Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole päässyt ihastuksestani eroon 15 vuodessa.

Vierailija
27.05.2015 |

Olin 22-vuotiaaksi asti sinkku, en ollut seurustellut koskaan kenenkään kanssa. Löysin sitten miehen, joka oli todella kiva. Mentiin naimisiin. 

Puoli vuotta häiden jälkeen ihastuin miehen kaveriin, jonka näin tuolloin ensimmäistä kertaa. Jo ensimmäinen katse vei jalat alta. Ihan käsittämätön tunne.

No, avioliittomme on ollut todella kiva. Lapsia on tullut, olemme ihan normaalisti rakastavia ja riiteleviä ihmisiä. Tuo mies vain kummittelee aina taka-alalla. Välillä on ollut jopa 1,5 vuotta, etten ole nähnyt sitä. Ja sitten taas menee jalat alta, kun näen sen.

Välillämme ei ole tapahtunut mitään, flirttailua kyllä kummankin puolelta. Tuo mies ei ole seurustellut koko tänä aikana kenenkään kanssa. Edellinen seurustelusuhde meni poikki samoihin aikoihin kun me tapasimme (kyllä, olen vetänyt tästäkin ties minkälaista johtolankaa..).

Ihastus ei mene ohi. Mitä tälle asialle voi tehdä? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:58"]

Aikuisuus on valintoja ja niiden kanssa elämistä.

Sinä ehdit tehdä valintasi, mennä naimisiin ja perustaa perheen. Aika monella ihan tavallisen näköisellä naisella ja miehellä on salaisuuksia. Tämä on sinun salaisuutesi.

Ja tämmöisenä realistina sanoisin, että moista romantiikkaa ei ole olemassa, että tämä miehesi kaveri vain odottaisi sinun vapautuvan jotta saisi vietettellä jalat altasi. Todennäköisesti hän on hurmaava naistennaurattaja, joten ei ole mikään ihme, että häneen on helppo ihastua.

Älä käsitä väärin, hän on ilmeisesti myös vastuullinen naistennaurattaja, koska ei ole luvannut kenellekään sen enempää. Pidä haaveesi, mutta pidä ne omana tietonasi.

[/quote]

Kiitos tästä. Toivon, että tuo mies löytää jonkun ja pääsen tästä ikuisesta ihastumisen tunteesta eroon.

ap

Vierailija
2/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:58"]

Sinä ehdit tehdä valintasi, mennä naimisiin ja perustaa perheen. Aika monella ihan tavallisen näköisellä naisella ja miehellä on salaisuuksia. Tämä on sinun salaisuutesi.

Ja tämmöisenä realistina sanoisin, että moista romantiikkaa ei ole olemassa, että tämä miehesi kaveri vain odottaisi sinun vapautuvan jotta saisi vietettellä jalat altasi. Todennäköisesti hän on hurmaava naistennaurattaja, joten ei ole mikään ihme, että häneen on helppo ihastua.

Älä käsitä väärin, hän on ilmeisesti myös vastuullinen naistennaurattaja, koska ei ole luvannut kenellekään sen enempää. Pidä haaveesi, mutta pidä ne omana tietonasi.

[/quote]

Kiitos tästä. Toivon, että tuo mies löytää jonkun ja pääsen tästä ikuisesta ihastumisen tunteesta eroon.

ap

[/quote]

Ei kai miehen parisuhdestatus sinun ihastukseesi vaikuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksesi voi olla myös miehiin päin kallellaan, jos ei ole koskaan seurustellut. Ei ole vain viitsinyt sinulle kertoa asiasta.

Vierailija
4/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho ei ole aina vihreämpää toisella puolella. Ole vain tyytyväinen omaan mieheesi ja lapsiisi, et varmaan edes realistisesti tiedä, mitä arki tämän toisen miehen kanssa voisi olla? Ja sekin mitä luulet tietäväsi, oon luultavasti vain kuviteltua.

Vierailija
5/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:40"]

Miehelläni Eerolla on ns. tuppikulli eli esinahka ei rullaannu ollenkaan terskan taakse. Aluksi se oli ok. Mutta nyt myöhemmin erityisesti suihinottaessa on alkanut haittaamaan esinahan alta valuva valkoinen mönjä. En kuitenkaan kehtaa kieltäytyä suihinotosta kun olen sitä aina säännöllisesti tehnyt. Olen varovasti koittanut kysellä miksei sitä ole leikattu tai voisko leikata mutta hän ei halua aiheesta puhua. Miten mun pitäis saada ymmärtämään tuo että jotain pitäis tehdä? Pikkuinka

[/quote]

Hyi yök. Okei, ei mulla olekaan enää mitään ongelmaa.

ap

Vierailija
6/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset