Hellyydenkipeät miehet
Ärsyttääkö ketään muuta, jos mies kiehnää kyljessä ja haluaa kävellä käsi kädessä? Kaikkein epämiellyttävintä on hartioiden hierominen, yllättäen ja pyytämättä. Seurustelun nuorena läheisriippuvaiseksi luokitellun miehen kanssa, joka oli hali-pusityyppiä, itki herkästi ja pelkäsi jätetyksi tulemista. Ehkä sain siitä suhteesta trauman, koska en enää rakastanut, mutten tohtinut pitkään aikaan erotakaan. Tai ehkä en vain tykkää persoonana siitä, että koko ajan olisi mies iholla. Nykyinen mies on nelikymppinen, enkä anna hänen pitää kädestä kiinni, kun kävellään kadulla.
Kommentit (118)
59 jatkaa. Korostan vielä (että miehet eivät revi tästäkin riitaa), että kyse voisi olla ihan hyvin myös toisin päin. Että joku nainen painostaisi kumppaniaan ottamaan suihin joka kerta kun ollaan bussimatkalla. Tuskin sekään olisi ihanaa hellyyttä.
Me ollaan oltu yhdessä yli kymmenen vuotta, ei lapsia. Parisuhde on erittäin onnellinen, paljon verbaalista ja fyysistä hellyyttä puolin toisin. Aivan ihanaa ja nautinnollista. En halua ns. kämppiksen kanssa olla aviossa ja tuhlata elämää, haluan romantiikkaa kaikissa muodoissa! N 32
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:25"]
59 jatkaa. Korostan vielä (että miehet eivät revi tästäkin riitaa), että kyse voisi olla ihan hyvin myös toisin päin. Että joku nainen painostaisi kumppaniaan ottamaan suihin joka kerta kun ollaan bussimatkalla. Tuskin sekään olisi ihanaa hellyyttä.
[/quote]
Jotkut näköjään pitää seksiä hellyytenä. Seksi voi olla hellääkin, mutta voi olla muunkinlaista. Julkisella paikalla seksin harrastaminen ei kuitenkaan ole pariskunnan oma päätös. Siitä voi saada sakot. Pelkästään rintojen tai pepun kouriminen niin, että muut näkevät, voi olla häiritsevää käytöstä ja siihen voidaan puuttua.
Hellyytenä itse pidän silittelyä, koskettamista, halausta, kainalossa olemista, kädestä pitämistä ja sen sellaista, mikä ei suoranaisesti liity seksiin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:04"]Kun mies antaa liikaa hellyyttä, niin sille on oikeus huutaa. Jos mies huutaa naiselle joka antaa liikaa hellyyttä, on mies narsisti.
[/quote]
Mikä narsistidiagnoosi sulla on? Vai oletko parisuhteessa narsistin kanssa! Yhtään en ymmärrä tätä narsistijuttua? Onko sinua siis haukuttu narsistiksi sen vuoksi, että olet huutanut naista lopettamaan hellimisen?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:25"]
[/quote]
Jotkut näköjään pitää seksiä hellyytenä. Seksi voi olla hellääkin, mutta voi olla muunkinlaista. Julkisella paikalla seksin harrastaminen ei kuitenkaan ole pariskunnan oma päätös. Siitä voi saada sakot. Pelkästään rintojen tai pepun kouriminen niin, että muut näkevät, voi olla häiritsevää käytöstä ja siihen voidaan puuttua.
Hellyytenä itse pidän silittelyä, koskettamista, halausta, kainalossa olemista, kädestä pitämistä ja sen sellaista, mikä ei suoranaisesti liity seksiin.
[/quote]
Mitä? Puuttua perseen kourimiseen? Kuka? Ai että soitanpa poliisin, kun näin tuon miehen kuorivan täällä ehkäisyneuvolassa vaimonsa persettä??? Mistä poliisiyhteiskunnasta tässä puhutaan?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:25"] 59 jatkaa. Korostan vielä (että miehet eivät revi tästäkin riitaa), että kyse voisi olla ihan hyvin myös toisin päin. Että joku nainen painostaisi kumppaniaan ottamaan suihin joka kerta kun ollaan bussimatkalla. Tuskin sekään olisi ihanaa hellyyttä. [/quote] Jotkut näköjään pitää seksiä hellyytenä. Seksi voi olla hellääkin, mutta voi olla muunkinlaista. Julkisella paikalla seksin harrastaminen ei kuitenkaan ole pariskunnan oma päätös. Siitä voi saada sakot. Pelkästään rintojen tai pepun kouriminen niin, että muut näkevät, voi olla häiritsevää käytöstä ja siihen voidaan puuttua. Hellyytenä itse pidän silittelyä, koskettamista, halausta, kainalossa olemista, kädestä pitämistä ja sen sellaista, mikä ei suoranaisesti liity seksiin. [/quote] Mitä? Puuttua perseen kourimiseen? Kuka? Ai että soitanpa poliisin, kun näin tuon miehen kuorivan täällä ehkäisyneuvolassa vaimonsa persettä??? Mistä poliisiyhteiskunnasta tässä puhutaan?
[/quote]
Eihän siihen tarvitse puuttua, jos ei se ketään häiritse, eli osaa lähentelynsä tehdä huomaamattomasti. Mutta yleistä pahennusta herättävään käytökseen voidaan kyllä puuttua ja poliisi rapsauttaa siitä sakot. Kai nyt normaali ihminen osaa huomaamattomasti toista pepusta puristaa jos on ihan pakko yleisellä paikalla niin tehdä. Näytösluontoisesti ei kannata alkaa esiintymään.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:25"] 59 jatkaa. Korostan vielä (että miehet eivät revi tästäkin riitaa), että kyse voisi olla ihan hyvin myös toisin päin. Että joku nainen painostaisi kumppaniaan ottamaan suihin joka kerta kun ollaan bussimatkalla. Tuskin sekään olisi ihanaa hellyyttä. [/quote] Jotkut näköjään pitää seksiä hellyytenä. Seksi voi olla hellääkin, mutta voi olla muunkinlaista. Julkisella paikalla seksin harrastaminen ei kuitenkaan ole pariskunnan oma päätös. Siitä voi saada sakot. Pelkästään rintojen tai pepun kouriminen niin, että muut näkevät, voi olla häiritsevää käytöstä ja siihen voidaan puuttua. Hellyytenä itse pidän silittelyä, koskettamista, halausta, kainalossa olemista, kädestä pitämistä ja sen sellaista, mikä ei suoranaisesti liity seksiin. [/quote] Mitä? Puuttua perseen kourimiseen? Kuka? Ai että soitanpa poliisin, kun näin tuon miehen kuorivan täällä ehkäisyneuvolassa vaimonsa persettä??? Mistä poliisiyhteiskunnasta tässä puhutaan?
[/quote]
Eihän siihen tarvitse puuttua, jos ei se ketään häiritse, eli osaa lähentelynsä tehdä huomaamattomasti. Mutta yleistä pahennusta herättävään käytökseen voidaan kyllä puuttua ja poliisi rapsauttaa siitä sakot. Kai nyt normaali ihminen osaa huomaamattomasti toista pepusta puristaa jos on ihan pakko yleisellä paikalla niin tehdä. Näytösluontoisesti ei kannata alkaa esiintymään.
[/quote]
*ja vielä lisäys, todellakin soitan poliisit välittömästi, jos näen miehen kuorivan yhtään missään kenenkään persettä :)
En tahdo sanoa, että miehen hellyydenkipeys ärsyttäisi, koska pelkään, että käy kuin omille vanhemmille. He olivat aika etäisiä ja ennen eroaan riitaisiakin. Minä henk.koht. en pidä esim. kylpylälomista, joissa lillutaan ruusunlehtien seassa samppanjaa juoden enkä nauti jalka- tai hartiahieronnastakaan. Haluan kuitenkin sietää sellaistakin hellyyttä, josta en niin välitä. Mieheni kerran loukkaantui, kun oli vienyt minut romanttisesti kylpylälomalle ja minua nauratti jotenkin se korni ympäristö altaassa lilluessa. Hän halusi osoittaa rakkauttaan, joten olen päättänyt olla ärsyyntymättä/huvittumatta jatkossa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:18"]
Ärsyttääkö ketään muuta, jos mies kiehnää kyljessä ja haluaa kävellä käsi kädessä? Kaikkein epämiellyttävintä on hartioiden hierominen, yllättäen ja pyytämättä. Seurustelun nuorena läheisriippuvaiseksi luokitellun miehen kanssa, joka oli hali-pusityyppiä, itki herkästi ja pelkäsi jätetyksi tulemista. Ehkä sain siitä suhteesta trauman, koska en enää rakastanut, mutten tohtinut pitkään aikaan erotakaan. Tai ehkä en vain tykkää persoonana siitä, että koko ajan olisi mies iholla. Nykyinen mies on nelikymppinen, enkä anna hänen pitää kädestä kiinni, kun kävellään kadulla.
[/quote]
Ei ärsytä. Parempi on sellainen tatuoitu jännämies joka koskee vain seksin tai perheväkivallan aikana.
[/quote]
Mun mies on sekä apn kuvailema, että just tollanen "jännämies", mua ei ärsytä hellyydenkipeys ollenkaan.
Minä pidän hellyytenä monia toimia, myös tekstaria kesken työpäivän tai seksiä aamulla, hellää sanaa "rakas" ja käden pitämistä hartian ympärillä, kun minulla on surua. En pidä hartiahieronnasta enkä myöskään siitä, jos toinen tulee hikisenä ja haisevana halaamaan. Minkäänlainen kevyt hipelöinti ei tunnu mukavalta, vaan kutittaa. Onneksi ollaan miehen kanssa 15 vuoden aikana saatu puhuttua nämä asiat. Muistan, että hän loukkaantui, kun ensimmäisen kerran mainitsin, että kevyt hiplaaminen kutittaa ja tuntuu siksi ikävältä. Suhteen edetessä ollaan kai molemmat opittu tietämään, mistä toinen pitää. Taitaa olla luottamuksestakin kysymys, että uskaltaa sanoa, mitä toivoo ja mitä ei.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:44"]
Mun miehen hellyydenosoitus julkisilla paikoilla on perseen kähmiminen housujen sisältä. Ai helvetti kun vihaan sitä, enkä ole antanut tehdä. Sitten mies loukkaantuu kun ei meidän välillä ole muka mitään hellyyttä. Eikö voi normaalisti vaikka silittää hiuksia tai antaa pusun poskelle, minkä takia täytyy olla noin ällöttävä ja alistava että koskee intiimialueisiin julkisesti. mutta ei mene sana perille. Itse en jaa hellyyttä koskaan, koska mies on useimmiten niin veemäinen.
[/quote]
Itse sinä tunnut veemäiseltä
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:53"]
Minua surettaa, että näistä tehdään aina sukupuolikeskusteluja. Menee sitten maku koko palstasta. Tämä on ehkä neljäs ketju viikon sisällä, jossa haukutaan naiset. Kuka niitä aina peukuttaa????! Tämänkin ketjun aloittaja vastasi ottaneensa esimerkin hellyydenkipeistä miehistä, koska ei ole koskaan seurustellut naisten kanssa, eli ei ole omaa kokemusta. Ihan hyvin jotain miestä voi ärsyttää, jos nainen on kovin hellyydenkipeä. Se on oma kokemus ja mielipide silloin. Voi sen tulla palstalle kertomaan ilman että haukkuu, että naiset on sitä ja naiset on tätä ja naiset vaatii sitä ja tätä.
[/quote]
Koska naisten suurin valitusaihe parisuhteissa on juuri miehet joilta EI saa hellyyttä. Sitten tämä yksi valopää valittaa siitä että hänen mies rakastaa häntä. Kertoo vaan siitä että mikään ei riitä naisille ja ne valittaa vaan koska ne haluaa valittaa
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:53"]
Minua surettaa, että näistä tehdään aina sukupuolikeskusteluja. Menee sitten maku koko palstasta. Tämä on ehkä neljäs ketju viikon sisällä, jossa haukutaan naiset. Kuka niitä aina peukuttaa????! Tämänkin ketjun aloittaja vastasi ottaneensa esimerkin hellyydenkipeistä miehistä, koska ei ole koskaan seurustellut naisten kanssa, eli ei ole omaa kokemusta. Ihan hyvin jotain miestä voi ärsyttää, jos nainen on kovin hellyydenkipeä. Se on oma kokemus ja mielipide silloin. Voi sen tulla palstalle kertomaan ilman että haukkuu, että naiset on sitä ja naiset on tätä ja naiset vaatii sitä ja tätä.
[/quote]
Aina se on miesten vika, tarkoitti pahaa tai ei. Haukut te ansaitsettekin.
[/quote]
Miestä haukutaan siitäkin jos hänessä ei ole mitään haukuttavaa koska sitten hänen on salattava jotain. Koska jokaisen miehen on oltava jollain tavalla pettävä, varastava, väkivaltainen tai muuten paha yksilö.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:23"]
Ei ärsytä oikean miehen kanssa, mutta mikä tahansa kosketus tai hellyys on tuntunut liialliselta väärän miehen kanssa. Aina sitä ei vaan tajua, ettei (enää) rakasta toista.
Minusta on ihana joskus pitää miestä sylissä ja paijata kuin vauvaa - kun mies sitä itse haluaa. Eikä ole mikään nössö mies, vaan erittäin miehekäs ja varsinkin seksikäs :) Vaan jos se seksikkyys puuttuu niin käyhän iholla oleminen rasittavaksi.
[/quote]
Sitten näitä ei-seksikkäitä miehiä tylytetään ja heille nalkutetaan turhasta. Ja sitten kun se ei-seksikäs mies menettää hermonsa ja alkaa räyhäämään, mennään siskoille itkemään miten kauheaksi narsistiksi se mies paljastui.
[/quote]
Niin, aina ei ihminen ajoissa osaa itselleen tunnustaa, että parasta olisi erota koska itsellä ei ole riittäviä tunteita. Se on vaikeaa, jos toinen osoittaa rakkauttaan ja tekee parhaansa suhteen eteen. Ei ole syytä lopettaa suhdetta, kun toinen on päällisin puolin ihannekumppani. Oma tyytymättömyys purkautuu sitten tuollaisena nalkutuksena ja tylyytenä, kun on yritetty enemmän mihin on rahkeita.
[/quote]
Sellaisten ihmisten ei kannataisi ikinä mennä enää suhteeseen. EI IKINÄ!
Ei sellainen ihminen ikinä saa kestävä parisuhdetta joka kestää vuosikymmeniä jos elää pelkästään tunteidensa mukaan ja ajattelee noin.
Jos muka olet rakastanut toista kun olette yhteen menneet eikä toinen ole tehnyt mitään väärää niin miksi muka et häntä enää rakastaisi? Jos hän on muka päällisin puolin ihannekumppani? Oletko kyllästynyt? Kuulostaa ihan pikkulapsen touhulta ja ajatusmaailmalta.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:25"]
[/quote]
Nainen painostaisi ottamaan suihin joka kerta pussissa? Mistä sellaisia naisia löytää? KERRO HETI?
Tarkottaisiko suihin otto että nainen ottaa minulta suihin vai että minä nuolen hänen pilluaan? Kumpikin käy mutta pilluahan nuolee mielellään niin kauan kuin kieltä vaan jaksaa liikuttaa.
Tietenkin poliisit voi saada niskaan jossain vaiheessa mutta hyvän asian takia kannattaa kärsiä
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:09"]Minä pidän hellyytenä monia toimia, myös tekstaria kesken työpäivän tai seksiä aamulla, hellää sanaa "rakas" ja käden pitämistä hartian ympärillä, kun minulla on surua. En pidä hartiahieronnasta enkä myöskään siitä, jos toinen tulee hikisenä ja haisevana halaamaan. Minkäänlainen kevyt hipelöinti ei tunnu mukavalta, vaan kutittaa. Onneksi ollaan miehen kanssa 15 vuoden aikana saatu puhuttua nämä asiat. Muistan, että hän loukkaantui, kun ensimmäisen kerran mainitsin, että kevyt hiplaaminen kutittaa ja tuntuu siksi ikävältä. Suhteen edetessä ollaan kai molemmat opittu tietämään, mistä toinen pitää. Taitaa olla luottamuksestakin kysymys, että uskaltaa sanoa, mitä toivoo ja mitä ei.
[/quote]
Joku mies (tai nainen) myös loukkaantuu helpommin kuin toinen. Jos mies tulee juoksulenkiltä ja tahtoo halata, saattaa hän hiukan haiskahtaa. Kokemuksesta tiedän, että jollekin voi sanoa, että käypä nyt suihkussa ennenkuin tulet halimaan ja hän ottaa sen ihan hyvin. Toinen taas on herneet nenässä heti jos hajuhaitasta mainitsee! Meillä ei pussata, jos mies on käynyt tupakilla. Minä en siedä sitä hajua. En kyllä sietäisi, vaikka olisi nainenkin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:44"]
[/quote]
[/quote]
*ja vielä lisäys, todellakin soitan poliisit välittömästi, jos näen miehen kuorivan yhtään missään kenenkään persettä :)
[/quote]
Olet todella sairas ihminen
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:09"]
Minä pidän hellyytenä monia toimia, myös tekstaria kesken työpäivän tai seksiä aamulla, hellää sanaa "rakas" ja käden pitämistä hartian ympärillä, kun minulla on surua. En pidä hartiahieronnasta enkä myöskään siitä, jos toinen tulee hikisenä ja haisevana halaamaan. Minkäänlainen kevyt hipelöinti ei tunnu mukavalta, vaan kutittaa. Onneksi ollaan miehen kanssa 15 vuoden aikana saatu puhuttua nämä asiat. Muistan, että hän loukkaantui, kun ensimmäisen kerran mainitsin, että kevyt hiplaaminen kutittaa ja tuntuu siksi ikävältä. Suhteen edetessä ollaan kai molemmat opittu tietämään, mistä toinen pitää. Taitaa olla luottamuksestakin kysymys, että uskaltaa sanoa, mitä toivoo ja mitä ei.
[/quote]
No tuo on eri asia. Ei kaikki pidä esim. hieronnasta. Mutta hellyys on muutakin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:09"]
[/quote]
No tuo on eri asia. Ei kaikki pidä esim. hieronnasta. Mutta hellyys on muutakin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:18"]
[/quote]
Ei ärsytä. Parempi on sellainen tatuoitu jännämies joka koskee vain seksin tai perheväkivallan aikana.
[/quote]
Mun mies on sekä apn kuvailema, että just tollanen "jännämies", mua ei ärsytä hellyydenkipeys ollenkaan.
[/quote]
Saat turpaan?