Saitko työpaikalta tänä vuonna joululahjan?
Kommentit (26)
Sain ja kummaltakin hoidettavalta tai heidän omaisilta . Olen asistenttina ja viihdyn. Kauniin amarylliksen sekä kaksi pakettia jotka aukaisen jouluaattona.
Joo rakennusalalla, ensin katsoin tiedotetta alalla esiintyvistä päihdeongelmista ja sitten pomo antoi viinapullon.
Itselläsi ei taida olla edes työpaikkaa, vai mitä ap?
En. Työnantaja kunta. Meillä oli mahdollisuus syödä joululounas. Työkiireiden vuoksi pääsin vasta klo 11.45, kun lounaan aika oli klo 10.30-12. Työnantaja maksoi täyden hinnan, mutta todellisuudessa kun menin klo 11.45, sieltä oli loppu osa ruuista. Eihän se tietysti lounaan valmistajan syy ole, koska monet olivat ottaneet ensin yhden täyden lautasellisen ja sen jälkeen hakeneet lisää toisen. Olen monena vuonna käynyt syömässä ja omin silmin todistanut tuota käyttäytymistä. Esim. graavilohta saatetaan hamstrata lautaselle valtava keko. Lämminsavulohi on toinen tuote, jota jotkut kasaavat lautaselleen monen ihmisen annokset. Yhtenä vuonna oli tehty ihanaa karpalovaahtojälkiruokaa, annoskupeissa. Satuin istumaan vastapäätä sellaista henkilöä, joka söi 3 annoskupillista. Tuli ihan sellainen olo, että oma napa tärkein, ei välitetä yhtään siitä, jos annoksia on laskettu tietty määrä, kunhan itse saa mättää naamaansa kolme annosta, jäipä toisille mitään tai ei,
Ei mitään kuten ei männä vuosinakaan. Työntekijät venyvät kyllä tarvittaessa mutta ei sitä huomioida edes joulupullolla minkä toi raksalla olija sai.
Ei lahjoja, iso suunnittelutoimisto.
Vierailija kirjoitti:
En. Työnantaja kunta. Meillä oli mahdollisuus syödä joululounas. Työkiireiden vuoksi pääsin vasta klo 11.45, kun lounaan aika oli klo 10.30-12. Työnantaja maksoi täyden hinnan, mutta todellisuudessa kun menin klo 11.45, sieltä oli loppu osa ruuista. Eihän se tietysti lounaan valmistajan syy ole, koska monet olivat ottaneet ensin yhden täyden lautasellisen ja sen jälkeen hakeneet lisää toisen. Olen monena vuonna käynyt syömässä ja omin silmin todistanut tuota käyttäytymistä. Esim. graavilohta saatetaan hamstrata lautaselle valtava keko. Lämminsavulohi on toinen tuote, jota jotkut kasaavat lautaselleen monen ihmisen annokset. Yhtenä vuonna oli tehty ihanaa karpalovaahtojälkiruokaa, annoskupeissa. Satuin istumaan vastapäätä sellaista henkilöä, joka söi 3 annoskupillista. Tuli ihan sellainen olo, että oma napa tärkein, ei välitetä yhtään siitä, jos annoksia on laskettu tietty määrä, kunhan itse saa mättää naamaansa kolme annosta, jäipä toisi
Sinun kaltaiselle itkupillille ihan oikein
Vierailija kirjoitti:
Sain ja kummaltakin hoidettavalta tai heidän omaisilta . Olen asistenttina ja viihdyn. Kauniin amarylliksen sekä kaksi pakettia jotka aukaisen jouluaattona.
Sinä alaspeukuttaja olet ilmeisesti tosi kateellinen.
En, ensimmäinen kerta 15 vuoteen kun asiakasyrityksessä ei annettu lahjoja alihankkijoille. Omat tekijät sai paketit.
Irtisanomislappu ojenettiin käteen ja toivotettiin hyvää joulua, aika ilkeää minusta vaikka tiesinkin että minusta ei pidetä.
En tietenkään, valtiolla töissä. Ei veronmaksajien rahaa pidä käyttää virkamiesten joululahjoihin.
En, kunnallinen päiväkoti. Ennen sai mutta nyt kunta näköjään säästää. Osa hoitolasten vanhemmista toi lahjan.
En, varhaiskasvatus.
Ja yllättynyt oli kuka....
En haluais työnantajalta lahjaa koska itsellä ei varaa ostaa mtn
Vierailija kirjoitti:
En. Työnantaja kunta. Meillä oli mahdollisuus syödä joululounas. Työkiireiden vuoksi pääsin vasta klo 11.45, kun lounaan aika oli klo 10.30-12. Työnantaja maksoi täyden hinnan, mutta todellisuudessa kun menin klo 11.45, sieltä oli loppu osa ruuista. Eihän se tietysti lounaan valmistajan syy ole, koska monet olivat ottaneet ensin yhden täyden lautasellisen ja sen jälkeen hakeneet lisää toisen. Olen monena vuonna käynyt syömässä ja omin silmin todistanut tuota käyttäytymistä. Esim. graavilohta saatetaan hamstrata lautaselle valtava keko. Lämminsavulohi on toinen tuote, jota jotkut kasaavat lautaselleen monen ihmisen annokset. Yhtenä vuonna oli tehty ihanaa karpalovaahtojälkiruokaa, annoskupeissa. Satuin istumaan vastapäätä sellaista henkilöä, joka söi 3 annoskupillista. Tuli ihan sellainen olo, että oma napa tärkein, ei välitetä yhtään siitä, jos annoksia on laskettu tietty määrä, kunhan itse saa mättää naamaansa kolme annosta, jäipä toisi
Tälläistä itsekästä sikailua todistanut monesti ruokaloissa, buffet paikoissa yms mikä hupaisinta näiltä possuilta saattaa mennä roskiin kuitenkin lautasellinen ruokaa kun eka satsattu sitä ennen 2 , jälkiruoat hupenee heti koska siathan syövät niin paljon että varmana tulis vatsavaivoja.
Loparit tuli molemmille, iso firma Suomessa.
En. Valtio.