Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja homokaveri (ylireagoinko?)

Vierailija
06.06.2015 |

Yritän kertoa mahdollisimman lyhyesti...

Olen tavallisessa parisuhteessa miehen kanssa joka on ymmärtääkseni hetero. Hänellä on kaveri joka on homo. Tässä ei mitään ongelmaa.

Se mahdollinen ongelma on siinä että mieheni mainitsi ohimennen että on tämän (mies)kaverinsa kanssa pussaillut "pienessä humalassa". He viettävät nykyisin paljon aikaa yhdessä, useasti viikossa. Onko tavallista että miehet pussailevat ja laittavat sen kännin piikkiin? Jostain syystä minua häiritsee että heillä on tälläistä "historiaa" ja viettevät paljon aikaa yhdessä.

Pakko mainita erikseen että minua häiritsisi varmaan saman verran jos kyseinen kaveri olisi nainen. Kysymys ehkä onkin että aiheutanko pääni sisällä tästä liikaa draamaa vai pitäisikö unohtaa koko asia? En ole miehelle maininnut asiasta koska en halua olla vainoharhainen. En sanoisi ettenkö luottaisi häneen mutta alitajunnassa pörrää kokoajan tämä kummallinen ajatus enkä pääse siitä eroon! HELP.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna tarkkailisin millaista on fyysinen läheisyys kun miehesi on sen kaverinsa kanssa. Yleensä fyysiset merkit kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.

Osaako joku kertoa mitä nämä tällaiset fyysiset merkit on?

Onko pitkiä katseita, haluaako istua kiinni toisissaan tai olla fyysisesti kontaktissa? 

On pitkiä katseita, eivät istu kiinni toisissaan eivätkä koskettele, mutta halaavat kyllä. Ei kai tässä mitään hätää ole...

En tuota istumista pitäisi kovin luotettavana, koska todennäköisesti yrittäisivät nimenomaan pysyä kaukana toisistaan jos on salattavaa. Jos halaus ei ole "mies" halaus ja katseet on viipileviä tai niitä on usein niin olisin huolissani. Mutta jos sinun huolesi on jo noussut, joku sinun vaistoissasi on jo herännyt. Luota vaistoosi, järkesi yrittää kieltää asian varmasti.

Vierailija
82/85 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä seksuaalisella suuntaumuksella mitään väliä sulle? Jos ei, niin miksi keskustelu pitää aloittaa "oletko bi/homo/hetero?" Mikset vain kerro, että miehen ja ystävän pusuttelutaustan huomioiden olet toisinaan epävarma heidän yhteisestä ajastaan. Kerro ettet ole heidän ystävyyttään mitenkään estämässä, mutta asia mietityttää. Kerro että tuntuu pahalta kun mies on pussaillut toista ollessaan parisuhteessa kanssasi ja toivot ettei vastaava toistu. That's it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole luottoa miestäsi kohtaan, niin eiköhän se ole siinä. Läpällä kännissä pussailu on suht yleistä.

Mutta olet jo mielipiteesi ja epäilyksesi muodostanut.

Oma mieheni on kännissa pussannu (ei mitää kielaireita) mieskaverinsa kanssa. Mutta porukassa on yksi homo ja kukaan ei kyllä edes läpällä pussaile sen kanssa.

Ja minua häiritsisi tuo asia jos pussailisi homon kanssa ihan yhtä paljon kuin pussailisi naisen kanssa. Asia voi olla niin ettei tuossa ole mitöön, mutta minun olisi vaikea luottaa.

Muista kuitenkin, että jos ei voi luottaa niin suhde ei ole sen arvoinen. Selvitä se itsellesi.

Mun mies pussaa kyllä homokaveriaan mutta kielareita välttelee, ettei meno kuumene vahingossa liikaa. Heteroiden kanssa voivat kielenkin kanssa suudella huoletta. Ja nukkua samassa sängyssä. Homokaverin kanssa nukkuivat eri sängyissä hotellissa mutta olivat kuulemma hetken nyhjänneet samassa ennen nukkumaanmenoa. Mitään ei kuitenkaan ollut tapahtunut.

Okei.. no meidän miesten porukat vähän erilaisia. Nuo ei kun anna pusun ja tätäkin tapahtuu siis n kerran vuoteen kovassa humalassa ja liittyy johonki aiheeseen.

Minä en haluaisi muutenkaan, että mieheni vaihtaa limoja kenenkään kanssa hetero tai homo. Minusta on ällöttävää ajatella, että minun pitäisi sitten suudella suuta, joka on suudellut jotain mistä en tiedä missä se on ollut.

Entä jos joku noista "suutelu" kavereista on harrastanut suuseksiä jonkun kanssa jolla on esim. klamydia? hirvittävä ajatus.

Vierailija
84/85 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna tarkkailisin millaista on fyysinen läheisyys kun miehesi on sen kaverinsa kanssa. Yleensä fyysiset merkit kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.

Osaako joku kertoa mitä nämä tällaiset fyysiset merkit on?

Onko pitkiä katseita, haluaako istua kiinni toisissaan tai olla fyysisesti kontaktissa? 

On pitkiä katseita, eivät istu kiinni toisissaan eivätkä koskettele, mutta halaavat kyllä. Ei kai tässä mitään hätää ole...

En tuota istumista pitäisi kovin luotettavana, koska todennäköisesti yrittäisivät nimenomaan pysyä kaukana toisistaan jos on salattavaa. Jos halaus ei ole "mies" halaus ja katseet on viipileviä tai niitä on usein niin olisin huolissani. Mutta jos sinun huolesi on jo noussut, joku sinun vaistoissasi on jo herännyt. Luota vaistoosi, järkesi yrittää kieltää asian varmasti.

Halaavat ihan kunnolla, mutta istuvat kaukana toisistaan. Mutta just tollasia viipyileviä katseita on kyllä, ja jotain olkapään/selän/hauiksen koskettelua ohimennen. En ole siis ap mutta saman asian kanssa painin itsekin

Vierailija
85/85 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pridekuukauden kunniaksi av-mammojen miehet alkaneet homostelemaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi