Lapsia koskevat kauhu-uutiset eivät erityisemmin kauhistuta minua. Muita?
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:29"]Kertoo kyllä palstan tasosta kun peukutetaan vauvan junan alle jäämistä ja alapeukutetaan empatian peräänkuuluttamista.
[/quote] Palsta on täynnä lapsenvihaajateinejä, jotka itseään "veloiksi" kutsuvat. Tunnevammaisia sekopäitä...
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:29"]Kertoo kyllä palstan tasosta kun peukutetaan vauvan junan alle jäämistä ja alapeukutetaan empatian peräänkuuluttamista.
[/quote] Palsta on täynnä lapsenvihaajateinejä, jotka itseään "veloiksi" kutsuvat. Tunnevammaisia sekopäitä...
[/quote]
Ai, vain teinit voivat vihata lapsia ja kutsua itseään vela-nimityksellä?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"]Ei mustakaan tunnu pahalta lapsille tapahtuvat kamaluudet, mutta eläimille aihetuneet onnettomuudet ja ihmisen tekemän paha sattuu sydämeen. Eläimet ovat niin täysin viattomia! <3
Lapset eivät koskaan ole viattomia. Lapsista kasvaa samanlaisia kusipää-ihmisiä, mitä ihmiset nyt yleensä ovatkin. Lapset ovat myös siiä kehityksen tasolla, että ovat hirveän julmia ja narsistisia ja itsekeskeisiä.
Jos laitetaan vierekkäin koiran kuolema ja lapsen kuolema, niin kyllä koiran kuolema koskettaa ja lapsen ei.
[/quote] Sulla on vikaa päässä, oikeasti, jos näet pienet lapsetkin noin pahoina. Hakkasiko äiti päätäsi lattiaan kun olit pieni, sieltäkö lapsiviha kumpuaa? Halveksin kaltaisiasi.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:17"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"]Ei mustakaan tunnu pahalta lapsille tapahtuvat kamaluudet, mutta eläimille aihetuneet onnettomuudet ja ihmisen tekemän paha sattuu sydämeen. Eläimet ovat niin täysin viattomia! <3 Lapset eivät koskaan ole viattomia. Lapsista kasvaa samanlaisia kusipää-ihmisiä, mitä ihmiset nyt yleensä ovatkin. Lapset ovat myös siiä kehityksen tasolla, että ovat hirveän julmia ja narsistisia ja itsekeskeisiä.
Jos laitetaan vierekkäin koiran kuolema ja lapsen kuolema, niin kyllä koiran kuolema koskettaa ja lapsen ei. [/quote] Että vastasyntynytkin on jo mielestäsi syntinen kusipää? [/quote] Kyllä ja siitä kyllä kasvaa semmoinen ajan saatossa. Miksi lapsia ei saisi vihata? Miksi lapsen kuoleman / kaltoinkohtelun tulisi aina olla jotenkin järkyttävää? P.S. En ole tuon viestin kirjoittaja jolle vastasit. [/quote]Mitä pahaa se kuviteltu lapsi sulle teki. [/quote] Vastaatko nyt ensin mun kysymyksiini? Vai onko tapanasi vastata kysymyksiin kysymyksillä?
[/quote]Ajatuksesi ovat niin lapsellisia, että vaativat selvennystä. Siksi kysymykset.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"]Ei mustakaan tunnu pahalta lapsille tapahtuvat kamaluudet, mutta eläimille aihetuneet onnettomuudet ja ihmisen tekemän paha sattuu sydämeen. Eläimet ovat niin täysin viattomia! <3 Lapset eivät koskaan ole viattomia. Lapsista kasvaa samanlaisia kusipää-ihmisiä, mitä ihmiset nyt yleensä ovatkin. Lapset ovat myös siiä kehityksen tasolla, että ovat hirveän julmia ja narsistisia ja itsekeskeisiä.
