Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja homokaveri (ylireagoinko?)

Vierailija
06.06.2015 |

Yritän kertoa mahdollisimman lyhyesti...

Olen tavallisessa parisuhteessa miehen kanssa joka on ymmärtääkseni hetero. Hänellä on kaveri joka on homo. Tässä ei mitään ongelmaa.

Se mahdollinen ongelma on siinä että mieheni mainitsi ohimennen että on tämän (mies)kaverinsa kanssa pussaillut "pienessä humalassa". He viettävät nykyisin paljon aikaa yhdessä, useasti viikossa. Onko tavallista että miehet pussailevat ja laittavat sen kännin piikkiin? Jostain syystä minua häiritsee että heillä on tälläistä "historiaa" ja viettevät paljon aikaa yhdessä.

Pakko mainita erikseen että minua häiritsisi varmaan saman verran jos kyseinen kaveri olisi nainen. Kysymys ehkä onkin että aiheutanko pääni sisällä tästä liikaa draamaa vai pitäisikö unohtaa koko asia? En ole miehelle maininnut asiasta koska en halua olla vainoharhainen. En sanoisi ettenkö luottaisi häneen mutta alitajunnassa pörrää kokoajan tämä kummallinen ajatus enkä pääse siitä eroon! HELP.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Itse en ole koskaan pussannut naista eikä ole tehnyt mieli. Olen siis nainen. Tuntuisi tosi oudolta jos mieheni pussaisi läpällä ketään kännissä, naista tai mieskaveriaan.

Vierailija
42/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa omakohtainen kokemus kun kerran tän ketjun luin. Olin myös kerran ihastunut heterokaveriini ja olin siis varma että hän on 100% naisiin päin. Joten en edes häntä omasta aloitteestani yrittänyt koskaan. Sitten selvisi ettei hän ollutkaan niin hetero ja teki itsekin jotain aloitteita sittemmin. Sitä onnen määrää! :D Sitä ennen mietin aina että miksi tää menee aina näin.

En kannusta ketään homoja/bimiehiä iskemään heteroita tässä vaan halusin vaan sharee että joskus voi käydä munkki. Oikee hillomunkki. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy asiaa yleisellä tasolla, että voisiko mies ajatella olevansa toisen miehen kanssa sängyssä tms.? Ja kerro samalla omista ajatuksistasi ja voisitko olla naisen kanssa. Sitten ujutat ne pussailukokemukset mukaan. 
Tai mistä minä tiedän, ehkä olettekin käyneet näitä asioita läpi.

Mutta mun äiti syytti joskus isää homoilusta kun isä vietti paljon aikaa tuttavaperheen miehen kanssa. No ei mitä ilmeisesti ollut muuta kuin vain malebondingia, toisella meni huonosti avioliitossa, mutta se oli tosi ahdistavaa (satuin kuulemaan riidan vahingossa).

Mun mies on kertonut että joskus pussaillut yhden tuttavamiehen kanssa, mutta ei siitä sitten enempää kumpikaan kiihottunut ja homma jäi siihen. Joskus toivon että mies ois vähän kiinnostunut myös miehistä, koska itse olen enemmän biseksuaali.

Vierailija
44/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kelpaisi että mies olis biseksuaali niin voisin ehdottaa kolmen kimppaa :D Olis kiva katella jos mies tekis toisen miehen kanssa jotain. En tiedä onko sekään mitenkään moraalisesti oikein mut jep!

Vierailija
45/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko ap keskustella miehen kanssa tästä? Jää häiritsee miten tää ratkeaa, jos ratkeaa!

Vierailija
46/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi.

Vierailija
47/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli käsipeliä muiden miesten kanssa sillon kun oli sinkku. Suhteen aikana ollaan sovittu et ei mitään pelejä kenenkään kanssa. En minä eikä mies. Tämä malli on aika selkee ainaki meille.

Vierailija
48/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko AP yllättäny ne tekemästä jotain sopimatonta keskenään? Kerro kaikki!

Vierailija
49/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasi miesystäväsi ja tämän ystävä harrastavat juuri nyt anaaliyhdyntää. Paska ja liukuvoide siis lentää.

Vierailija
50/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:56"]

Joo. Mun exällä oli sama juttu. Oli vähän pussailua ja muuta ja minä naureskelin, että läpällähän ne vaan. Sitten tuli mukaan suihinotot ja muut. Se on exä se. :D (Tosin nykyäänkin sanoo kaikille olevansa hetero, mutta minä veikkaan hänen olevan kaappihomo)

[/quote]

Asutko Jyväskylässä?

Vierailija
51/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ett suihinoton tulee kohta kuvioihin. Miehesi jättää sut sanoen että miehet imee paremmin

Vierailija
52/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:32"]

Luulen ett suihinoton tulee kohta kuvioihin. Miehesi jättää sut sanoen että miehet imee paremmin

[/quote]

Oman kokemuksen mukaan miehet kyllä imeekin paremmin. Molemmista on kokemusta. Syytä en osaa sanoa. -mies

Vierailija
53/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bi-miestä olekaan. Voi paneskella naisia, mutta de facto, että miehet kiinnostaa enemmän. Usko pois, se on kaappihomo!

Vierailija
54/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka sanovat että ei heteromiehet pussaile keskenään, niin jotkut ihmiset nyt vaan on uteliaampia ja kokeilunhaluisempia kuin toiset. 

Munkin mies on sanonut että pussaili joskus kännissä tuttavamiehen kanssa, mutta ei se sitten kuulemma oikein tuntunut kuitenkaan miltään. Hän sanoi jopa että olisi ollut ihan kivaa jos olisi saanut kiksejä miehen kanssa olemisesta, eli periaatteessa ajatus ei ole hänestä mitenkään vastenmielinen vaan päinvastoin kiinnostava, mutta hän on vaan liian hetero. 

Joidenkin on varmasti vaikea ymmärtää tänkaltaista avoimuutta uusille kokemuksille, vaan ajattelevat että sen on pakko olla kaappihomo. Mutta miestäni häntä huvittaisi olla toisen miehen kanssa niin eiköhän hän ois oikeasti joskus jo toteuttanut taipumuksiaan.

Vierailija
55/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:37"]

Ei bi-miestä olekaan. Voi paneskella naisia, mutta de facto, että miehet kiinnostaa enemmän. Usko pois, se on kaappihomo!

[/quote]

Paitsi että voi olla bi, vaikka miehet kiinnostaiski enemmän. Se kun ei aina mee että 50/50. Jämpti on näin.

Vierailija
56/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Mun eksä oli harrastanu jopa seksiä miesten kanssa mut silti omalla logiikallaan sano olevansa hetero. Ihmettelin aina. Ei olis ollut keltään pois jos ois myöntänyt olevansa bi... vaikka. Elämä on ihmeellistä. Tule ap kertomaan tulokset sitten kun selviää.

Vierailija
57/85 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Joko puhuit miehen kanssa?:)

Vierailija
58/85 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet kyllä saunassa vähän käsipelillä auttelevat toisiaan.. Tosin vain juovuksissa. On hyvin yleistä. Näistä ei naisille puhuta, koska ei haluta draamaa. Aika harvoin heterot miehet rakastelevat toisiaan anaaliin, mutta sitäkin on tapahtunut juhannussaunoissa yms. Useimmat heteromiehet kyllä tuntevat vetoa toisen miehen peräaukkoon melkein samalla tavalla kuin vaimonsa emätinreikään. Pylly kun on kireämpi.

Vierailija
59/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto heteromiehellä ei riitä itsetunto pussailemaan miesten kanssa, tai sitten pitää olla melkoinen känni + aikamoiset provot ennen kuin keskivertomiehen saa motivoitua niiden sisäisten estojensa yli.

Vierailija
60/85 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoisin samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän