Mies ja homokaveri (ylireagoinko?)
Yritän kertoa mahdollisimman lyhyesti...
Olen tavallisessa parisuhteessa miehen kanssa joka on ymmärtääkseni hetero. Hänellä on kaveri joka on homo. Tässä ei mitään ongelmaa.
Se mahdollinen ongelma on siinä että mieheni mainitsi ohimennen että on tämän (mies)kaverinsa kanssa pussaillut "pienessä humalassa". He viettävät nykyisin paljon aikaa yhdessä, useasti viikossa. Onko tavallista että miehet pussailevat ja laittavat sen kännin piikkiin? Jostain syystä minua häiritsee että heillä on tälläistä "historiaa" ja viettevät paljon aikaa yhdessä.
Pakko mainita erikseen että minua häiritsisi varmaan saman verran jos kyseinen kaveri olisi nainen. Kysymys ehkä onkin että aiheutanko pääni sisällä tästä liikaa draamaa vai pitäisikö unohtaa koko asia? En ole miehelle maininnut asiasta koska en halua olla vainoharhainen. En sanoisi ettenkö luottaisi häneen mutta alitajunnassa pörrää kokoajan tämä kummallinen ajatus enkä pääse siitä eroon! HELP.
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:15"]Pitääkö nyt taas joidenkin miesten laittaa pussauskuva twitteriin, jotta ymmärretään että kyllä mieskin voi ystäväänsä humalssa pussata. Naisethan tekevät tuota varmasti päivittäin ja vielä kun tiedetään että kuinka moni nykynainen on bi-seksuaali.
[/quote]
"...vielä kun tiedetään että kuinka moni nykynainen on bi-seksuaali." Noin 10 prosenttia naisista on biseksuaaleja.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:15"]Pitääkö nyt taas joidenkin miesten laittaa pussauskuva twitteriin, jotta ymmärretään että kyllä mieskin voi ystäväänsä humalssa pussata. Naisethan tekevät tuota varmasti päivittäin ja vielä kun tiedetään että kuinka moni nykynainen on bi-seksuaali.
[/quote]
"...vielä kun tiedetään että kuinka moni nykynainen on bi-seksuaali." Noin 10 prosenttia naisista on biseksuaaleja.
[/quote]
Ja kuinka niin nykynainen? Oma seksuaalisuus ei muutu muodin mukana. Siitä tulee korkeintaan hyväksytympää.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:15"]Pitääkö nyt taas joidenkin miesten laittaa pussauskuva twitteriin, jotta ymmärretään että kyllä mieskin voi ystäväänsä humalssa pussata. Naisethan tekevät tuota varmasti päivittäin ja vielä kun tiedetään että kuinka moni nykynainen on bi-seksuaali. [/quote] "...vielä kun tiedetään että kuinka moni nykynainen on bi-seksuaali." Noin 10 prosenttia naisista on biseksuaaleja. [/quote] Ja kuinka niin nykynainen? Oma seksuaalisuus ei muutu muodin mukana. Siitä tulee korkeintaan hyväksytympää.
[/quote]
Seksuaalivähemmistöt ovat aina olleet olemassa, jotkut vain luulevat että sitä on nykyisin enemmän vain koska niistä puhutaan enemmän. Tiettyinä aikoina seksuaalisuudesta ei todellakaan voinut puhua avoimesti.
Vieläkin moni homo on naimisissa tai parisuhteessa naisen kanssa.
Ap täällä. En vielä puhunut mutta ajattelin tänään kun mies tulee. On juuri sen kaverin kanssa läheisellä kuntosalilla mutta illalla/päivällä ehtii kyllä taas jutella kun olen itsekin kotona. Jos saan suuni auki. Aion ainakin yrittää.
Jos sulla ei ole luottoa miestäsi kohtaan, niin eiköhän se ole siinä. Läpällä kännissä pussailu on suht yleistä.
Mutta olet jo mielipiteesi ja epäilyksesi muodostanut.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna tarkkailisin millaista on fyysinen läheisyys kun miehesi on sen kaverinsa kanssa. Yleensä fyysiset merkit kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Osaako joku kertoa mitä nämä tällaiset fyysiset merkit on?
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. En vielä puhunut mutta ajattelin tänään kun mies tulee. On juuri sen kaverin kanssa läheisellä kuntosalilla mutta illalla/päivällä ehtii kyllä taas jutella kun olen itsekin kotona. Jos saan suuni auki. Aion ainakin yrittää.
AP, miten kävi?
Ei se oo homo joka panee vaan se jota pannaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna tarkkailisin millaista on fyysinen läheisyys kun miehesi on sen kaverinsa kanssa. Yleensä fyysiset merkit kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Onko pitkiä katseita, haluaako istua kiinni toisissaan tai olla fyysisesti kontaktissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, miten kävi?
Ahdistin miehen nurkkaan ja ryhdyin hiillostamaan. Kovasti yritti kiemurrella. Kiskaisin siltä housut alas ja maistoin peenistä. Siinä oli tuoreen kakin maku. Ne missään kuntosalilla olleet vaan jossain harrastamassa telakoitumista. Jätän sen sian. T: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pitkiä katseita, haluaako istua kiinni toisissaan tai olla fyysisesti kontaktissa?
On pitkiä katseita, eivät istu kiinni toisissaan eivätkä koskettele, mutta halaavat kyllä. Ei kai tässä mitään hätää ole...
Mun mielestä miehen kanssa suutelu on homompaa kuin munan imeminen.
Jos on homo, niin ei välitä naisista ja jos heillä olisi suhde, niin kai se heille riittäisi, ei tarvitsisi muita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä miehen kanssa suutelu on homompaa kuin munan imeminen.
Entä jos harrastaa molempia niin onko se sitten ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla ei ole luottoa miestäsi kohtaan, niin eiköhän se ole siinä. Läpällä kännissä pussailu on suht yleistä.
Mutta olet jo mielipiteesi ja epäilyksesi muodostanut.
Oma mieheni on kännissa pussannu (ei mitää kielaireita) mieskaverinsa kanssa. Mutta porukassa on yksi homo ja kukaan ei kyllä edes läpällä pussaile sen kanssa.
Ja minua häiritsisi tuo asia jos pussailisi homon kanssa ihan yhtä paljon kuin pussailisi naisen kanssa. Asia voi olla niin ettei tuossa ole mitöön, mutta minun olisi vaikea luottaa.
Muista kuitenkin, että jos ei voi luottaa niin suhde ei ole sen arvoinen. Selvitä se itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olet jo mielipiteesi ja epäilyksesi muodostanut.Oma mieheni on kännissa pussannu (ei mitää kielaireita) mieskaverinsa kanssa. Mutta porukassa on yksi homo ja kukaan ei kyllä edes läpällä pussaile sen kanssa.
Ja minua häiritsisi tuo asia jos pussailisi homon kanssa ihan yhtä paljon kuin pussailisi naisen kanssa. Asia voi olla niin ettei tuossa ole mitöön, mutta minun olisi vaikea luottaa.
Muista kuitenkin, että jos ei voi luottaa niin suhde ei ole sen arvoinen. Selvitä se itsellesi.
Mun mies pussaa kyllä homokaveriaan mutta kielareita välttelee, ettei meno kuumene vahingossa liikaa. Heteroiden kanssa voivat kielenkin kanssa suudella huoletta. Ja nukkua samassa sängyssä. Homokaverin kanssa nukkuivat eri sängyissä hotellissa mutta olivat kuulemma hetken nyhjänneet samassa ennen nukkumaanmenoa. Mitään ei kuitenkaan ollut tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olet jo mielipiteesi ja epäilyksesi muodostanut.Oma mieheni on kännissa pussannu (ei mitää kielaireita) mieskaverinsa kanssa. Mutta porukassa on yksi homo ja kukaan ei kyllä edes läpällä pussaile sen kanssa.
Tarkennan vielä sen verran, että kyse meillä ollut nimen omaan läpällä ja pususta, ei mistään pussailuhetkistä. Lähinnä toistensa ärsyttämisestä tai jostain ja ihan minun silmien edessä.
Ja kyllä minua ällöttäisi jos mies jotain iniitmejä suutelu hetkiä alkais vetää, vaikka kuinka olisi heteroja. no thanks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pitkiä katseita, eivät istu kiinni toisissaan eivätkä koskettele, mutta halaavat kyllä. Ei kai tässä mitään hätää ole...
öö.... pitkät katseet ei vaikuta kovin hyvältä. -eri