Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsienpidennyksiin pettynyt

Vierailija
07.06.2015 |

Kävin perjantaina ottamassa ripsienpidennykset eräässä salongissa... Jo paikalla mentäessä ihmettelin tekijää, sanoi vaisusti vain moi ja että menisin istumaan jonnekkin. Paikassa ei ollut asiakkaille mitään odotustilaa/tuoleja, ainoastaan parturikampaajien kampaamotuolit, istuin sellaisessa odottaen omaa vuoroani. Katselin ympärilleni ja paikka oli hieman sotkuinen sekä likaisen näköinen. Niin oli kyllä tekijäkin, todella suttuinen ja meikit näyttivät siltä että ne päässä olisi nukuttu viimeisen viikon ajan. Noh koitin ajatella ettei tämä vielä välttämättä kerro hänen ammattitaidostaan...

Kun vuoroni koitti niin yhtään sen tarkemmin perehdyttyä tekijä kysyi vain mitä pituutta haluan. Tiesin tarkalleen pituuden ja mainitsin vielä, että saa olla erittäin tuuheat sillä olin ostanut erikoisripsienpidennyksen, joka heidän mainoksensa mukaan tarkoittaa, että ripsiin tehdään tuuhennos.

Teipit silmiin ja ripsien laittoon.. Teipit olivat välillä silmässä kiinni ja toinen silmä oli arka siitä kivusta ja vuoti kovasti. Tekijä tunki silmään wc paperia josta jäi nöyhtää jo liimattuihin ripsiin, kun liima tietysti oli kosteaa. Tekijää ei tämä tuntutunut haittaavan, jatkoi laittoa vaikka olisi voinut välillä kuivatella silmää esim ripsipumpulla mutta eihän hän semmoista omistanut!!?? Tekijä välillä ravasi muualla, tästä minulle mitään sanomatta. Makasin penkissä varmaan 10minuuttia silmät kiinni ihmettelemässä miksi minut siihen jätettiin sanomatta sanaakaan. Kun tekijä vihdoin saapui paikalle niin aivasteli päälleni, teki mieli sanoa että nyt riittää mutta en halunnut keskeneräisillä ripsillä poistua liikkeestä!

Ihmettelin nopeaa ripsien valmistumista. Pian tekijä sanoi, että valmista on. Luulin tämän olleen vitsi, sillä tekijä ei edes harjannut "valmiita ripsiä" millään, syy tähän oli ettei hänellä ollut pidennyksille tarkoitettua ripsiharjaa. Silmät olivat niin kipeät ja arat ja sumuiset etten nähnyt niillä juurikaan, kun teipit otettiin pois. Onneksi oli tuttuja seutuja niin pääsin lähes sokkona kulkemaan kotiin.

Kotiin päästyä punoitus oli helpottanut, mutta silmiin särki vielä kovasti. Aloin katsomaan ripsiä tarkemmin ja nehän olivat päin p**settä tehdyt. Pidennyksien väleissä omia ripsiä, joihin ei ollut kiinnitetty lainkaan pidennystä. Ripset näyttivät todella harvoilta ja mitäänsanomattomilta. Teki mieli itkeä siitä turhautuneisuudesta ja vitutuksesta, mutta tiesin että ei kannata, kun loputkin ripset irtoavat. Ja nyt kaksi päivää laiton jälkeen ripsiä on enää vielä vähemmän jäljellä ja kun ripsiä käy läpi niin näkee kuinka huonosti niitä on liimattu vain sinne tänne.

Varsinainen erikoisripsienpidennys, kun ovat vielä harvemmat mitä klassiset! :D ja kaikista järkyttynein olen siitä, että kyseisessä paikassa haukuttiin toista asiakasta minun kuullen.

Tämä paikka/ Chenni's world, Hakaniemi on todella katastroofi! en voi suositella kenellekkään ellette halua surkeiden ripsien lisäksi surkeaa palvelua! :(

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:22"]

Kuinka tyhmä kana nainen voi olla että ottaa jotkut helvetin ripsienpidennykset.

[/quote]

Kauniisti ja hyvin laitetut, luonnollisen näköiset pidennykset voi olla tosi hyvännäköiset ja tehdä ihmeitä ulkonäölle. Mutta kuten sanottu, paljon on myös riskejä ja haittavaikutuksia.

