää tuollainen mammanpoika, joka ei farkkuja saa itse ostettua?
Kerro siitä?
(Muuten tietysti totean kuin muutkin, että farkkuja saa erinäisistä vaateliikkeistä. Tutustu tarjontaan vaikka netin kautta. )
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:38"]
Jack&jonesia siis.. näyttäisi olevan tuossa suht lähellä. Lähinnä ettei tulisi ihan halpahallipöksyjä hankittua.. Ei ole mitään havaintoa teinien käyttämistä merkeistä :)
[/quote]
Jos jätkä ei persettään saa sen vertaa ylös, että itse niitä lähtee katsomaan, niin onko mielestäsi SINUN tehtäväsi ihmetellä asiaa.. huoh!
Okei, jos on joku vammainen, mutta sitä et ainakaan kertonut.
Jc! Hyvää palvelua ja lyhentää ilmaseks nuorelle (ja vanhemmillekki tietty)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:04"]Jc! Hyvää palvelua ja lyhentää ilmaseks nuorelle (ja vanhemmillekki tietty)
[/quote]Sieltä on löytynyt hyvin kokoja meidän pitkälle ja laihalle pojalle.
Vaatekaupasta?