Jos laitetaan vierekkäin koiran kuolema ja lapsen kuolema, niin kyllä koiran kuolema koskettaa ja lapsen ei. [/quote] Että vastasyntynytkin on jo mielestäsi syntinen kusipää? [/quote] Kyllä ja siitä kyllä kasvaa semmoinen ajan saatossa. Miksi lapsia ei saisi vihata? Miksi lapsen kuoleman / kaltoinkohtelun tulisi aina olla jotenkin järkyttävää? P.S. En ole tuon viestin kirjoittaja jolle vastasit. [/quote] Ajatusmaailmasi ja sinä olette hyvin yksinkertaisia, jos vastasyntynyt joka ei ole tehnyt vielä mitään on jo mielestäsi kusipää. Kuka on kieltänyt vihaamasta lapsia? Sinäkin kuvotat minua mutta täällä sitä vain pystytään molemmat palstailemaan. Sinun elämäsi sen sijaan on todennäköisesti hyvin rajoittunutta. [/quote] Ja millähän koulutuksella sinä alat analysoimaan mun elämääni yhden kirjoituksen perusteella? Älä tee oletuksia mun elämästäni, koska et mua tunne. Ja sun mielipitees musta on mulle yhtä arvokas kuin koiran paskakikkare ojan pohjalla, eli hahmotat varmaan sen tärkeyden mulle. Ei ihminen ole syntyessäänkään mikään viaton ja täydellinen. Vaikka sitä haluaisitkin kuvitella.
[/quote]Ei ole eläinkään, vaikka sinä haluat niin kuvitella.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"]Ei mustakaan tunnu pahalta lapsille tapahtuvat kamaluudet, mutta eläimille aihetuneet onnettomuudet ja ihmisen tekemän paha sattuu sydämeen. Eläimet ovat niin täysin viattomia! <3
Lapset eivät koskaan ole viattomia. Lapsista kasvaa samanlaisia kusipää-ihmisiä, mitä ihmiset nyt yleensä ovatkin. Lapset ovat myös siiä kehityksen tasolla, että ovat hirveän julmia ja narsistisia ja itsekeskeisiä.
Jos laitetaan vierekkäin koiran kuolema ja lapsen kuolema, niin kyllä koiran kuolema koskettaa ja lapsen ei.
[/quote] Sulla on vikaa päässä, oikeasti, jos näet pienet lapsetkin noin pahoina. Hakkasiko äiti päätäsi lattiaan kun olit pieni, sieltäkö lapsiviha kumpuaa? Halveksin kaltaisiasi.
[/quote]
Halveksi vain, eipä suakaan kukaan arvosta.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"]Ei mustakaan tunnu pahalta lapsille tapahtuvat kamaluudet, mutta eläimille aihetuneet onnettomuudet ja ihmisen tekemän paha sattuu sydämeen. Eläimet ovat niin täysin viattomia! <3
[/quote]
Että vastasyntynytkin on jo mielestäsi syntinen kusipää?
[/quote] Ilmeisesti niin nämä sairaat yksilöt oikeasti ajattelevat. Minusta se on aika helvetin pelottavaa, että jonkun mielestä koiran henki menee vauvan edelle...
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:21"]
no syntisyydestä en tiedä, koska en ole uskonnollinen.
Eläinten hyvyydestä ja viattomuudesta voi olla varma. Eläin on aggressiivinen vain sairastuessaa, puolustaessaan itseään tai poikasiaan. Ihminen on julma huvin vuoksi. Ihmisten kuolemat ei järkytä, oli kyseessä lapsi minkä ikäinen tahansa tai aikuinen.
Sinun lapsesi eivät ole sinun, te tulevat vain sinun kauttasi. Voi kasvattaa ja hoivata lastasi täydellisesti, huolella ja rakkaudella, ja silti lapsesta voi tulla sarjaraiskaaja, oman lapsensa pahoinpitelijä, sadistinen sosiopaatti. Tai uusi Hitler.
[/quote]
Etkö ole koskaan nähnyt kissaa, joka on saanut hiiren kiinni? Kissahan leikkii pitkään hiirellä ennen kuin tappaa sen, mitäs muuta se on kuin huvia.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"]Ei mustakaan tunnu pahalta lapsille tapahtuvat kamaluudet, mutta eläimille aihetuneet onnettomuudet ja ihmisen tekemän paha sattuu sydämeen. Eläimet ovat niin täysin viattomia! <3 Lapset eivät koskaan ole viattomia. Lapsista kasvaa samanlaisia kusipää-ihmisiä, mitä ihmiset nyt yleensä ovatkin. Lapset ovat myös siiä kehityksen tasolla, että ovat hirveän julmia ja narsistisia ja itsekeskeisiä.
Jos laitetaan vierekkäin koiran kuolema ja lapsen kuolema, niin kyllä koiran kuolema koskettaa ja lapsen ei. [/quote] Että vastasyntynytkin on jo mielestäsi syntinen kusipää? [/quote] Kyllä ja siitä kyllä kasvaa semmoinen ajan saatossa. Miksi lapsia ei saisi vihata? Miksi lapsen kuoleman / kaltoinkohtelun tulisi aina olla jotenkin järkyttävää? P.S. En ole tuon viestin kirjoittaja jolle vastasit. [/quote] Ajatusmaailmasi ja sinä olette hyvin yksinkertaisia, jos vastasyntynyt joka ei ole tehnyt vielä mitään on jo mielestäsi kusipää. Kuka on kieltänyt vihaamasta lapsia? Sinäkin kuvotat minua mutta täällä sitä vain pystytään molemmat palstailemaan. Sinun elämäsi sen sijaan on todennäköisesti hyvin rajoittunutta. [/quote] Ja millähän koulutuksella sinä alat analysoimaan mun elämääni yhden kirjoituksen perusteella? Älä tee oletuksia mun elämästäni, koska et mua tunne. Ja sun mielipitees musta on mulle yhtä arvokas kuin koiran paskakikkare ojan pohjalla, eli hahmotat varmaan sen tärkeyden mulle. Ei ihminen ole syntyessäänkään mikään viaton ja täydellinen. Vaikka sitä haluaisitkin kuvitella.
[/quote]
Perustele.
Eläin ei kiduta ihmisiä, ei tahattomasti eikä varsinkaan tahallaan.
Eläin ei ota ihmistä pariksi kuukaudeksi ja hylkää luonnon armoille kun "se ei enää olekaan niin söpö".
Eläin ei tapa ihmisiä huvikseen ja naura räkäsesti päälle. Eläin hyökkää uhattuna, mielenvikaisena tai ruuan takia, harvoin kuitenkaan ihmisille tuota tekee.
Eläin ei hakkaa ihmisiä. Eläin rakastaa ihmisiä ehdoitta ja olettaa ihmisen rakastavan häntä ehdoitta. Eläin olettaa saavansa ruokaa, suojan ja rakkautta ihmiseltä.
Ei eläin täydellinen ole, mutta hemmetin paljon lähempänä täydellistä mitä ihminen on ikinä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:17"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"]Ei mustakaan tunnu pahalta lapsille tapahtuvat kamaluudet, mutta eläimille aihetuneet onnettomuudet ja ihmisen tekemän paha sattuu sydämeen. Eläimet ovat niin täysin viattomia! <3 Lapset eivät koskaan ole viattomia. Lapsista kasvaa samanlaisia kusipää-ihmisiä, mitä ihmiset nyt yleensä ovatkin. Lapset ovat myös siiä kehityksen tasolla, että ovat hirveän julmia ja narsistisia ja itsekeskeisiä.
Jos laitetaan vierekkäin koiran kuolema ja lapsen kuolema, niin kyllä koiran kuolema koskettaa ja lapsen ei. [/quote] Että vastasyntynytkin on jo mielestäsi syntinen kusipää? [/quote] Kyllä ja siitä kyllä kasvaa semmoinen ajan saatossa. Miksi lapsia ei saisi vihata? Miksi lapsen kuoleman / kaltoinkohtelun tulisi aina olla jotenkin järkyttävää? P.S. En ole tuon viestin kirjoittaja jolle vastasit. [/quote]Mitä pahaa se kuviteltu lapsi sulle teki. [/quote] Vastaatko nyt ensin mun kysymyksiini? Vai onko tapanasi vastata kysymyksiin kysymyksillä?
[/quote]Ajatuksesi ovat niin lapsellisia, että vaativat selvennystä. Siksi kysymykset.
[/quote]
Vaan et siis osaakaan vastata kysymyksiini.
Lapsellisia tai ei, mä sentäs osaan keskustella toisin ku sinä.
Taidanpa tuon koirahullun parista aiemmasta keskustelusta jo tunnistaakin. Niin selvä mt-tapaus ettei häneen kannat kenenkään aikaansa hukata. Aikuiset velat muutamaa harvaaa poikkeusta lukuun ottamatta ovat palstalla asiallisia. Sitten ovat nämä teinivelat, joilla napanuora on vielä tiukasti äidissä kiinni ja tullaan av:lle kapinoimaan, kun Demi on heille liian lapsellinen (as if).
