Mikä on/oli lastesi päiväkotiryhmän nimi?
Vastavalmistunut lastentarhanopettaja etiskelee töitä ja miettii samalla, miksi useimmilla päiväkotiryhmillä on niin tylsiä nimiä :D "Päiväkodissamme toimii kolme ryhmää; esiopetusryhmä punatulkut, 4-5 vuotiaiden ryhmä keltasirkut ja 0-5 vuotiaiden sisarusryhmä sinitiaiset". Opiskeluaikana kaveri oli harjottelussa päiväkodissa, jossa lapset sai itse päättää ryhmien nimet ja siellä oli dinosaurukset, silmälasit ja hampurilaiset :D
Eli ihan uteliaisuuttani kyselen, minkä nimisiä lastenne päiväkotiryhmät on tai aikoinaan oli? :)
Kommentit (93)
Omassa päiväkodissani oli ryhmät nimetty väreillä. Itse olin ainakin keltaisessa ja oranssissa.
Lapseni päiväkodissa ryhmien nimet ovat Nalle Puhista (Tikruihin menee syksyllä).
Soittoniekat, pillipiiparit, huilut, viulut
hups 16 tuli vahingossa alapeukku.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:51"]Vilpurit, vajakit ja veitikat.
[/quote]
Mä oon väsyny ja kipee ja varmaan siks hihittelen tolle :D
Lapseni ryhmä on tammenterhot. Itse olin lapsena mansikoissa ja pikkuveljeni oli saman päiväkodin mustikoissa. Pikkusisko oli toisen päiväkodin tiitiäisissä kun me menimme kouluun. Myöhemmin sisko oli menninkäisissä.
Ite oli ryhmässä nimeltä nepparit. Muut tais olla napit ja nastat
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:14"]Lapseni ryhmä on tammenterhot. Itse olin lapsena mansikoissa ja pikkuveljeni oli saman päiväkodin mustikoissa. Pikkusisko oli toisen päiväkodin tiitiäisissä kun me menimme kouluun. Myöhemmin sisko oli menninkäisissä.
[/quote]
Samassa päiväkodissa Pihlajanmarjat? ;-)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:21"]Haitulat, Hobitit (ennen Hottentotit :-) ), Hattivatit ja Hipatit :-) terkkuja!
[/quote]
Onko tää Helsingissä?
Olin itse Yökyöpelit -ryhmässä. Yökyöpelit -nimi siitä, että ryhmä oli iltahoitoryhmä. Muiden ryhmien nimityksiä en sitten muista
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 02:45"]Olin itse Yökyöpelit -ryhmässä. Yökyöpelit -nimi siitä, että ryhmä oli iltahoitoryhmä. Muiden ryhmien nimityksiä en sitten muista
[/quote]
Seksikielteinen nimi tuo yök yöpeli.
Meillä oli päiväkotiryhmät nimetty televisio-ohjelmien mukaan. Minun ryhmäni oli Pikku kakkonen. Kaksi muuta olivat Ritari Ässä ja Kymmenen uutiset.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:39"]Mutukat, Viljakot,
[/quote]
Taitaa olla lapset samassa pk:ssa? Knummi?
Muksu oli koko pk-uransa puolukoissa. Talon muut ryhmät oli mustikat, mansikat ja vaapukat
Talli,-riihi,-koti- ja mestaritontut päiväkoti kotitorppa
Vintiöt, Viikarit, Veijarit, Vekarat ja Veitikat.