Naapurin tupakansavu parvekkeen ovesta sisään, kun tuuletti
Ja suoraan vitriinikaappien sisälle ja joka puolelle asuntoa. Miksi kerrostaloissa voi savustaa edelleen (teollisella kemikaali-) tupakalla naapurin? Oli parvekelasit kiinni, eivät pidä savua poissa.
Kommentit (9)
Just joo.
Minä olen polttanut kohta 60 vuotta ja en todellakaan suunnittele muuttoa nihilistisuomeen.
Vierailija kirjoitti:
Muuta taloon!
Ei taida onnistua vielä. Muuten olisin jo vuonna 2000 muuttanut pieneen ok-taloon ja tontti kauas naapurista. :)
Mitä voivotat . Merivesi nousee kohta metrejä , talosi joutuu uimasilleen . Joudut muuttamaan korkeammalle maastoon. Sinne jää ilkeä naapuri . Sinä hyvä . Et liene ollut iliman pilaaja autoillen , et matkaillen, et lennellen ?
Minä teen kostoksi tupakoiville naapureille niin että laitan parvekkeelle mätänevän kalan haisemaan. Siellähän kärsiköön parvekkeella oleilevat tupakoitsijat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä voivotat . Merivesi nousee kohta metrejä , talosi joutuu uimasilleen . Joudut muuttamaan korkeammalle maastoon. Sinne jää ilkeä naapuri . Sinä hyvä . Et liene ollut iliman pilaaja autoillen , et matkaillen, et lennellen ?
Ei ole autoa, en matkaile lentele. Kaipa Tampereella nousee järvivesi kun rakennetaan kaikenlaista.
Meillä haisee silkka pacha , kun viemäriputkisto röyhtäilee . Olkaatten käyttämättä . En viitsisi asua yleisessä käymälässä . Prese tukkoon siis .
Sellaista se on kun osa ajattelee vain itseänsä. Toki täytyy myöntää ettei itseäänkään taida hirveästi arvostaa jos röyhyttelee itsellensä syövän.