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"]Ei mustakaan tunnu pahalta lapsille tapahtuvat kamaluudet, mutta eläimille aihetuneet onnettomuudet ja ihmisen tekemän paha sattuu sydämeen. Eläimet ovat niin täysin viattomia! <3
[/quote]
Että vastasyntynytkin on jo mielestäsi syntinen kusipää?
[/quote]
Kyllä ja siitä kyllä kasvaa semmoinen ajan saatossa.
Miksi lapsia ei saisi vihata? Miksi lapsen kuoleman / kaltoinkohtelun tulisi aina olla jotenkin järkyttävää?
P.S. En ole tuon viestin kirjoittaja jolle vastasit.
[/quote] Siksi että viattomiin kohdistuva viha vaan ei ole normaalia. Ja kyllä, ne lapset OVAT viattomia siinä missä eläimetkin. Eikö KENEN tahansa ihmisen kaltoinkohtelusta lukemisen pitäisi järkyttää? Oli sitten lapsi, aikuinen, teini, vanhus? Tai eläin, kyllä minua ainakin eläinrääkkäyskin järkyttää, vaikkei ns. eläinrakas olekaan. Ja ei, lapsista ei kaikkien tarvitse pitää, en itsekään pidä läheskään kaikista lapsista. Mutta miksi pitää vihata? Viha ei nyt vaan ole terveellistä kenellekään...
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:22"]
[/quote]
[/quote]
Kulta pieni kun sun keskustelu ja perustelut on yhtä säälittäviä kuin tuo uhosikin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:28"]
[/quote]
Perustele.
Eläin ei kiduta ihmisiä, ei tahattomasti eikä varsinkaan tahallaan.
Eläin ei ota ihmistä pariksi kuukaudeksi ja hylkää luonnon armoille kun "se ei enää olekaan niin söpö".
Eläin ei tapa ihmisiä huvikseen ja naura räkäsesti päälle. Eläin hyökkää uhattuna, mielenvikaisena tai ruuan takia, harvoin kuitenkaan ihmisille tuota tekee.
Eläin ei hakkaa ihmisiä. Eläin rakastaa ihmisiä ehdoitta ja olettaa ihmisen rakastavan häntä ehdoitta. Eläin olettaa saavansa ruokaa, suojan ja rakkautta ihmiseltä.
Ei eläin täydellinen ole, mutta hemmetin paljon lähempänä täydellistä mitä ihminen on ikinä.
[/quote] Kyllä monetkin eläimet kiduttavat saalistaan ns. huvikseen. Mm. kissat ja kissaeläimet. Eläin ei rakasta ihmistä, eläin ei edes ymmärrä rakkauden määritelmää. Koirat toki kiintyvät laumaansa, mutta se on lajityypillistä käytöstä, ei rakkautta. Sinä syyllistyt paatoksessasi eläinten inhimillistämiseen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:41"]Taidanpa tuon koirahullun parista aiemmasta keskustelusta jo tunnistaakin. Niin selvä mt-tapaus ettei häneen kannat kenenkään aikaansa hukata. Aikuiset velat muutamaa harvaaa poikkeusta lukuun ottamatta ovat palstalla asiallisia. Sitten ovat nämä teinivelat, joilla napanuora on vielä tiukasti äidissä kiinni ja tullaan av:lle kapinoimaan, kun Demi on heille liian lapsellinen (as if).
[/quote]
Koirahullu?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:01"]
Onko sinulla omia lapsia?
[/quote]
Ei ole omia lapsia, mutta teen kyllä töitä lasten parissa. -ap
[/quote]
Hankipa oma lapsi ja kerro sitten uudelleen. Ihan sama se minulla oli aiemmin, enkä edes todellakaan tee töitä lasten parissa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:22"]
[/quote]
[/quote]
Kulta pieni kun sun keskustelu ja perustelut on yhtä säälittäviä kuin tuo uhosikin.
[/quote]
:D
Noloa! Mut eipähän sulta muuta voinukaa enää odottaa. :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:14"]
Lapset ja eläimet herättävät minussa empatiaa enemmän kuin aikuiset. Sitä taas en ymmärrä miksi on jotenkin järkyttävämpää kun monta kuolee samaan aikaan esim tsunami verrattuna siihen että yksi hukkuu.
[/quote]
Tämä. Miksi Tsunamissa ollelleille haluttiin tarjota valtion kustantamaa terapiaa ja muuta tukea?
Miksei kuka tahansa, joka kertoo, että mulla on nyt elämässäni kriisi tai masennusta voi hakea psykoterapiaan ilmaiseksi?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"]Ei mustakaan tunnu pahalta lapsille tapahtuvat kamaluudet, mutta eläimille aihetuneet onnettomuudet ja ihmisen tekemän paha sattuu sydämeen. Eläimet ovat niin täysin viattomia! <3 Lapset eivät koskaan ole viattomia. Lapsista kasvaa samanlaisia kusipää-ihmisiä, mitä ihmiset nyt yleensä ovatkin. Lapset ovat myös siiä kehityksen tasolla, että ovat hirveän julmia ja narsistisia ja itsekeskeisiä.
Jos laitetaan vierekkäin koiran kuolema ja lapsen kuolema, niin kyllä koiran kuolema koskettaa ja lapsen ei. [/quote] Että vastasyntynytkin on jo mielestäsi syntinen kusipää? [/quote] Kyllä ja siitä kyllä kasvaa semmoinen ajan saatossa. Miksi lapsia ei saisi vihata? Miksi lapsen kuoleman / kaltoinkohtelun tulisi aina olla jotenkin järkyttävää? P.S. En ole tuon viestin kirjoittaja jolle vastasit. [/quote] Ajatusmaailmasi ja sinä olette hyvin yksinkertaisia, jos vastasyntynyt joka ei ole tehnyt vielä mitään on jo mielestäsi kusipää. Kuka on kieltänyt vihaamasta lapsia? Sinäkin kuvotat minua mutta täällä sitä vain pystytään molemmat palstailemaan. Sinun elämäsi sen sijaan on todennäköisesti hyvin rajoittunutta. [/quote] Ja millähän koulutuksella sinä alat analysoimaan mun elämääni yhden kirjoituksen perusteella? Älä tee oletuksia mun elämästäni, koska et mua tunne. Ja sun mielipitees musta on mulle yhtä arvokas kuin koiran paskakikkare ojan pohjalla, eli hahmotat varmaan sen tärkeyden mulle. Ei ihminen ole syntyessäänkään mikään viaton ja täydellinen. Vaikka sitä haluaisitkin kuvitella. [/quote]Ei ole eläinkään, vaikka sinä haluat niin kuvitella. [/quote] Perustele. Eläin ei kiduta ihmisiä, ei tahattomasti eikä varsinkaan tahallaan. Eläin ei ota ihmistä pariksi kuukaudeksi ja hylkää luonnon armoille kun "se ei enää olekaan niin söpö". Eläin ei tapa ihmisiä huvikseen ja naura räkäsesti päälle. Eläin hyökkää uhattuna, mielenvikaisena tai ruuan takia, harvoin kuitenkaan ihmisille tuota tekee. Eläin ei hakkaa ihmisiä. Eläin rakastaa ihmisiä ehdoitta ja olettaa ihmisen rakastavan häntä ehdoitta. Eläin olettaa saavansa ruokaa, suojan ja rakkautta ihmiseltä. Ei eläin täydellinen ole, mutta hemmetin paljon lähempänä täydellistä mitä ihminen on ikinä.
[/quote]No nyt sinä kuvittelet jo omiasi. Jos vaikka katsoisit avara luontoa välillä, niin oppisit jotain.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:18"]
Sama homma. Joskus tännekin linkattiin se video, jossa taapero tipahtaa junaraiteille ja jää alle. Ei herättänyt tunteita. Jos siinä olisikin ollut vaikka koiranpentu, niin en taatusti olisi pystynyt katsomaan.
[/quote]
Ihana. Olet hyvä ihminen, siis niin upee. Oletko ylpäe itsestäsi? kehuskelet, kuinka ihmislapset ovat paskaa eikä edes heilauta katsella kun ne kuolee, mut sitten koirat on sulle lähellä sydäntä ja niin ihkuja. Mistä tällaisia täydellisen mätiä ihmiskuoria kehittyy?
Vaikka olin lapseton ja itsekin "inhosin" lapsia jossain nuoruusvuosissani, niin oli mulla sentäs myötätunto ja moraali tallella.
[/quote]
Tulkitsetko runojakin yhtä rankalla kädellä?