Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellyydenkipeät miehet

Vierailija
06.06.2015 |

Ärsyttääkö ketään muuta, jos mies kiehnää kyljessä ja haluaa kävellä käsi kädessä? Kaikkein epämiellyttävintä on hartioiden hierominen, yllättäen ja pyytämättä. Seurustelun nuorena läheisriippuvaiseksi luokitellun miehen kanssa, joka oli hali-pusityyppiä, itki herkästi ja pelkäsi jätetyksi tulemista. Ehkä sain siitä suhteesta trauman, koska en enää rakastanut, mutten tohtinut pitkään aikaan erotakaan. Tai ehkä en vain tykkää persoonana siitä, että koko ajan olisi mies iholla. Nykyinen mies on nelikymppinen, enkä anna hänen pitää kädestä kiinni, kun kävellään kadulla.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä oikean miehen kanssa, mutta mikä tahansa kosketus tai hellyys on tuntunut liialliselta väärän miehen kanssa. Aina sitä ei vaan tajua, ettei (enää) rakasta toista.

Minusta on ihana joskus pitää miestä sylissä ja paijata kuin vauvaa - kun mies sitä itse haluaa. Eikä ole mikään nössö mies, vaan erittäin miehekäs ja varsinkin seksikäs :) Vaan jos se seksikkyys puuttuu niin käyhän iholla oleminen rasittavaksi.

Vierailija
2/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hellyyden antamisesta naiselle, en tule sellaisen kanssa toimeen, joka ei pidä hellyydestä. Kuinka pitäisi omia romanttisia tunteitaan sitten osoittaa; jurottamalla ja rakentamalla talo? Muut saavat vapaasti ärsyyntyä siitä, jos suutelen omaa naistani julkisella paikalla tai pidän hänen kädestään kiinni. En tavoittele muiden hyväksyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljolla hellyydellä ja läheisriippuvuudella mitään tekemistä toistensa kanssa ainakaan meillä. Molemmilla on omia harrastuksia, menoja kavereiden kanssa ja välillä matkustellaan erikseen. Välillä on reissutöitäkin eikä ole ollut ongelma. Mutta sillon kun eletään tavallista arkea ja ollaan yhdessä, hellyyttä on paljon ja ollaan just niitä pareja jotka kulkee käsikädessä ja pysähtyy suutelemaan kaupan maitohyllyllä. Hyvin on arki rullannut ja kaksi lasta saatu 10 vuoden aikana eikä ahdista :)

Vierailija
4/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:30"]

Ei ole paljolla hellyydellä ja läheisriippuvuudella mitään tekemistä toistensa kanssa ainakaan meillä. Molemmilla on omia harrastuksia, menoja kavereiden kanssa ja välillä matkustellaan erikseen. Välillä on reissutöitäkin eikä ole ollut ongelma. Mutta sillon kun eletään tavallista arkea ja ollaan yhdessä, hellyyttä on paljon ja ollaan just niitä pareja jotka kulkee käsikädessä ja pysähtyy suutelemaan kaupan maitohyllyllä. Hyvin on arki rullannut ja kaksi lasta saatu 10 vuoden aikana eikä ahdista :)

[/quote]

Meillä 25 vuotta takana ja yksi lapsenlapsikin jo. Edelleen kävelemme käsi kädessä ja halaamme toisia ja mies hieroo hartioitani ja pussailemme toisiamme. Voi, meistä se on ihanaa.

Vierailija
5/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:13"]Ärsyttää. Oma mies tulee ohimennen pussailemaan niin siihen pitäisi aina jumittautua vartiksi, yksi ei riitä. Joten teen jo väistöliikkeitä välillä. Hartioiden näpläämisen olen pyytänyt myös lopettamaan, koska ne menee vaan entisestään jumiin. :D Mutta.. olenko mä ihan kummallinen puoliso, kun en tykkää siitä että mies julkisellä paikalla lähestyy takaapäin ja ottaa lantiosta kiinni? Koen sen jotenkin kiusalliseksi, kun seurassa on muitakin ihmisiä tai ollaan edes jossain marketissa tai vaatekaupassa seilaamassa.  [/quote] Minusta et ole outo. Vaikken sitä aloituksessa maininnut, niin myös minua ahdistaa, jos on jokin julkinen paikka ja mies siellä hipelöi. Ei haittaa, jos istuu käsikkäin lentokoneessa, mutta kun oltiin neuvolassa, en tykännyt yhtään odotustilassa takapuolelle taputtamisesta. Tiedän, että on etuoikeus saada mies mukaan neuvolaan, mutta pidetään ne kädet siellä omalla puolella. -ap [/quote] Tuo neuvola on jotenkin seksitön paikka, huh. En tiedä, onko pahempaa, jos mies tulee mukaan ehkikseen vai että ei tule. Jos olet menossa kierukkaa hakemasn ja toinen alkaa taputella, niin vähän väärä aika ja paikka. Meillä ei lasten neuvolaan mies tule koskaan. Synnytyksessä hieroi selkää ja hartioita niin, että piti huutaa sille, että lopeta jo! Sitten se murjotti, että kun yritin vaan helpottaa oloa ja olla hellä. Olit hellä jo 9,5 kk sitten, nyt ei tarvitse hieroskella, kiitos.

[/quote]

Mitäs luulet, jos nainen antaa miehelle liikaa hellyyttä tai miehen mielestä antaa sitä väärässä paikassa ja sen seurauksena mies huutaa naiselle, niin millaiseksi sellaista miestä sanottaisiin tälläkin palstalla? Aivan, kylmäksi kusipääksi.

[/quote]

Tämä palsta onkin kaksinaismoralismin pesä. Eri säännöt miehillä ja eri säännöt naisille
[/quote]

Aivan! Jos nainen on jotain mieltä, heti haukutaan femakoksi ja kuten tuossa huomasin, kaikkien naisten tulisi olla samanlaisia tai heissä on jotain vikaa, minkä vuoksi eivät saa parisuhteitaan kestämään. Meitä on ja tulee olemaan erilaisia ja eri tavalla ajattelevia naisia, kuten miehetkin ovat. Joku on maskuliinisempi ja toinen feminiinisempi. Itse olen perinteisempi, pidän perinteisemmistä sukupuolimalleista tai rooleista. Teen kotityöt mielelläni, jos mies maalaa aidan. Toki tämä ajatus on jonkun mielestä väärä, minä olen väärä, minussa on vikaa. Mitä se kenellekään kuuluu, jos joku ei ole moderni ja menevä ja polyamorinen tai bi? Nainen voi olla myös muunlainen ja ajatella asioista eri tavalla kuin joku toinen nainen.

Vierailija
6/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ainakin ärsyttää jatkuvasti iholle tunkeva mies, semmonen lääppiminen jne. Yhden miehen jätin juuri sen takia, halusi koko ajan olla lähellä ja hipelöidä. Raivostuttavaa!

Vierailija
7/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen hellyydenosoitus julkisilla paikoilla on perseen kähmiminen housujen sisältä. Ai helvetti kun vihaan sitä, enkä ole antanut tehdä. Sitten mies loukkaantuu kun ei meidän välillä ole muka mitään hellyyttä. Eikö voi normaalisti vaikka silittää hiuksia tai antaa pusun poskelle, minkä takia täytyy olla noin ällöttävä ja alistava että koskee intiimialueisiin julkisesti. mutta ei mene sana perille. Itse en jaa hellyyttä koskaan, koska mies on useimmiten niin veemäinen.

Vierailija
8/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:23"]

Ei ärsytä oikean miehen kanssa, mutta mikä tahansa kosketus tai hellyys on tuntunut liialliselta väärän miehen kanssa. Aina sitä ei vaan tajua, ettei (enää) rakasta toista.

Minusta on ihana joskus pitää miestä sylissä ja paijata kuin vauvaa - kun mies sitä itse haluaa. Eikä ole mikään nössö mies, vaan erittäin miehekäs ja varsinkin seksikäs :) Vaan jos se seksikkyys puuttuu niin käyhän iholla oleminen rasittavaksi.

[/quote]

Sitten näitä ei-seksikkäitä miehiä tylytetään ja heille nalkutetaan turhasta. Ja sitten kun se ei-seksikäs mies menettää hermonsa ja alkaa räyhäämään, mennään siskoille itkemään miten kauheaksi narsistiksi se mies paljastui.

