Vanhin kokematon joka on tullut vastaan "yöelämässä"
Kommentit (59)
No on kyllä aika säälittävää jos ei 2vitosena ole saanut pillua.Puhumattakaan 3kymppisenä.
T.m30
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:43"]
Minä itse, 26-v nainen. Olen tavannut paljon kivoja miehiä, mutta oman epävarmuuteni takia ei ole johtanut mihinkään. Koska kyllähän tämän ikäisenä pitäisi jo osata.
[/quote]
Oletko koskaan kysynyt tai jotenkin muuten epäsuorasti saanut tietoosi, että näitä miehiä kokemattomuutesi haittaisi?
Uskon että tässä asiassa sukupuolten tasa-arvo ei toteudu.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"] 20-vuotiaana kokemattomana baareissa vielä kävi mielellään ja ilman minkäänlaista nakuttavaa epävarmuuden tunnetta takaraivossa. Ei haitannut kun ei taaskaan natsannut, aikaa oli vielä lähes rajattomasti. 25-vuotiaana juopumuksen taso oli korkeampi, eikä voi väittää että kaikki kerrat pelkkää iloa olisivat olleet. Toivoi vain että kykenee humalaisten keskellä feikkaamaan tarpeeksi, eikä käytös paljasta poikkeavuutta. Nyt juon kotona. [/quote] No voi kamala kun ei ole vielä 25-vuotiaana saanut pesää! Mikä ihme tuo nyt on? Nykyään toitotetaan, että jokaisen pitää hypätä sänkyyn niin aikaisin kuin mahdollista ja niin usean kanssa kuin mahdollista joten ei ihme, että joku tuntee itsensä kummajaiseksi 25-vuotiaana neitsyenä. Siinä ei TODELLAKAAN ole mitään hävettävää tai kummallista. Ja jotkut vielä neuvovat, että pitää mennä oikein opettelemaan" jonkun horon kanssa. O.M.G!!! Minun neuvoni on, että odottelet sopivaa tilaisuutta ja annat palaa. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa. Olet vielä tosi nuori ja elämä on edessä, joten turha kiirehtiä väkipakolla petihommiin. Kyllä niihin pääsee kiirehtimättäkin ennemmin tai myöhemmin. [/quote] Mistä tiedät että pääsee? Kaikki eivät pääse ikinä, varsinkaan miehistä. Kuinka kauan uskaltaa riskeerata ja missä iässä on "hyväksyttävää" avustaa asiaa rahalla?
[/quote]
Nykyään voi seksiseuraa löytää tosi helposti netistä, jossa pilvin pimein samaa haluavia kumppaneita. Tietysi riippuu hieman, missä asuu. Maalla voi olla hankalampaa. Ravitoloissa se ongelma, että siellä kaikenlaista porukkaa ja kumppanin löytäminen todella sattuman kauppaa.Kehotan vaihtamaan strategiaa, jos ravintolat on jo nähty. Netti paljon parempi vaihtoehto, koska voi sopia treffejä ja tutustua hieman etukäteen kumppaniin enne pehkuihin hyppäämistä. Sujuukin taatusti paremmin kuin jonkun kännisen ravintolahoidon kanssa. Tietysti ymmärrän sen, että ihmisten sosiaaliset taidot ovat kovin erilaisia ja tosi ujolla voi olla kynnys korkea lähteä deittailemaan. Mutta netissä voi asian kertoa jo etukäteen. Kumppani varmasti ymmärtää asian ja voi olla itsekin samanlainen. Sosiaalsia taitoja voi itse kehittää ja omaa itsetuntoa kohottaa esim. sivistämällä itseään. Iän karttuminenkin tuo lisää itsevarmuutta. Eikä minulla ole mitään maksullista seuraa vastaan sinänsä, mutta mielestäni on jollain tapaa surullista, jos se on ainoa fyysinen läheisyys, mitä on tarjolla.
[/quote]
Ei millään pahalla naiivia lapsenuskoasi kohtaan, mutta HAH!
Omaan monenkin mielestä kiitettävät sosiaaliset taidot, mutta naisten (varsinkin minua kiinnostavien) seurassa nämä taidot valuvat suoraan sinne viemäriin. Taustalla painaa paine siitä miten nopeasti nainen huomaa hermostuneisuudestani, sähellyksestäni ja muusta "ei miehisestä käytöksestä" tilanteeni. En kykene teeskentelemään olevani jotain muuta kun olen. Ja nämä edellä mainitut ominaisuudet eivät ole median antamasta kuvasta poiketen aikuisella miehellä millään tavalla viehättäviä piirteitä.
[/quote]
Sinulla tuntuu olevan nyt jonkinlainen itsesäälissä rypemisen vaihe päällä, kun oiken urakalla mollaat itseäsi ja vikojasi. Jos olet sosiaalinen, en kyllä ymmärrä, miten et löydä seuraa netistä? Kehotan sinua tuulettamaan omia ennakkoasenteitasi siitä "millainen miehen tulee olla" ja "millaista miestä naiset haluaa". Ei kaikki naiset etsi jotain Casanovaa, joka vastaa naistenlehtien kirjoittamaa soopaa siitä, millainen "oikea" mies on. Opettele itsesi irti noista itse keskimistäsi negatiivisista ajatuksista ja aloita puhtaalta pöydältä sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"] 20-vuotiaana kokemattomana baareissa vielä kävi mielellään ja ilman minkäänlaista nakuttavaa epävarmuuden tunnetta takaraivossa. Ei haitannut kun ei taaskaan natsannut, aikaa oli vielä lähes rajattomasti. 25-vuotiaana juopumuksen taso oli korkeampi, eikä voi väittää että kaikki kerrat pelkkää iloa olisivat olleet. Toivoi vain että kykenee humalaisten keskellä feikkaamaan tarpeeksi, eikä käytös paljasta poikkeavuutta. Nyt juon kotona. [/quote] No voi kamala kun ei ole vielä 25-vuotiaana saanut pesää! Mikä ihme tuo nyt on? Nykyään toitotetaan, että jokaisen pitää hypätä sänkyyn niin aikaisin kuin mahdollista ja niin usean kanssa kuin mahdollista joten ei ihme, että joku tuntee itsensä kummajaiseksi 25-vuotiaana neitsyenä. Siinä ei TODELLAKAAN ole mitään hävettävää tai kummallista. Ja jotkut vielä neuvovat, että pitää mennä oikein opettelemaan" jonkun horon kanssa. O.M.G!!! Minun neuvoni on, että odottelet sopivaa tilaisuutta ja annat palaa. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa. Olet vielä tosi nuori ja elämä on edessä, joten turha kiirehtiä väkipakolla petihommiin. Kyllä niihin pääsee kiirehtimättäkin ennemmin tai myöhemmin. [/quote] Mistä tiedät että pääsee? Kaikki eivät pääse ikinä, varsinkaan miehistä. Kuinka kauan uskaltaa riskeerata ja missä iässä on "hyväksyttävää" avustaa asiaa rahalla?
[/quote]
Nykyään voi seksiseuraa löytää tosi helposti netistä, jossa pilvin pimein samaa haluavia kumppaneita. Tietysi riippuu hieman, missä asuu. Maalla voi olla hankalampaa. Ravitoloissa se ongelma, että siellä kaikenlaista porukkaa ja kumppanin löytäminen todella sattuman kauppaa.Kehotan vaihtamaan strategiaa, jos ravintolat on jo nähty. Netti paljon parempi vaihtoehto, koska voi sopia treffejä ja tutustua hieman etukäteen kumppaniin enne pehkuihin hyppäämistä. Sujuukin taatusti paremmin kuin jonkun kännisen ravintolahoidon kanssa. Tietysti ymmärrän sen, että ihmisten sosiaaliset taidot ovat kovin erilaisia ja tosi ujolla voi olla kynnys korkea lähteä deittailemaan. Mutta netissä voi asian kertoa jo etukäteen. Kumppani varmasti ymmärtää asian ja voi olla itsekin samanlainen. Sosiaalsia taitoja voi itse kehittää ja omaa itsetuntoa kohottaa esim. sivistämällä itseään. Iän karttuminenkin tuo lisää itsevarmuutta. Eikä minulla ole mitään maksullista seuraa vastaan sinänsä, mutta mielestäni on jollain tapaa surullista, jos se on ainoa fyysinen läheisyys, mitä on tarjolla.
[/quote]
Ehkä naisena löydät helposti netistä seksiseuraa, mutta miehelle noin tuhat kertaa vaikeampaa ja vielä, kun kerrot olevan kokematon mies niin tuo tuhat potenssiin kaksi. Netissä kun ne kokemattomatkin naiset haluaa kokeneen miehen. Ainoat jotka netissä kelpuuttavat kokemattoman alle kolmekymppisen miehen ovat noin viisikymppiset puumat.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:50"]No on kyllä aika säälittävää jos ei 2vitosena ole saanut pillua.Puhumattakaan 3kymppisenä.
T.m30
[/quote]
Olen samaa mieltä ja eipä tässä ole enää mitään elämisen aihetta.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:50"]
No on kyllä aika säälittävää jos ei 2vitosena ole saanut pillua.Puhumattakaan 3kymppisenä. T.m30
[/quote]
Olen samaa mieltä.
Kärsinkin tästä joka päivä. Yhteiskunta, kaverit, sukulaiset, terveydenhuolto, oma pää muistuttavat päivittäin omasta epäonnistumisesta. Lottovoiton ohimeno ei häiritse, koska sitä niin harvalle suodaan. Tämä toinen häiritsee aikalailla enemmän.
Tiedän että lähipiirini häpeää ja sadattelee tilannettani.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:43"]
Minä itse, 26-v nainen. Olen tavannut paljon kivoja miehiä, mutta oman epävarmuuteni takia ei ole johtanut mihinkään. Koska kyllähän tämän ikäisenä pitäisi jo osata.
[/quote]
Oletko koskaan kysynyt tai jotenkin muuten epäsuorasti saanut tietoosi, että näitä miehiä kokemattomuutesi haittaisi?
Uskon että tässä asiassa sukupuolten tasa-arvo ei toteudu.
[/quote]
Uskon, että tämä haittaa vaan itseäni ja sen takia en vaan uskallla ryhtyä mihinkään lähempään kanssakäymiseen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:22"]
[/quote]
[/quote]
Ei millään pahalla naiivia lapsenuskoasi kohtaan, mutta HAH!
Omaan monenkin mielestä kiitettävät sosiaaliset taidot, mutta naisten (varsinkin minua kiinnostavien) seurassa nämä taidot valuvat suoraan sinne viemäriin. Taustalla painaa paine siitä miten nopeasti nainen huomaa hermostuneisuudestani, sähellyksestäni ja muusta "ei miehisestä käytöksestä" tilanteeni. En kykene teeskentelemään olevani jotain muuta kun olen. Ja nämä edellä mainitut ominaisuudet eivät ole median antamasta kuvasta poiketen aikuisella miehellä millään tavalla viehättäviä piirteitä.
[/quote]
Sinulla tuntuu olevan nyt jonkinlainen itsesäälissä rypemisen vaihe päällä, kun oiken urakalla mollaat itseäsi ja vikojasi. Jos olet sosiaalinen, en kyllä ymmärrä, miten et löydä seuraa netistä? Kehotan sinua tuulettamaan omia ennakkoasenteitasi siitä "millainen miehen tulee olla" ja "millaista miestä naiset haluaa". Ei kaikki naiset etsi jotain Casanovaa, joka vastaa naistenlehtien kirjoittamaa soopaa siitä, millainen "oikea" mies on. Opettele itsesi irti noista itse keskimistäsi negatiivisista ajatuksista ja aloita puhtaalta pöydältä sen jälkeen.
[/quote]
Kyllä, myönnän tämän. Uskon myös että minulla on tähän syyni ja ehkä jollain tasolla myös oikeus. En tietenkään haluaisi toimia tai ajatella näin, mutta kyllähän tuon negatiivisuuden kierteen on jossain näyttävä.
Olen sosiaalinen kun haluan. Haluaisin olla sosiaalinen naisten keskuudessa. En kykene. Anonyymin juttelun rentous ja spontaanius vaihtuu jäykkään jöpöttämiseen kun kohtaamme oikeassa maailmassa.
Siis miten te ette voi onnistua? :D Minäkin olen isomahainen ja susiruma mutta olen pannut kymmeniä eri naisia.Ei kaikki tosin mitään kaunottaria ole olleet mutta kyllä joukkoon mahtuu nättejäkin.
M30
Huutonaurua tälle ketjulle. Eihän tällaista voi olla olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua tälle ketjulle. Eihän tällaista voi olla olemassakaan.
Mitä tarkoitat?
Kokemattomuus on kauniimpaa kuin vastakohtansa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla kyllä miesten mielestä, mutta ei miehillä naisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu.
Ei riipu, miehillä ja naisilla on erilaiset toiveet.
Löysin 28-vuotiaan koskemattoman miehen. Oli sporttinen ja suht kivan näköinen. Olin itse muutamaa vuotta nuorempi. Aloimme suhteeseen, mutta seksi tylsyydessään oli ongelma. Laukesi alle minuutissa vielä 4 vuotta myöhemminkin. 4 vuotta, wnkä saanut kertaakaan itse.
Vierailija kirjoitti:
En siltikään ymmärrä tämän ketjun miehiä. Miten tuo on mahdollista? Jos on siis edes joskus käynyt ulkona ja tapahtumissa/paikoissa joissa naisia pyörii, eikä ihan Quasimodolta näytä.
Olen käynyt treffeillä varmaan kymmenien ellei satojen naisten kanssa, useita tapaillut pidempäänkin, seurustellutkin useamman kanssa kuukausia tai vuosia ja silti kokemukset nollissa. Jostain syystä vain joku kemiajuttu joka ei tunnut mätsäävän kenenkään kanssa. Seksistä kiinnostuneilta naisilta saa pakit samantien, ja aseksuaalien naisten kanssa sitten saattaa päätyä yhteen pitkiksikin ajoiksi.
Mielenkiintoinen ketju. Olen samalla linjalla siinä, että jos ei ole aiemmin naisia/tyttöjä kiinnostanut niin on aika pieni todennäköisyys sille, että yhtäkkiä alkaisikin kiinnostaa. Tai jos käykin niin, että naiset jostain syystä alkaisivatkin pyöriä ympärillä niin tuskin tekevät sitä sen takia, että olet hieno ihminen, vaan sen takia kun olet joko komistunut huomattavasti tai saavuttanut jonkun aseman mikä kiehtoo niitä naisia. He eivät siis lopulta ole kiinnostuneet juuri sinusta, koska jos he kiinnostuvat ihanan luonteen takia niin heitä olisi ollut kimpussa jo aiemmin. Vähän hupaisaa puhua, että naiset on kimpussa, koska kaikki tietää ettei sellaista juurikaan tapahdu tavallisille miehille.
Hyvin usein kuulee myös sanottavan, että huumorintaju on naisille jotenkin erittäin tärkeää. Ihan paskapuhetta! Sillä ei lopulta ole juuri mitään merkitystä vaikka saa naisen nauramaan jos ei ole hyvännäköinen tai muuten naisten mieleen, vaikkapa julkkis, urheilija tai joku älykkö. Komea mies voi kertoa paskan jutun, mutta naiset nauraa kohteliaisuudesta, mutta jos ruma mies kertoo saman jutun niin seuraa vain vaivaannuttava hiljaisuus. Jos ruma mies kertoo hauskan jutun niin se on hauskaa ja naisia naurattaa, mutta jos komea mies kertoo saman jutun niin sen superhauskaa ja mies on mitä ihanin ja huumorintajuisin, oikea unelmien mies.
En väitä, että olisi muka väärin suosia hyvännäköisiä ihmisiä kumppanikseen. Ihan tyhmäähän se olisi olla mielestään ruman ihmisen kanssa. Osallistuin vaan keskusteluun omien kokemusteni mukaan ja tulen varmaan taas saamaan paskaa päälleni tästä syystä, mutta ei kyllä jaksa kiinnosta yhtään vähempää.
Terveisin Naispelko22
Itsehän olen löytänyt yli 50 vuotiaan naisen, no en yö elämästä, vaan netistä. Ei tietenkään asiasta huomannut mainita. Rakastuin ja huomasin kun pitkän alkuvaiheen jälkeen yritimme että paikat olivat koskemattomat. Sormikaan ei mennyt sisään.
Seurustelemme kyllä yhä.