Hellyydenkipeät miehet
Ärsyttääkö ketään muuta, jos mies kiehnää kyljessä ja haluaa kävellä käsi kädessä? Kaikkein epämiellyttävintä on hartioiden hierominen, yllättäen ja pyytämättä. Seurustelun nuorena läheisriippuvaiseksi luokitellun miehen kanssa, joka oli hali-pusityyppiä, itki herkästi ja pelkäsi jätetyksi tulemista. Ehkä sain siitä suhteesta trauman, koska en enää rakastanut, mutten tohtinut pitkään aikaan erotakaan. Tai ehkä en vain tykkää persoonana siitä, että koko ajan olisi mies iholla. Nykyinen mies on nelikymppinen, enkä anna hänen pitää kädestä kiinni, kun kävellään kadulla.
Kommentit (118)
Siinhän se miehen hellittely mennee samalla kuin vauvoja ja muita murusia huomioi. Olen huomannu, jotta mies tarvitsee enempi huomiota, kun tulee vauvoja taloon. Meillä niitä vauvoja tuli kolmesti. Jos miehen jättää siinä vaiheessa vähälle huomiolle, lähtee se etsimään hellyyttä muualta. Tosi on.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:24"]Miksei hellyydenkipeät naiset?
[/quote]
No koska en ole ollut parisuhteessa naisen kanssa, ei omaa kokemusta asiasta.
-ap
Mun mies kuuluu tuohon kategoriaan. Halailee, suukottelee ja hieroo hartioita ihan arkisten juttujen lomassa. Omassa lapsuudenperheessä meillä ei juuri fyysistä läheisyyttä osoitettu, joten tuntui kyllä aluksi oudolta. Nyttemmin siitä on oppinut nauttimaan ja noita huomionosoituksia arvostamaan. Oppinut on kyllä hänkin, että silloin kun vaikkapa opiskeluun keskityn, on se ykkössijalla. Onneksi ei mies sentään ole toivottoman läheisriippuvainen muuten. Harrastetaan, tavataan ystäviä ja vähän matkustellaankin erikseen, eikä se ole kummallekaan mikään ongelma.
Tää ei nyt suoraan liity tuohon ärsytyskysymykseen, mutta me oltiin tuttavaperheellä kylässä yli yön ja saunan jälkeen illalla perheen isukki kuoputteli vaimonsa päätä ja tutki päänahkaa vaivihkaa. Mä siinä yritin olla nauramatta, vaikka olihan se typerännäköistä hommaa. Lopulta kysyin, onko heillä useinkin tarjolla miehen puolelta hiustenhoitoa. Mies sanoi pokkana, että se jäi tavaksi, kun oli täitä talvella. Siis yök!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:01"]
Tää ei nyt suoraan liity tuohon ärsytyskysymykseen, mutta me oltiin tuttavaperheellä kylässä yli yön ja saunan jälkeen illalla perheen isukki kuoputteli vaimonsa päätä ja tutki päänahkaa vaivihkaa. Mä siinä yritin olla nauramatta, vaikka olihan se typerännäköistä hommaa. Lopulta kysyin, onko heillä useinkin tarjolla miehen puolelta hiustenhoitoa. Mies sanoi pokkana, että se jäi tavaksi, kun oli täitä talvella. Siis yök!
[/quote]
Tai sitten oli katsonut luontodokumentteja apinoista.
Ärsyttää.
Oma mies tulee ohimennen pussailemaan niin siihen pitäisi aina jumittautua vartiksi, yksi ei riitä. Joten teen jo väistöliikkeitä välillä. Hartioiden näpläämisen olen pyytänyt myös lopettamaan, koska ne menee vaan entisestään jumiin. :D
Mutta.. olenko mä ihan kummallinen puoliso, kun en tykkää siitä että mies julkisellä paikalla lähestyy takaapäin ja ottaa lantiosta kiinni? Koen sen jotenkin kiusalliseksi, kun seurassa on muitakin ihmisiä tai ollaan edes jossain marketissa tai vaatekaupassa seilaamassa.
Minulla on ollut enemmän kuin 10 seurustelukumppania, enkä pidä kovin feminiinisistä miehistä. Ymmärrän hyvin niitä, joita ärsyttää jatkuva lässyttäminen, halailu ja puristelu kesken opintojen, itkeskely tai herkkä mielensä pahoittaminen. Eihän kaikki miehetkään pidä maskuliinisesta naistyypistä, joten miksei voi olla myös päinvastoin? En peukuta itse tuota ap:n kantaa, kun se ei omalla kohdalla ärsytä (pikemminkin välttelen miehiä, jotka ovat hyvin hellyydenkipeitä, koska meistä ei tulisi hyvää paria).
Jos huomion osoittaminen noin paljon ahdistaa niin miksi sitten edes olette suhteessa? Ärsyttää tommoset naiset mitkä sanoo että ärsyttää kun mies huomioi.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:16"]Jos huomion osoittaminen noin paljon ahdistaa niin miksi sitten edes olette suhteessa? Ärsyttää tommoset naiset mitkä sanoo että ärsyttää kun mies huomioi.
[/quote]
Tiedoksesi, että on monenlaisia parisuhteita. Ei ole kirkossa kuulutettu, että pariskunnan pitää kävellä käsikädessä tai että kaikki naiset tällä ilmoituksella tästä lähtien rakastavat hartiahierontaa tai korvan nuolentaa. Ei siihen mies kuole, jos ei koko ajan hiplaa tai näprää vuodesta toiseen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:13"]Ärsyttää.
Oma mies tulee ohimennen pussailemaan niin siihen pitäisi aina jumittautua vartiksi, yksi ei riitä. Joten teen jo väistöliikkeitä välillä. Hartioiden näpläämisen olen pyytänyt myös lopettamaan, koska ne menee vaan entisestään jumiin. :D
Mutta.. olenko mä ihan kummallinen puoliso, kun en tykkää siitä että mies julkisellä paikalla lähestyy takaapäin ja ottaa lantiosta kiinni? Koen sen jotenkin kiusalliseksi, kun seurassa on muitakin ihmisiä tai ollaan edes jossain marketissa tai vaatekaupassa seilaamassa.
[/quote]
Minusta et ole outo. Vaikken sitä aloituksessa maininnut, niin myös minua ahdistaa, jos on jokin julkinen paikka ja mies siellä hipelöi. Ei haittaa, jos istuu käsikkäin lentokoneessa, mutta kun oltiin neuvolassa, en tykännyt yhtään odotustilassa takapuolelle taputtamisesta. Tiedän, että on etuoikeus saada mies mukaan neuvolaan, mutta pidetään ne kädet siellä omalla puolella.
-ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:13"]Ärsyttää.
[/quote]
Minusta et ole outo. Vaikken sitä aloituksessa maininnut, niin myös minua ahdistaa, jos on jokin julkinen paikka ja mies siellä hipelöi. Ei haittaa, jos istuu käsikkäin lentokoneessa, mutta kun oltiin neuvolassa, en tykännyt yhtään odotustilassa takapuolelle taputtamisesta. Tiedän, että on etuoikeus saada mies mukaan neuvolaan, mutta pidetään ne kädet siellä omalla puolella.
-ap
[/quote]
Tuo neuvola on jotenkin seksitön paikka, huh. En tiedä, onko pahempaa, jos mies tulee mukaan ehkikseen vai että ei tule. Jos olet menossa kierukkaa hakemasn ja toinen alkaa taputella, niin vähän väärä aika ja paikka. Meillä ei lasten neuvolaan mies tule koskaan. Synnytyksessä hieroi selkää ja hartioita niin, että piti huutaa sille, että lopeta jo! Sitten se murjotti, että kun yritin vaan helpottaa oloa ja olla hellä. Olit hellä jo 9,5 kk sitten, nyt ei tarvitse hieroskella, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:13"]Ärsyttää. Oma mies tulee ohimennen pussailemaan niin siihen pitäisi aina jumittautua vartiksi, yksi ei riitä. Joten teen jo väistöliikkeitä välillä. Hartioiden näpläämisen olen pyytänyt myös lopettamaan, koska ne menee vaan entisestään jumiin. :D Mutta.. olenko mä ihan kummallinen puoliso, kun en tykkää siitä että mies julkisellä paikalla lähestyy takaapäin ja ottaa lantiosta kiinni? Koen sen jotenkin kiusalliseksi, kun seurassa on muitakin ihmisiä tai ollaan edes jossain marketissa tai vaatekaupassa seilaamassa. [/quote] Minusta et ole outo. Vaikken sitä aloituksessa maininnut, niin myös minua ahdistaa, jos on jokin julkinen paikka ja mies siellä hipelöi. Ei haittaa, jos istuu käsikkäin lentokoneessa, mutta kun oltiin neuvolassa, en tykännyt yhtään odotustilassa takapuolelle taputtamisesta. Tiedän, että on etuoikeus saada mies mukaan neuvolaan, mutta pidetään ne kädet siellä omalla puolella. -ap [/quote] Tuo neuvola on jotenkin seksitön paikka, huh. En tiedä, onko pahempaa, jos mies tulee mukaan ehkikseen vai että ei tule. Jos olet menossa kierukkaa hakemasn ja toinen alkaa taputella, niin vähän väärä aika ja paikka. Meillä ei lasten neuvolaan mies tule koskaan. Synnytyksessä hieroi selkää ja hartioita niin, että piti huutaa sille, että lopeta jo! Sitten se murjotti, että kun yritin vaan helpottaa oloa ja olla hellä. Olit hellä jo 9,5 kk sitten, nyt ei tarvitse hieroskella, kiitos.
[/quote]
Mitäs luulet, jos nainen antaa miehelle liikaa hellyyttä tai miehen mielestä antaa sitä väärässä paikassa ja sen seurauksena mies huutaa naiselle, niin millaiseksi sellaista miestä sanottaisiin tälläkin palstalla? Aivan, kylmäksi kusipääksi.
Oikeesti oksettavia naisia! Kylmiä lahnoja. Musta on ihanaa vaikka se perseen puristaminen neuvolassa tai kadulla. Samoin itsekin silitän, puristan, läpsin ohimennessäni ja näytän muutenkin hellyyttä ripustautumatta.
Kun mies antaa liikaa hellyyttä, niin sille on oikeus huutaa. Jos mies huutaa naiselle joka antaa liikaa hellyyttä, on mies narsisti.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:13"]
Ärsyttää.
[/quote]
Ehkä teidän on vaan parempi erota. Ei noin erilaiset ihmiset voi olla onnellisia toistensa kanssa pitkässä juoksussa
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:14"]
Minulla on ollut enemmän kuin 10 seurustelukumppania, enkä pidä kovin feminiinisistä miehistä. Ymmärrän hyvin niitä, joita ärsyttää jatkuva lässyttäminen, halailu ja puristelu kesken opintojen, itkeskely tai herkkä mielensä pahoittaminen. Eihän kaikki miehetkään pidä maskuliinisesta naistyypistä, joten miksei voi olla myös päinvastoin? En peukuta itse tuota ap:n kantaa, kun se ei omalla kohdalla ärsytä (pikemminkin välttelen miehiä, jotka ovat hyvin hellyydenkipeitä, koska meistä ei tulisi hyvää paria).
[/quote]
Mikä sinussa on vikana kun et saa suhdetta pysymään?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:13"]Ärsyttää. Oma mies tulee ohimennen pussailemaan niin siihen pitäisi aina jumittautua vartiksi, yksi ei riitä. Joten teen jo väistöliikkeitä välillä. Hartioiden näpläämisen olen pyytänyt myös lopettamaan, koska ne menee vaan entisestään jumiin. :D Mutta.. olenko mä ihan kummallinen puoliso, kun en tykkää siitä että mies julkisellä paikalla lähestyy takaapäin ja ottaa lantiosta kiinni? Koen sen jotenkin kiusalliseksi, kun seurassa on muitakin ihmisiä tai ollaan edes jossain marketissa tai vaatekaupassa seilaamassa. [/quote] Minusta et ole outo. Vaikken sitä aloituksessa maininnut, niin myös minua ahdistaa, jos on jokin julkinen paikka ja mies siellä hipelöi. Ei haittaa, jos istuu käsikkäin lentokoneessa, mutta kun oltiin neuvolassa, en tykännyt yhtään odotustilassa takapuolelle taputtamisesta. Tiedän, että on etuoikeus saada mies mukaan neuvolaan, mutta pidetään ne kädet siellä omalla puolella. -ap [/quote] Tuo neuvola on jotenkin seksitön paikka, huh. En tiedä, onko pahempaa, jos mies tulee mukaan ehkikseen vai että ei tule. Jos olet menossa kierukkaa hakemasn ja toinen alkaa taputella, niin vähän väärä aika ja paikka. Meillä ei lasten neuvolaan mies tule koskaan. Synnytyksessä hieroi selkää ja hartioita niin, että piti huutaa sille, että lopeta jo! Sitten se murjotti, että kun yritin vaan helpottaa oloa ja olla hellä. Olit hellä jo 9,5 kk sitten, nyt ei tarvitse hieroskella, kiitos.