Vierailija
9/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:44"]

Mun miehen hellyydenosoitus julkisilla paikoilla on perseen kähmiminen housujen sisältä. Ai helvetti kun vihaan sitä, enkä ole antanut tehdä. Sitten mies loukkaantuu kun ei meidän välillä ole muka mitään hellyyttä. Eikö voi normaalisti vaikka silittää hiuksia tai antaa pusun poskelle, minkä takia täytyy olla noin ällöttävä ja alistava että koskee intiimialueisiin julkisesti. mutta ei mene sana perille. Itse en jaa hellyyttä koskaan, koska mies on useimmiten niin veemäinen.

[/quote]

Aijaa, kyllä meillä voi nainen tehdä jotain hyvinkin härskiä julkisella paikalla, mutta ei ole tullut mieleen että se olisi sen takia ällöttävä tai alistava.

Vierailija
10/118 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä moni mies ole ensimmäisten yhteisten vuosien jälkeen hellyydenkipeä, korkeintaan seksin nälkäinen. Alussahan ne kaikki puhuvat ja pussaavat ja muutaman vuoden päästä eivät tee kumpaakaan. Tai sitten vika on naisessa? Tai naisissa? Tai toisessa miehessä? Ihan miten asian ilmaisee.

Vierailija
11/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua surettaa, että näistä tehdään aina sukupuolikeskusteluja. Menee sitten maku koko palstasta. Tämä on ehkä neljäs ketju viikon sisällä, jossa haukutaan naiset. Kuka niitä aina peukuttaa????! Tämänkin ketjun aloittaja vastasi ottaneensa esimerkin hellyydenkipeistä miehistä, koska ei ole koskaan seurustellut naisten kanssa, eli ei ole omaa kokemusta. Ihan hyvin jotain miestä voi ärsyttää, jos nainen on kovin hellyydenkipeä. Se on oma kokemus ja mielipide silloin. Voi sen tulla palstalle kertomaan ilman että haukkuu, että naiset on sitä ja naiset on tätä ja naiset vaatii sitä ja tätä.

Vierailija
12/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:53"]

Minua surettaa, että näistä tehdään aina sukupuolikeskusteluja. Menee sitten maku koko palstasta. Tämä on ehkä neljäs ketju viikon sisällä, jossa haukutaan naiset. Kuka niitä aina peukuttaa????! Tämänkin ketjun aloittaja vastasi ottaneensa esimerkin hellyydenkipeistä miehistä, koska ei ole koskaan seurustellut naisten kanssa, eli ei ole omaa kokemusta. Ihan hyvin jotain miestä voi ärsyttää, jos nainen on kovin hellyydenkipeä. Se on oma kokemus ja mielipide silloin. Voi sen tulla palstalle kertomaan ilman että haukkuu, että naiset on sitä ja naiset on tätä ja naiset vaatii sitä ja tätä.

[/quote]

Aina se on miesten vika, tarkoitti pahaa tai ei. Haukut te ansaitsettekin.

Vierailija
13/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:23"]

[/quote]

Sitten näitä ei-seksikkäitä miehiä tylytetään ja heille nalkutetaan turhasta. Ja sitten kun se ei-seksikäs mies menettää hermonsa ja alkaa räyhäämään, mennään siskoille itkemään miten kauheaksi narsistiksi se mies paljastui.

[/quote]

Niin, aina ei ihminen ajoissa osaa itselleen tunnustaa, että parasta olisi erota koska itsellä ei ole riittäviä tunteita. Se on vaikeaa, jos toinen osoittaa rakkauttaan ja tekee parhaansa suhteen eteen. Ei ole syytä lopettaa suhdetta, kun toinen on päällisin puolin ihannekumppani. Oma tyytymättömyys purkautuu sitten tuollaisena nalkutuksena ja tylyytenä, kun on yritetty enemmän mihin on rahkeita.

Vierailija
14/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:53"]

[/quote]

Aina se on miesten vika, tarkoitti pahaa tai ei. Haukut te ansaitsettekin.
[/quote]

Siis mies joka haukkuu kaikki naiset ja yleistää, että naiset sitä ja naiset tätä, ei ole syyllinen omiin sanomisiinsa, vaan sekin on naisten vika?

