En taida kelvata ikäisilleni naisille, koska he haluavat vain nuorempia miehiä
Olen siis 40, ja huomannut että todella moni ikäiseni nainen haluaa vähintään 5 vuotta nuoremman miehen. Tarkoittaako tämä nyt, että minun on etsittävä itselleni huomattavasti vanhempi naisystävä?
Kommentit (27)
Ota vanhempi vaan niin saat kerralla paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret on naiiveja ja tyhmiä ja itsetunto vasta harjoittelussa, silloin voi tulla lipsahduksia.
Suurin osa 40 täyttäneistä naisista poistaisi nuoruuden panonsa. Mistäkö johtuu….?Kuule, niin moni miehistäkin.
Jos nyt voisin, niin deletoisin mielestäni pois kaksi ensimmäistä naisoletettua, joiden kanssa harrastin seksiä. Ikävä kyllä se ei oikein onnistu. Näistä tunnen lähinnä suurta häpeää. Joskus jopa kuvotusta.
Eiku ne panot ois pitäny vähintään tuplata. Ois nuorempana tienny, et on parempaakin tarjolla.
M46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret on naiiveja ja tyhmiä ja itsetunto vasta harjoittelussa, silloin voi tulla lipsahduksia.
Suurin osa 40 täyttäneistä naisista poistaisi nuoruuden panonsa. Mistäkö johtuu….?Kuule, niin moni miehistäkin.
Jos nyt voisin, niin deletoisin mielestäni pois kaksi ensimmäistä naisoletettua, joiden kanssa harrastin seksiä. Ikävä kyllä se ei oikein onnistu. Näistä tunnen lähinnä suurta häpeää. Joskus jopa kuvotusta.
Eiku ne panot ois pitäny vähintään tuplata. Ois nuorempana tienny, et on parempaakin tarjolla.
Molemmat olivat ikävä kyllä sellaisia, että se kertakin oli liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun otat sit itekin nuoremman. Itse olen 30 enkä minäkään kelpaa ikäisilleni, mutta vientiä on 20-25 naisilta. Kumma juttu.
Joopa joo :D oisko pappa aika heräillä päiväunilta
N23
Olen ihan tosissani. Kaljuuntuvakin olen, mutta nuorekkaan näköinen ja yhtä hyvässä kunnossa, ellen paremassa kunnossa kuin 20v iässä.
Sori mutta itse en pysty syttymään kaljuuntuvasta kolmekymppisestä setämiehestä
N23
Mutta vasta kävin pökkimässä 19v hoikkaa, fiksua ja kaunista naista. Mutta 30-40v eivät minua seksiseuraksi kelpuuta :D huvittavaa.
Tässä iässä halutaan seksiltä enemmän kuin vaan ”pökkimistä”
Kuule, se "pökkiminen " nyt on vain kiertoilmaisu seksille, joten löysäähän tuota pipoasi, että veri pääsee sinne ylös asti. T. Seksikone
Opettele sä puhumaan kuin aikuinen niin keskustellaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun otat sit itekin nuoremman. Itse olen 30 enkä minäkään kelpaa ikäisilleni, mutta vientiä on 20-25 naisilta. Kumma juttu.
Joopa joo :D oisko pappa aika heräillä päiväunilta
N23
Olen ihan tosissani. Kaljuuntuvakin olen, mutta nuorekkaan näköinen ja yhtä hyvässä kunnossa, ellen paremassa kunnossa kuin 20v iässä.
Sori mutta itse en pysty syttymään kaljuuntuvasta kolmekymppisestä setämiehestä
N23
Ooksä joku äl l ö t ä t i joka kuolaa alaikäisiä kun puhut 30 vuotiaasta setämiehenä?
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaalle miehelle on ilmeisesti todella vähän kysyntää. Samanikäiset sinkkunaiset eivät joko etsi suhdetta (koska lastentekoikkuna on mennyt umpeen) tai haluavat vain 20-30 -vuotiaiden miesten seuraa.
5-kymppiset naiset etsivät enintään omanikäisiään, mielellään hiukan vanhempia miehiä, koska vaihdevuosien myötä seksihalut hupenevat, ja osuvat paremmin yhteen 60-70 -vuotiaiden miesten kanssa.
3-kymppiset naiset etsivät ikäisiään miehiä perustamaan perhettä.
Ehkä nelikymppinen mies löytäisi itsestään kiinnostuvan naisen 60-70-vuotiaiden ikäluokasta? Tuossa iässä miestarjonta alkaa jo omanikäisissä huveta "luonnollisen poistuman" kautta, mutta silti osa tuonikäisistä sinkkunaisista olisi vielä kiinnostunut parisuhteestakin, ennen omaishoitovaihetta. Tietenkään minkäänlaista aktiivista seksielämää on ihan turha toivoa, mutta jonkinlaisen kumppanin saattaisi hyvällä tuurilla löytää, jos kiinnostaa.
Kyllä minä nelikymppisenä kelpasin hyvin. Paremmin kuin kaksikymppisenä. Naiset olivat tosin jo poikineet riittävästi ja jääneet lasten kanssa. Onneksi on omiakin. Pillua kuitenkin saa riittävästi.
Kuule, niin moni miehistäkin.