[/quote]
Mitäs luulet, jos nainen antaa miehelle liikaa hellyyttä tai miehen mielestä antaa sitä väärässä paikassa ja sen seurauksena mies huutaa naiselle, niin millaiseksi sellaista miestä sanottaisiin tälläkin palstalla? Aivan, kylmäksi kusipääksi.
[/quote]
Eiköhän tuo synnytys ole kuitenkin niin kivulias ja pelottavakin tilanne, että ei siinä hieronnasta ole iloa. Tai voi jollekin olla, mutta moni haluaa keskittyä kestämään ne supistukset ja järkyttävän kivun ilman kosketusta. Sitä paitsi se on nainen, joka toistaiseksi synnyttää, ja se on hänen kipunsa, ei kenenkään muun. Monet naiset kuulemma toivottavat kätilönkin helvettiin, joten jos ei mies sitä kestä loukkaantumatta, ettei hänen hierontansa nyt tässä tilanteessa ollut toivottua, niin menköön itseensä!!!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:16"]
Jos huomion osoittaminen noin paljon ahdistaa niin miksi sitten edes olette suhteessa? Ärsyttää tommoset naiset mitkä sanoo että ärsyttää kun mies huomioi.
[/quote]
Naisia ärsyttää miehissä kaikki. Niitä ärsyttää kun mies ei huomioi. Niitä ärsyttää kun mies huomioi. Niitä ärsyttää kun mies ei osta niille lahjoja. Niitä ärsyttää kun mies ostaa niille lahjoja. Niitä ärsyttää kun mies ei auta niitä painavien kassien kanssa. Niitä ärsyttää kun mies auttaa niitä painavien kassien kanssa.
Naiset ei tykkää miehistä jotka viihtyvät kotona. Naiset eivät tykkää miehistä jotka viihtyvät kavereiden kanssa.
Tosiasiassa naiset haluavat miehen jota he voivat ohjailla kuin orjaa ja joka tekee juuri niin kuin he haluavat koska he haluavat. Silloinkin he voivat hänet jättää koska heitä kyllästyttää.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:14"]
[/quote]
Mikä sinussa on vikana kun et saa suhdetta pysymään?
[/quote]
No nyt menee hiukan henkilökohtaiseksi. Otan tuon vihapuheena. On eri asia olla yleisellä tasolla jotain mieltä kuin esittää kommentti, mikä sussa on vikana, kun et saa suhdetta pysymään. Aika törkeää suorastaan. Suhtaudutko kaikkiin ihmisiin samalla tavalla, jos he esittävät eriävän mielipiteen?
Jotkut nyt on vaan jääneet äidin paijausta vaille, niin pitää sitä aukkoa elämässään täydentää. Meillä mies pitelee kylläkin mieluummin kaljatölkkiä tai kaukosäädintä kädessään kuin minun kättäni, mutta kyllä me vieläkin lusikassa välillä nukutaan. Seksiä on pari kertaa viikossa, ja se on hellää ja hyvää. Se lähekkäin nukkuminen on omaa hellyyttä, enkä varmasti yli 15 vuoden yhteiselon jälkeen kestäisi, jos toinen olisi koko ajan suuteloimassa tai pyytäisi koko ajan huomioimaan. Meillä on useampi lapsi, jotka ovat paljon sylissä.
Luulen, että jos on epävarmuutta toisen tunteista, saattaa korostua pitkässäkin suhteessa hellyydenkaipuu.