Vierailija
15/118 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:34"]Nauti. Hellyyttä ei ole koskaan liikaa.
[/quote]

Kyllä on. Joku oma tila ihmiselle sallittakoon. Ehkä käsi kädessä käveleminen on semi-ok, mut jos yrittää ihminen tehdä koneella opintotehtävää ja toinen tulee tuhisemaan ja puristelemaan tissejä tai nuolemaan korvaa, niin ei ole nautittava tilanne ja kyllä vaan on vähän liikaa siihen hetkeen.

Vierailija
16/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:44"]

[/quote]

Aijaa, kyllä meillä voi nainen tehdä jotain hyvinkin härskiä julkisella paikalla, mutta ei ole tullut mieleen että se olisi sen takia ällöttävä tai alistava.
[/quote]

Ihan tosi? Ettekö te olekaan yksi ja sama ihminen? Ei voi olla, että joku ihminen kokee sukupuolielimiin kajoamisen julkisilla paikoilla loukkaavaksi, jos toinen ei koe niin. Kivaahan se on. Jos joku nainen on eri mieltä, naiset ovat sitten kaksinaismoralisteja.

Vierailija
17/118 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hellyydenkipeät naiset?

Vierailija
18/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:44"] Mun miehen hellyydenosoitus julkisilla paikoilla on perseen kähmiminen housujen sisältä. Ai helvetti kun vihaan sitä, enkä ole antanut tehdä. Sitten mies loukkaantuu kun ei meidän välillä ole muka mitään hellyyttä. Eikö voi normaalisti vaikka silittää hiuksia tai antaa pusun poskelle, minkä takia täytyy olla noin ällöttävä ja alistava että koskee intiimialueisiin julkisesti. mutta ei mene sana perille. Itse en jaa hellyyttä koskaan, koska mies on useimmiten niin veemäinen. [/quote] Aijaa, kyllä meillä voi nainen tehdä jotain hyvinkin härskiä julkisella paikalla, mutta ei ole tullut mieleen että se olisi sen takia ällöttävä tai alistava. [/quote] Ihan tosi? Ettekö te olekaan yksi ja sama ihminen? Ei voi olla, että joku ihminen kokee sukupuolielimiin kajoamisen julkisilla paikoilla loukkaavaksi, jos toinen ei koe niin. Kivaahan se on. Jos joku nainen on eri mieltä, naiset ovat sitten kaksinaismoralisteja.

[/quote]

No kun se muuttuu loukkaavaksi vasta siinä kohtaa kun sen tekee mies, tuo tyhmä ja alistava sukupuoli.

Vierailija
19/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies tahtoi aina hellyyttä bussissa. Kouri rintoja paidan alta ja väitti, ettei kukaan huomaa, jos otan suihin. Olen ottanutkin, useita kertoja, ja todennut, ettei sen kaltainen hellyys ole mukavaa. Hän myös pussaili perhejuhlissa, minusta se oli noloa. Sitten hän jätti, en vastannut hänen toiveitaan. En varmaan niin, koska olen paljon pidättyväisempi monellakin tavalla. Hellyyteen painostaminen on ärsyttävää, jos se ei ole omalle luonteelle ominaista.

P.s. Minustakin on asiatonta kysyä vain eriävän mielipiteen vuoksi, miksei toinen saa suhdetta pysymään. Tai sanoa, että ei ole ihmekään, kun olet noin pihtari/kylmä lahna/nalkuttava akka jne. jne. Jos ei tunne toista yhtään, miksi alkaa parjata henkilökohtaisuuksiin menemällä?

Vierailija
20/118 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän naista kädestä kiinni ja silitän samalla hitaasti saman käden peukalolla. Katson paljon silmiin. Suutelen paljon; usein herkästi, joskus intohimoisemmin. Laitan kädet ympärille, nostan joskus suudellessa naisen hajareisin syliini. Hieron jalkoja, hartioita. Silitän päätä tai mistä vain. Kosketan ohimennen kevyesti. Kysyn miten päivä meni ja välitän kuunnella kaiken.

Enkä ole silti ripustautuja ja annan toisen mennä miten haluaa ja olla omassa rauhassa myös. Rakastan vain hellyyttä ja seksiä myös. En suostu olemaan ilman kumpaakaan suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi