Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja homokaveri (ylireagoinko?)

Vierailija
06.06.2015 |

Yritän kertoa mahdollisimman lyhyesti...

Olen tavallisessa parisuhteessa miehen kanssa joka on ymmärtääkseni hetero. Hänellä on kaveri joka on homo. Tässä ei mitään ongelmaa.

Se mahdollinen ongelma on siinä että mieheni mainitsi ohimennen että on tämän (mies)kaverinsa kanssa pussaillut "pienessä humalassa". He viettävät nykyisin paljon aikaa yhdessä, useasti viikossa. Onko tavallista että miehet pussailevat ja laittavat sen kännin piikkiin? Jostain syystä minua häiritsee että heillä on tälläistä "historiaa" ja viettevät paljon aikaa yhdessä.

Pakko mainita erikseen että minua häiritsisi varmaan saman verran jos kyseinen kaveri olisi nainen. Kysymys ehkä onkin että aiheutanko pääni sisällä tästä liikaa draamaa vai pitäisikö unohtaa koko asia? En ole miehelle maininnut asiasta koska en halua olla vainoharhainen. En sanoisi ettenkö luottaisi häneen mutta alitajunnassa pörrää kokoajan tämä kummallinen ajatus enkä pääse siitä eroon! HELP.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:40"]

Kuten sanoin, sopivassa tilanteessa, eikä varsinkaan puskista tai hampaat irvessä.

Mitä muuten ajattelisit jos miehesi olisikin bi?

[/quote]

Niin ajattelinkin rauhassa ottaa aiheen esille, heti kun keksin miten.

Ei minua tuo biseksuaalisuus haittaisi. Samalla tavalla suhtautuisin kuin heteroonkin.

Vierailija
22/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaileeko mies ketään muita kuin tuota yhtä kaveria, kännissä tai selvin päin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:54"]

Pussaileeko mies ketään muita kuin tuota yhtä kaveria, kännissä tai selvin päin?

[/quote]

En usko. Se kyseinen mies on ylivoimaisesti hänen kanssaan läheisin. T: ap

Vierailija
24/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:56"]

Joo. Mun exällä oli sama juttu. Oli vähän pussailua ja muuta ja minä naureskelin, että läpällähän ne vaan. Sitten tuli mukaan suihinotot ja muut. Se on exä se. :D (Tosin nykyäänkin sanoo kaikille olevansa hetero, mutta minä veikkaan hänen olevan kaappihomo)

[/quote]

tai biseksuaali naihan se suakin.

Vierailija
25/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:43"]

Jos sulla ei ole luottoa miestäsi kohtaan, niin eiköhän se ole siinä. Läpällä kännissä pussailu on suht yleistä.

Mutta olet jo mielipiteesi ja epäilyksesi muodostanut.

[/quote]

Lisäksi aloittaja ei maininnut onko tuo pussailu tapahtunut suhteen aikana , vai vuosia sitten?

[/quote]

Unohdin mainita tuon. Ainakin se yks kerta oli tapahtunu ihan meidän suhteen alussa noin 1,5v sitten suunnilleen. Siitä minulla ei ole tietoa onko tuota "kännipussailua" ollu heillä ennen tätä meidän suhdetta, koska se ei varsinaisesti minulle kuulu..?

[/quote]

Sä et ole koskaan kännissä läpällä pussaillut ketään ? Yksi kerta? Juu, täysi homohan se on  =DDDDDDDDDD
[/quote]
Ohi vahinkoyläpeukku!

Mä en ole ikinä kännissäkään pussaillut läpällä, eikä se ole mitenkäön yleinen tapa nun kaveripiirissä. Joskus teininä muutama kaveri sitä harrasti.

Mun mielestä suutelu voi olla jopa seksiäkin intiimimpää. Enkä siis myöskään tykkäisi jos mieheni moista harrastaisi.

Vierailija
26/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat sulle, ap! :) Ei ehkä sama asia koska käsitin ettet epäile miestäsi homoksi, itse kuitenkin epäilen että omani on. Se tuntuu pahalta kahdesta syystä: siksi että se jatkuvasti häiritsee minua itseäni ja toiseksi koska se miestä ahdistaa varmasti jos ei uskalla kertoa minulle. Omassa suhteessani tästä homousjutusta on paljon selvempiä merkkejä enkä edes tiedä miksi suhteemme jatkuu. Kannustan sinua silti olemaan avoin tuntemuksistasi miehelle niin ketään ei ahdista kamalasti! :) Älä ole yhtä saamaton kuin minä.

Vierailija
27/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehet eivät pussaile toisia miehiä, jos yleistetään. Jos sinun miehesi on näin tehnyt niin se voi tarkoittaa että hän on bi/homo/kokeilunhaluinen tai sitten sitä että hän on niin varma omasta seksuaalisuudestaan, ettei koe sellaista käytöstä uhaksi heteroudelleen (niin tyhmältä kuin se kuulostaakin).