Vierailija
42/70 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla on käytössä ne klipsipidennykset,siis hiuspidennykset,ja oon kyllä tykänny,itselläni ne kyllä näyttää tosi aidoilta,jotenki ne vaan sulautuu omiin hiuksiin tosi hyvin,tilasin klipsipidennys.fi:stä,ollu noin 5 kuukautta,mutta mitää muuta noita"tehosteita"siis ripsi tai kynsi juttuja ei ole.enkä oo ottamassakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonlaki määrää, että tekokauneudella  on toinekin puoli, ja se on ikävät seuraukset...... Lopulta hlö ilman kaikkia typeriä lisäkkeitään, täytteitään , pistoksiaan on ihan tyhjän näköinenn, ruma, valju rusina.  Mutta se on sen hinta. Että yrittää turhamaisuudessaan olla joku muu. Kun alunpitäen on kaunein. Mutta heikko itsetunto estää sitä näkemästä ja varsinkin uskomasta.  KAIKELLA HINTANSA MAAILMASSA. MUISTAKAA SE. 

Vierailija
44/70 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:40"]Itse kävin joku vuosi sitten sörkän metroasemalla kun työkaverilla oli tosi nätit siellä laitetut ripset. Pikkuliike jossa aasialainen tekijä. Silmät vuotivat helvetisti koko laiton ajan, liima oli niin tujua, varmaan kynsiliimaa :D ihan järkyttävät hämähäkkiripset sain ja turvonneet punaiset silmät. Onneksi kys. paska ei paljoa maksanut. En muista liikkeen nimeä mutta siinä käytävällä ennen metroon vieviä liukuportaita.
[/quote]

Joo pinky's nails, karmeeta paskaa, ikinä saanu noin huonoja ripsiä. Kun menin omaan vakkaripaikkaan sanoivat siellä että puolet mun omista ripsistä oli lähtenyt niiden pidennyksien mukana, kun liima oli liian tujua

Vierailija
45/70 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liima-allergia on yksi kaikkein pahimmista vitsauksista. Ripsiliima on siis pikaliimaa ja vahvaa sellaista. Oletteko lukeneet pikaliimatuubista että aineen joutuessa iholle ja limakalvoille huuhtele runsaalla vedellä ja hankkiudu lääkärin hoitoon.

Mitä järkeä on laittaa tuota myrkkyä ripsiin.Jos liimaa laitettaisiinkin vain ripsiin mutta se menee väistämättä herkkään silmänympärysihoon ja limakalvoille. Vain ani harva osaa tehdä ripset niin että liima ei mene limakalvolle ja iholle.

Vierailija
46/70 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ripsistä mitään, mutta tuossa linkatussa incimix-blogissa oli ihan loistava linkki johonkin Pakettitukku-nettipuljuun. Siellä oli kaikkia kivoja pikkupurkkeja, minipulloja ja pahvikoteloita myynnissä, juuri sellaisia mitä olisin tarvinnut viime lastensynttäreille. Käykää kurkkaamassa!

Vierailija
47/70 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

ostit grouponin lahjakortin kyseiseen liikkeeseen?

Vierailija
48/70 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄVIN EILEN SAMAISESSA SALONGISSA JA SAMA TYÖNTEKIJÄ TUMMATUKKAINEN HYVIN SUTTUISET MEKIT AIVASTELI PÄÄLLENI JATUVASTI KUN OLIN TUOLILLA SUORAAN HÄNEN NENÄNSÄ ALLA. MINULLA ON AIKAISEMMIN OLLUT TAVALLISET RIPSENPIDENNYKSET JA NIISTÄ ON TULLUT SATA KERTAA PAREMMAT KUIN NÄMÄ NIIN SANOTUT ERIKOISRIPSET TUUHENNUKSILLA MITÄ HELVETTIÄ . JÄLKEENPÄIN EI LÖYDY MITÄÄN MINNE VALITTAA MUTTA ITSE EN AIO JÄTTÄÄ ASIAA TÄHÄN. 40E MAKSOI EI NIIN JÄRKYTTÄVÄ HINTA MUTTA AIVAN SAMA VAIKKA OLISIN MAKSANUT 5E KYSE OLI LAADUSTA JA SIITÄ MITÄ LUVATTIIN ANTAA MUTTA LOPPUTULOS EI OLLUT LÄHELLÄKÄÄN. KAIKKI KAVERINIKIN SANOIVAT ET RIPSENI NÄYTTÄVÄT SILTÄ KUIN OLISIN KÄYNYT LAITTAMASSA PIDENNYKSET 3VIIKKOA SITTEN JA NYT OLISI AIKA NE HUOLTAA.. VAIKKA RIPSET OLTIIN SAMANA PÄIVÄNÄ LAITETTU. IHAN NAURETTAVAA PASKAA JA TURHAANTUNEENA TEKI MYÖSKIN MIELI ITKEÄ. OLETKO ITSE SAANUT MINKÄÄNLAISYA VALITUSTA MENEMÄÄN. MÄ AJATTELIN ETTÄ MEEN SINNE LIIKKEESEEN POKKANA KYSYMÄÄN ETTÄ NÄMÄKÖ TOSIAAN OVAT TEIDÄN ERIKOISRIPSET TUUHENNOKSELLA

Vierailija
49/70 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mitä ensimmäisen maailman ongelmia jengillä on. Laitattaa nyt jotain hiton tekokarvoja ja myrkkyjä lähelle omia silmiä, omaa näkökykyä.

Ei voi muuta todeta kuin että turhamaisuus on kyllä yks maailman vitsaus... Phyi. Olkaa luonnollisia ja käyttäkää mielummin vaikka sit sitä ripsaria.

Vierailija
50/70 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä, että kirjotit tämän arvostelun! Olin melkein ostamassa erikoisripsienpidennyksen, mutta päätin googlailla ensin! Lisää näitä! Varsinkin jos kyseessä on groupon-tarjous!2

Vierailija
51/70 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:10"]

Mulla luonnostaan pidemmät ja paksummat ja pidemmät ripset kuin teillä niiden pidennysten kanssa ja pienen taaperoikäisen tyttäreni ripset ovat myös pitkät, saa usein kuulla että on sulla pitkät ripset. Mua on naiset nimittäneet ihkuripsiksi. M30v

[/quote]

Ok.

Vierailija
52/70 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen laittamassa ripset täällä. Jännitti kauheesti että millainen lopputulos tulee, kun luin täältä huonoja kokemuksia ja mietin jo että pitäisikö vaan jättää menemättä. Mä olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen, eilisen jälkeen on vasta yksi ripsi tippunut ja on ihan riittävän näyttävät omaan makuun. Toi erikoisripsienpidennys tarkoitti tekijän mukaan sitä, että jokaiseen ripseen laitetaan pidennys, mikä on vähän hämäävää, koska eikö normaali ripsienoidennyksissäkin näin pitäisi olla? Tekijä oli tää tumma tyttö, joka mun kohdalla hoiti ainakin hommansa huolelkisesti ja hyvin. Ehkä palaute on mennyt perille :)
Olen siis tyytyväinen ja aion mennä uudestaankin

Vierailija
53/70 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjakortin samaiseen paikaan tuohon erikoisripsienpidennykseen. Jo nimi aiheutti epäilyjä, kun en tuollaisesta ole ennen edes kuullut. Onneksi löytyi tämä teksti. en varmasti mene!

Vierailija
54/70 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan onnistuneen näköiset ja siistit ripsenpidennykset, jotka hoidatin ensin Helsingissä Magneticissa ja sitten City Centerin La Chicassa. Laittaminen oli ammattitaitoista, ei tullut allergioita jne. MUTTA mua rupes itseä hävettään laitattaa jotain ripsenpidennyksiä ja luovuin niistä. Mun miehen mielestä ne on hienot, mutta en sen takia viitsi ripsiä pidentää. Ekan ja tokan tauon jälkeen ripset toipuivat muutamassa kuukaudessa. Nyt taas odotan jännityksellä, miten käy. Ei todellakaan ikinä enää!

Vierailija
55/70 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on vikanne, jos menette ottamaan ripsienpidennyksiä halpispaikoissa. Älkää ottako ripsiä, jos teillä ei siihen ole varaa. Hyvä ja ammattitaitoinen tekijä maksaa hieman enemmän, mutta jälki on takuulla ihan toista luokkaa kuin esim. aloittajalla. Silmien kirvely ja punoitus on nyös normaalia heti ripsien laittamisen jälkeen. Johtuu liimahöyrystä, jolle toiset on enemmän herkkiä kuin toiset. Jos tiedätte, että teillä on herkät silmät niin jatkossa sanotte sen ripsientekijälle. Herkille silmille on olemassa omia miedompia liimoja, joiden pysyvyys ei tosin ole sama kuin tujumpien liimojen. Sunmasummarum: turha valittaa kun paska on jo housussa. Ottakaa selvää asioista ja olkaa valmiita panostamaan myös rahallisesti jos haluatte nauttia laadusta.

Vierailija
56/70 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:32"]

Kävin perjantaina ottamassa ripsienpidennykset eräässä salongissa... Jo paikalla mentäessä ihmettelin tekijää, sanoi vaisusti vain moi ja että menisin istumaan jonnekkin. Paikassa ei ollut asiakkaille mitään odotustilaa/tuoleja, ainoastaan parturikampaajien kampaamotuolit, istuin sellaisessa odottaen omaa vuoroani. Katselin ympärilleni ja paikka oli hieman sotkuinen sekä likaisen näköinen. Niin oli kyllä tekijäkin, todella suttuinen ja meikit näyttivät siltä että ne päässä olisi nukuttu viimeisen viikon ajan. Noh koitin ajatella ettei tämä vielä välttämättä kerro hänen ammattitaidostaan... Kun vuoroni koitti niin yhtään sen tarkemmin perehdyttyä tekijä kysyi vain mitä pituutta haluan. Tiesin tarkalleen pituuden ja mainitsin vielä, että saa olla erittäin tuuheat sillä olin ostanut erikoisripsienpidennyksen, joka heidän mainoksensa mukaan tarkoittaa, että ripsiin tehdään tuuhennos. Teipit silmiin ja ripsien laittoon.. Teipit olivat välillä silmässä kiinni ja toinen silmä oli arka siitä kivusta ja vuoti kovasti. Tekijä tunki silmään wc paperia josta jäi nöyhtää jo liimattuihin ripsiin, kun liima tietysti oli kosteaa. Tekijää ei tämä tuntutunut haittaavan, jatkoi laittoa vaikka olisi voinut välillä kuivatella silmää esim ripsipumpulla mutta eihän hän semmoista omistanut!!?? Tekijä välillä ravasi muualla, tästä minulle mitään sanomatta. Makasin penkissä varmaan 10minuuttia silmät kiinni ihmettelemässä miksi minut siihen jätettiin sanomatta sanaakaan. Kun tekijä vihdoin saapui paikalle niin aivasteli päälleni, teki mieli sanoa että nyt riittää mutta en halunnut keskeneräisillä ripsillä poistua liikkeestä! Ihmettelin nopeaa ripsien valmistumista. Pian tekijä sanoi, että valmista on. Luulin tämän olleen vitsi, sillä tekijä ei edes harjannut "valmiita ripsiä" millään, syy tähän oli ettei hänellä ollut pidennyksille tarkoitettua ripsiharjaa. Silmät olivat niin kipeät ja arat ja sumuiset etten nähnyt niillä juurikaan, kun teipit otettiin pois. Onneksi oli tuttuja seutuja niin pääsin lähes sokkona kulkemaan kotiin. Kotiin päästyä punoitus oli helpottanut, mutta silmiin särki vielä kovasti. Aloin katsomaan ripsiä tarkemmin ja nehän olivat päin p**settä tehdyt. Pidennyksien väleissä omia ripsiä, joihin ei ollut kiinnitetty lainkaan pidennystä. Ripset näyttivät todella harvoilta ja mitäänsanomattomilta. Teki mieli itkeä siitä turhautuneisuudesta ja vitutuksesta, mutta tiesin että ei kannata, kun loputkin ripset irtoavat. Ja nyt kaksi päivää laiton jälkeen ripsiä on enää vielä vähemmän jäljellä ja kun ripsiä käy läpi niin näkee kuinka huonosti niitä on liimattu vain sinne tänne. Varsinainen erikoisripsienpidennys, kun ovat vielä harvemmat mitä klassiset! :D ja kaikista järkyttynein olen siitä, että kyseisessä paikassa haukuttiin toista asiakasta minun kuullen. Tämä paikka/ Chenni's world, Hakaniemi on todella katastroofi! en voi suositella kenellekkään ellette halua surkeiden ripsien lisäksi surkeaa palvelua! :(

[/quote]

Olisiko kannattanut sanoa siellä liikkeessä jotain, tai reklamoida edes jälkikäteen? Ottaisit kuvat niistä ripsistä ja vaatisit rahat takaisin, vaikkapa kuluttajansuojaan voisit ilmoittaa jos ei muuten onnistu? On todella tympeää saada huonoa palvelua, mutta mielestäni kannattaa silti vähän miettiä mitä netissä kirjoittaa toisesta ihmisestä kuten tuossa lihavoidussa kohdassa. Tuollainen on jo kyllä varmaan herjausta kun haukutaan ihmisen ulkonäköä netissä, jos on tunnistettavissa paikan perusteella. Eli jatkoa ajatellen ihan itsesi kannalta suosittelen että kirjoitat neutraalimmin tai et mene henkilökohtaisuuksiin, niin et hanki itsellesi vaikeuksia turhaan jos tuollainen kirjoittelu katsottaisiin korvattavaksi. Yrityksestä kyllä voit kirjoittaa ja mitä totta on tapahtunut.

Jatkovinkkinä myös jos menet jonnekin kauneusalan paikkaan tai muuten vain missä vaaditaan perushygieniaa vähintäänkin, niin kannattaa ehkä kääntyä ovella jos paikka on sotkuinen ja likainen ja tekijäkään ei vaikuta ammattilaiselle.

On aina hyvä että ihmiset laittavat asiakaspalvelukokemuksensa kiertämään, kunhan ne ovat todenmukaisia ja eivät mene yksityisten ihmisten haukkumiseksi.

Vierailija
57/70 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyyliltäsi amis ja haiset tupakalle ja kauas niin älä pliis laita ripsien pidennyksiä. Äläkä ainakaan liian pitkiä! Näyttää aivan vitun hirveeltä ja wt:ltä:D t. Tänään tuollaisen tapauksen nähnyt

Vierailija
58/70 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä haaveillut ripsien pidennöksistä, mutta nyt tiedän ettei niitä kannata minun ottaa, pikaliima aiheuttaa silmien kirvelyä minulle, vaikkei liimaa olisi lähelläkään silmiä. Esim jos liimaisin itselleni tekokynnet, kirvelisi silmiäni.

Vierailija
59/70 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosiaan tyytyväinen kyseisessä paikassa laitattamiini ripsienpidennyksiin. Lopputulos oli siisti ja ripset pysyivät hyvinä, irtosivat sitämukaa kun omat ripseni luonnollisesti irtoavat. Kävin samaisessa paikassa ripsihuollossa, tälläkertaa ripset laittoi aasialainen työntekijä (tai paikan omistaja?). Ripsienlaiton jälkeen lopputulos näytti siistiltä, eikä silmiä kirvellyt lainkaan. Ripset kuitenkin pysyivät huomattavasti huonommin kun ensimmäisellä kerralla(silloin laittajana oli tämä tumma nuori tyttö) ja nyt parin viikon päästä suurin osa ripsistä on jo karissut pois. En tiedä oliko käytössä eri liima kuin ensimmäisellä kerralla, muitta olen hieman pettynyt ripsien nopeaan karisemiseen, jota ei ensimmäisellä kerralla ilmennyt.

Vierailija
60/70 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:01"]Lisäksi ripsiä on ilmestynyt pidennysten jälkeen ihan väärään paikkaan ja kasvavan väärään suuntaan, esim. 2mm kasvurivin yläpuolelle luomelle ilmestyy ripsiä jotka kasvaa vinoon. Todella hämmentävän näköistä.

[/quote] Tuohan on yleinen haittavaikutus ripsiä pidentävissä ripsiseerumeissa. Ethän vain käytä mitään ripsiseerumia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi