Millainen on tuntemasi Kokoomusnuori?
Kommentit (80)
Konservatiivinen fasismin kanssa flirttaileva narsistinen maanikko, joka kuvittelee että säännöt joita muiden tulisi noudattaa pilkulleen (tai leirille) eivät koske häntä, koska on parempaa ja ylempää herrarotua. Vetää huumeita viikonloppuisin kaksin käsin ajaa autoa niiden vaikutuksen alisena ja hölmöilee muutenkin; pahoinpitelyjä, raiskaus (maksoi uhrin hiljaiseksi), ilkivaltaa ja huumekauppaa. Ne jotka eivät tune kaveria pitävät häntä unelmavävynä.
Oikiksesta valmistunut, konservatiivinen, omahyväinen, valehtelija
Mikäs tää Romppainen nyt oli? Laajasalo tappaja ? Narsisti kusipäitä kaikki!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:59"]Oikiksesta valmistunut, konservatiivinen, omahyväinen, valehtelija
[/quote]
Samat, mutta ei vielä valmistunut. Myös ahdasmielinen ja kapeakatseinen.
Tukka täynnä geeliä, nalkuttaa opettajille etenkin yhteiskuntaopissa, hienot vaatteet, kaikkitietävä.
Stockalla työskentelevä, noin 1000 euroa kuussa tienaava, LV-laukun omistava (luotolla ostettu), haluaa epätoivoisesti kokoomus-imagon itselleen, eikä tajua, ettei kokoomus aja hänen asiaansa.
Itsevarma, paheksuu kaikkea "poikkeavaa", kuten rääväsuisia juontajia, epäsiististi pukeutuvia, vähemmän kouluettuja ihmisiä. Pitää itseään parempana. Minä, minä, minä, tuntuu ajattelevan kaikesta. Nuo havainnot olen tehnyt kahdesta ex kokoomusnuoresta, joiden kanssa hengasin joskus.
Tuli mieleen Sieppi:) se äänesti kokoomusta ja mainosti sitä. Tuskin on omat tulot kuitenkaan sitä luokkaa ainakaan vielä.
Korkeasti koulutettu, ammattitaitoinen, kilpailuhenkinen, sivistynyt. Teknillisen yliopiston opiskelijoista joidenkin kyselyiden mukaan 80% kannattaa kokoomusta.
Kaunis, fiksu ja hyvin koulutettu.
Kaunis, fiksu, hyvin koulutettu murhaaja
Leuhka, itseriittoinen, pohjimmiltaan huono itsetuntoinen, suosittu, rikas pentu, tärkein missio tulla julkkikseksi. Yrittäjiä, päälliköitä toisten omistamissa firmoissa (miten säälittävää), kulissit kunnossa, vaikka omaisuus ei ole edes miljoonaa euroa. Vetää surulliseksi, miten tyhmä voi ihminen olla. Yhdistää muuten se, että tosiaan pinta merkkaa enemmän kuin syvyys. Omilla aivoilla ei juurikaan ajatella. Miten noloa!
Romanipoika jolla on aina ollut yllin kyllin rahaa. Omaa tosin ihan hyviäkin ajatuksia, mutta ei aina tajua että ei kaikilla oo samalla lailla rahaa.
Köyhä, mutta kannattaa kokoomusta koska ainut ei-sosialistinen puolue.