Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsienpidennyksiin pettynyt

Vierailija
07.06.2015 |

Kävin perjantaina ottamassa ripsienpidennykset eräässä salongissa... Jo paikalla mentäessä ihmettelin tekijää, sanoi vaisusti vain moi ja että menisin istumaan jonnekkin. Paikassa ei ollut asiakkaille mitään odotustilaa/tuoleja, ainoastaan parturikampaajien kampaamotuolit, istuin sellaisessa odottaen omaa vuoroani. Katselin ympärilleni ja paikka oli hieman sotkuinen sekä likaisen näköinen. Niin oli kyllä tekijäkin, todella suttuinen ja meikit näyttivät siltä että ne päässä olisi nukuttu viimeisen viikon ajan. Noh koitin ajatella ettei tämä vielä välttämättä kerro hänen ammattitaidostaan...

Kun vuoroni koitti niin yhtään sen tarkemmin perehdyttyä tekijä kysyi vain mitä pituutta haluan. Tiesin tarkalleen pituuden ja mainitsin vielä, että saa olla erittäin tuuheat sillä olin ostanut erikoisripsienpidennyksen, joka heidän mainoksensa mukaan tarkoittaa, että ripsiin tehdään tuuhennos.

Teipit silmiin ja ripsien laittoon.. Teipit olivat välillä silmässä kiinni ja toinen silmä oli arka siitä kivusta ja vuoti kovasti. Tekijä tunki silmään wc paperia josta jäi nöyhtää jo liimattuihin ripsiin, kun liima tietysti oli kosteaa. Tekijää ei tämä tuntutunut haittaavan, jatkoi laittoa vaikka olisi voinut välillä kuivatella silmää esim ripsipumpulla mutta eihän hän semmoista omistanut!!?? Tekijä välillä ravasi muualla, tästä minulle mitään sanomatta. Makasin penkissä varmaan 10minuuttia silmät kiinni ihmettelemässä miksi minut siihen jätettiin sanomatta sanaakaan. Kun tekijä vihdoin saapui paikalle niin aivasteli päälleni, teki mieli sanoa että nyt riittää mutta en halunnut keskeneräisillä ripsillä poistua liikkeestä!

Ihmettelin nopeaa ripsien valmistumista. Pian tekijä sanoi, että valmista on. Luulin tämän olleen vitsi, sillä tekijä ei edes harjannut "valmiita ripsiä" millään, syy tähän oli ettei hänellä ollut pidennyksille tarkoitettua ripsiharjaa. Silmät olivat niin kipeät ja arat ja sumuiset etten nähnyt niillä juurikaan, kun teipit otettiin pois. Onneksi oli tuttuja seutuja niin pääsin lähes sokkona kulkemaan kotiin.

Kotiin päästyä punoitus oli helpottanut, mutta silmiin särki vielä kovasti. Aloin katsomaan ripsiä tarkemmin ja nehän olivat päin p**settä tehdyt. Pidennyksien väleissä omia ripsiä, joihin ei ollut kiinnitetty lainkaan pidennystä. Ripset näyttivät todella harvoilta ja mitäänsanomattomilta. Teki mieli itkeä siitä turhautuneisuudesta ja vitutuksesta, mutta tiesin että ei kannata, kun loputkin ripset irtoavat. Ja nyt kaksi päivää laiton jälkeen ripsiä on enää vielä vähemmän jäljellä ja kun ripsiä käy läpi niin näkee kuinka huonosti niitä on liimattu vain sinne tänne.

Varsinainen erikoisripsienpidennys, kun ovat vielä harvemmat mitä klassiset! :D ja kaikista järkyttynein olen siitä, että kyseisessä paikassa haukuttiin toista asiakasta minun kuullen.

Tämä paikka/ Chenni's world, Hakaniemi on todella katastroofi! en voi suositella kenellekkään ellette halua surkeiden ripsien lisäksi surkeaa palvelua! :(

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kävin kans tuolla samassa paikassa eilen! olin ostanut hiusten värjäyksen ja leikkuun + plus ripsien värjäyksen ja tähän sisältyi nyppiminen. ensin tämä nuori nainen, tuli liikkeeseen ihan viimetipalla sillä aikani alkoi puoli kahdeltatoista ja hän tuli sinne noin 11.28, vaikka liikkeen olisi pitänyt aueta jo klo 9.00. paikka oli todella sotkuinen. istuin kampaamo tuolille ja hiuksia ja pölyä oli kaikkialla. kerroin haluavani blondit vaalest hiukset ja katsoimme vielä värejäkin jostain lehdestä. tämä tyttö meni tekemään värin ja kaikki meni tähän mennessä kohtalaisesti kunnes nämä japanilaiset tulivat ovesta eivätkä moikanneet tai mitään puhuivat vain omaa kieltänsä. sitten japanilais nainen tuli katsomaan hiuksiani ja kysyi oliko minulla väriä jo ennestään sanoin että saattoi olla latvoissa vielä. no sitten tämä aasialainen alkoi räyhäämään ja moittimaan tätä, joka oli minulle pistänyt värin päähän. sitten he pesivät yhdessä hiukseni ja laittoivat toista väriä. ja siinäkin japanilainen nainen sanoi "laita vain sitä väriä latvoihin lopuksi vasta tyveen, eli ei nyt tyveen niinkuin sä eilen laitoit mulle, ei niin" pelotti kyllä pikkasen miltä mun hiukset tulee näyttämään ... no loppu tulos olikin oranssi. oli ihan oranssi vaikka halusin vaaleat hiukset. sitten jouduin vielä sanomaan että mulla oli vielä ne kulmat ja tämä ei aasialainen sanoi " ai jaa oliks sul vielä nekin" ja sitten hän laittoi minulle kulma värin päin helvettiä ja ei nyppinyt juuri lainkaan. tähän kaikkeen meni melkein 3h ja aivan surkea paikka tämä chenni's world hakaniemessä. EN SUOSITTELE IHAN PERSEESTÄ

Vierailija
62/70 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen La Chicassa laittamassa itselleni uudet rakennekynnet, sillä valkari kynsien huoltajani eri paikassa oli kipeänä huoltopäivänä. No, päätin sitten mennä Ison Omenan La Chicaan kynsihuoltoon ja Kadun äärettömästi sitä, että menin. Nainen, joka laittoi kynteni, ei todellakaan ollut ammattitaitoinen. Kynteni ovat nyt muhkuraiset geelistä ja epätasaiset. Yksi kynsi melkein irronnut kokonaan 1 päivässä?! Tältä kynsien ei todellakaan pitäisi näyttää, ja en ole edes mikään pikkutarkka. Eikä varsinkaan tällaisen kynnen pitäisi irrota päivän jälkeen, edes ollenkaan irrota. Olen käynyt jo melkein vuoden ajan laittamassa geelistä tehdyt rakennekynnet joten tiedän kyllä, millaiset ovat ammattilaisen laittamat. Tällaisessa työssä pitäisi olla TODELLA tarkka ja kriittinen, että varmasti asiakkaalle tulee hyvä lopputulos. Valitettavasti näin ei käynyt. Joudun nyt mennä korjaamaan 5-6 kynttä vain yksi päivä myöhemmin uudestaan samaan paikkaan. Jos eivät suostu korjaamaan ilmaiseksi, niin pyydn rahat takaisin. Näin huonosta jäljestä kehtasi pyytää vielä 83€. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!! Lisäksi, nainen osasi niin huonosti suomea, että hyvä kun ymmärsi edes sitä, mitä pyysin. Varmaa on se, että tämän ’korjauksen’ jälkeen en enää koskaan mene kyseiseen paikkaan. EN SUOSITTELE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee mahdollisimman halpahintaiseen paikkaan - ei voi odottaakaan laatua. Kannattaa etukäteen tutkia, onko sertifioitu tekijä ja mitä kokemuksia kyseistä lafkasta on.

Hygienia on tärkeää ja jos hälytyskellot soi jo liikkeeseen sisälle astuessa - kannattaa kääntyä kantapäillään pois. Ei silmien kanssa kannata leikkiä! 

Laadukkaita tekijöitä löytyy, keskihintaisistakin paikoista. Järki käteen!

Vierailija
64/70 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joillakin ylimääräistä rahaa. Oon ehkä vähän kateellinen, itsellä menee kaikki rahat perheen elättämiseen. Ei ole rahaa laittaa ripsiin ja kynsiin... Ja vaikka olisikin ylimääräistä, tekisin sillä jotain ihan muuta kuin laittaisin (järkyt) tekoripset.

Vierailija
65/70 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan näköisiä hökötyksiä ovat.

Vierailija
66/70 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes huomannut kun kaverini oli käynyt ottamassa standardiripset että kyllä se vaikuttaa minkälaiset ottaa.

Vierailija
67/70 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun miehen mielestä nuo mielettömät tekoripset kauniita tai/ja seksikkäitä?

Vierailija
68/70 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

file:///storage/emulated/0/Download/60-luvun-tekoripset.jpg

Jopa mallin naamassa näyttää kamalalta.

Vierailija
69/70 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes huomannut kun kaverini oli käynyt ottamassa standardiripset että kyllä se vaikuttaa minkälaiset ottaa.

Sitten herää kysymys, miksi ne pitää laittaa, jos ei niitä edes huomaa.

Vierailija
70/70 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ripset La Chicassa Helsingissä ja tuli aivan kamalat hämähäkit!! Olen todella pettynyt ja etsin juuri netistä paikkoja mihin pääsisin poistamaan nämä kammotukset. Näytin tekijälle KUVISTA mitä haluan ja millaiset ripsienpidennykset minulla on aiemmin ollut,(selitin asian suomeksi ja englanniksi) ja että haluan luonnolliset n.11-12mm ripset ja kun nousin pöydältä oli hän laittanut minulle selkeästi pidemmät ripset jotka sojottivat suoraan ylöspäin...lisäksi tämä koko homma maksoi 99€ eli ei ollut mikään halpa ja lopputulos aivan karmea. En suosittele em.paikka kenellekkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän