Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tehdä yhden ihmisen onnettomaksi

Vierailija
26.05.2015 |

todella onnettomaksi... Tai en itseasiassa vain yhtä ihmistä, vaan oikeastaan kaikki ihmiset lähelläni. Senkin saatanan siat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olen aina halunnut toimia niin, jo lapsuudesta lähtien. Äitini on etunenässä se, jonka haluaisin tehdä erityisen onnettomaksi... Ja toinen on yksi mies.... Eikä mua haittaisi jos kaikki muutkin olisivat todella onnettomia itseasiassa...

Vierailija
2/24 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin heistä kaikista onnettomia? Kumma kun kukaan ei tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpas kusipää sitten.

Vierailija
4/24 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ! Laita paha kiertämään! Sekoita pakkaa!

Vierailija
5/24 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai tietysti on se, että jos joku heistä tarttis apua niin en anna. Mutta aika harvoin sitä minulta kukaan kysyykään. Eli se on vähän tehoton keino sinänsä...

Vierailija
6/24 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:50"]

[/quote]

No neuvopas sinä minua. Haukkumalla? Ilmeisesti? Siitä ei kukaan tykkää, joo-o. Lisää?

Vierailija
7/24 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he ovat tehneet sinulle vai oletko vain muutoin vajavainen tunneskaaloiltasi/mt ongelmainen?

8/24 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko he tehneet sinulle jotakin erityisen pahaa? Pitäisikö sinun jutella noista tunteista jollekin ammattilaiselle, vaikka psykologille?

Vierailija
9/24 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, ei ne osaa auttaa. Mikään ei auta vahingoittamisen olotilassa.

Vierailija
10/24 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:50"]

[/quote]

No neuvopas sinä minua. Haukkumalla? Ilmeisesti? Siitä ei kukaan tykkää, joo-o. Lisää?
[/quote]

öitä

Vierailija
11/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan normaalia haluta tehdä ihmiset onnettomiksi. Eikö jokainen koe joskus niin?

Vierailija
12/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:50"] No oletpas kusipää sitten. [/quote] No neuvopas sinä minua. Haukkumalla? Ilmeisesti? Siitä ei kukaan tykkää, joo-o. Lisää? [/quote] öitä

[/quote]

Ärsyttäviä tällaiset muka "en yhtään ärsyyntynyt kommentistasi ja haluan sormet ristissä olla mukava". Ja vitut haluat. 

Vierailija
13/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittes, kaikki on varmaan vitun surullisia.

Vierailija
14/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta yritin tieedustella joskos vihallesi löytyisi jotain yksiselitteisempää taustalta. Minäkin tunnen tuon tunteen. Se kasvoi sisälläni joitain vuosia pienillä asioilla itseään ruokkien ja lopulta oli niin suuri että olin melkein tikahtua omaan vihaani ja katkeruuteeni.

Vierailija
15/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:05"]

Tapa ittes, kaikki on varmaan vitun surullisia.

[/quote]

Sä haluat samaa kuin minä!!! Mahtavaa! Olla epäkohtelias ja ilkeä, paha, vittumainen.

Vierailija
16/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta yritin tieedustella joskos vihallesi löytyisi jotain yksiselitteisempää taustalta. Minäkin tunnen tuon tunteen. Se kasvoi sisälläni joitain vuosia pienillä asioilla itseään ruokkien ja lopulta oli niin suuri että olin melkein tikahtua omaan vihaani ja katkeruuteeni.

[/quote]

Kasvatus ollut sitä, että olisin mahdollisimman onneton. Jotain sieltä päin. 

Vierailija
17/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No löytyikö itselläsi jokin syy sille muuten?

Vierailija
18/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:05"]

[/quote]

No löytyikö itselläsi jokin syy sille muuten?
[/quote]

Hylkäsivät minut kun olisin eniten tarvinnut vastapalveluksen niiltä vuosilta kun oman järkeni uhalla kannattelin kaikkia muita pinnalla. En enää koskaan tee niin.

Vierailija
19/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:05"] Ihan mielenkiinnosta yritin tieedustella joskos vihallesi löytyisi jotain yksiselitteisempää taustalta. Minäkin tunnen tuon tunteen. Se kasvoi sisälläni joitain vuosia pienillä asioilla itseään ruokkien ja lopulta oli niin suuri että olin melkein tikahtua omaan vihaani ja katkeruuteeni. [/quote] No löytyikö itselläsi jokin syy sille muuten? [/quote] Hylkäsivät minut kun olisin eniten tarvinnut vastapalveluksen niiltä vuosilta kun oman järkeni uhalla kannattelin kaikkia muita pinnalla. En enää koskaan tee niin.

[/quote]

voi ei. Hylkäämiskokemuksesta nyt aikuisiällä minullakin tää laukesi. Itseasiassa niitä on kaksi... Petyin nimenomaan pahanpäiväisesti siihen, että äitini ei auttanut minua vaan pahensi tilannettani varsinkin siinä nuorempana tapahtuneessa. Kiitos sinulle, en ole tullut ajatelleeksi, että hylkäämiskokemus on takuulla osa ongelmaa. Sen lisäksi siis, että sain kotona välttelevää ja kovaa kohtelua. Mutta ehkä vähän oli luottoa äitiin silti, miten se rakastaa. Ja sit se teki täydellisen pettymyksen minulle ja tämä oikeastaan kaksi kertaa. Että on syntynyt tunne, että I've had it. Mutta en tiedä, mitä tekisin. Siinähän tunnen täyttä paskaa eikä kukaan ymmärrä yhtikäs mittään. Ihan paskaa

Vierailija
20/24 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP:llä tunne, että kaikki ovat ympärillä velkaa?