Vierailija
28/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen mikä on aloituksessa oleva tilanne, niin minusta on suorastaan koomista ajatella jos miehet pussailisivat tai pitäisivät kädestä yhtä paljon kuin naiset - kavereitaan. Siis ei koomista siksi etteikö niin saisi olla vaan se miten erilailla näihin suhtaudutaan. Vika on oletuksessa jonka yhteiskunta on luonut, eli että mies ei saa näyttää tunteita samalla tavalla.

Vierailija
29/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:08"]

[/quote]

[/quote]

Kuulostaa vähä liian tutulta.. Jos sattuis olemaan niin että minä oon tuo kaveri, niin pakko sanoa että sun miehes ei ole homo eikä edes bi. Vaikka minä toivoisin että olisi.

Vierailija
30/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitäs puhua ennenku lähtee omin päin pussailemaan ketään kännissä, jos seurustelee. Ei voi olettaa et sellanen meininki sopii kaikille automaattisesti.

Vierailija
31/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:54"]

[/quote]

[/quote]

Kuulostaa vähä liian tutulta.. Jos sattuis olemaan niin että minä oon tuo kaveri, niin pakko sanoa että sun miehes ei ole homo eikä edes bi. Vaikka minä toivoisin että olisi.

[/quote]

Jos en nyt ihan metsään ymmärtäny, niin ootko ihastunut johonkin heterokaveriisi..?

Vierailija
32/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos en nyt ihan metsään ymmärtäny, niin ootko ihastunut johonkin heterokaveriisi..?

[/quote]

Joo. Aika samantapainen tilanne kuin tämä..

Vierailija
33/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla se miehen pussailu on pettämistä jos olette sopineet että pussailla ei muiden kanssa.

Vierailija
34/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan tavannut miehiä, jotka edes vitsillä suutelisivat toisiaan. Enkä kyllä pussailevia naisiakaan. Siis jos puhutaan aikuisista, ei mistään teinihommista.

Luulenpa, että taipumus on miehiin päin, jos on tarvetta edes vitsillä pussailla. Ei miehesi välttämättä sinua petä, mutta voithan kysellä syyllistämättä onko miehesi ja hänen kaverin välillään jotain. Tai keskustelkaa yleisluonteisesti vaikka seksuaalisesta avoimuudesta, vaikka kolmen kimpasta. Sieltä saattaa avautua jotain..

Vierailija
35/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Erittäin ikävä tilanne... etenkin että kohteelle ei tossa tilanteessa voi oikein ihastuksesta kertoa koska on todennäköstä että välit menee poikki tai muuten vaan viilenee. Ellei kyseessä oo joku joka osaa suhtautua asiaan niin kuin ei mitään.

Vierailija
36/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Erittäin ikävä tilanne... etenkin että kohteelle ei tossa tilanteessa voi oikein ihastuksesta kertoa koska on todennäköstä että välit menee poikki tai muuten vaan viilenee. Ellei kyseessä oo joku joka osaa suhtautua asiaan niin kuin ei mitään.

[/quote]

Koska me ollaan pussailtu niin uskon kyllä että se tietää. Mutta siitä puhuminen olis outoa.

Vierailija
37/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:13"]

Minä en ole koskaan tavannut miehiä, jotka edes vitsillä suutelisivat toisiaan. Enkä kyllä pussailevia naisiakaan. Siis jos puhutaan aikuisista, ei mistään teinihommista. Luulenpa, että taipumus on miehiin päin, jos on tarvetta edes vitsillä pussailla. Ei miehesi välttämättä sinua petä, mutta voithan kysellä syyllistämättä onko miehesi ja hänen kaverin välillään jotain. Tai keskustelkaa yleisluonteisesti vaikka seksuaalisesta avoimuudesta, vaikka kolmen kimpasta. Sieltä saattaa avautua jotain..

[/quote]

Et edes arvaa kuinka monta kertaa olen halunnutkaan kysyä asiasta, tai edes vihjata. Vaikein on ujuttaa tuonluonteinen kysymys johonkin keskusteluun. Olis mukavaa jos mies ymmärtäis ettei ongelman ydin ole että hänen läheisin ystävä on homomies vaan se että jos hänellä on tunteita jotain toista kohtaan. Oli sitte nainen tai mies. SE tässä ajaa mut hulluuden partaalle. T: ap

Vierailija
38/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:45"]

Vähän ohi aiheesta mutta uskaltaisin väittää että naisilla keskenään on tuo pussailu yleisempää ihan ns. kavereina kuin miehillä. Prove me wrong!

[/quote]

No omassa ympäristössäni miehet pussailevat toisiaan kännissä&läpällä enemmän kuin naiset. Itse en ole koskaan suukotellut kaverini kanssa.

Vierailija
39/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi että jos olisitkin juuri tämä miehen ystävä! Mun ois niin helppo kysyä se asia tässä ja nyt (vaikka sen tuossa jo tavallaan kerroitkin). Kun en sitä näköjään mieheltä saa millään ilveellä kysyttyä. T: ap

Vierailija
40/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi sua. :( Älä kiusaa itseäsi turhaan ja ala tsekkaileen muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi