Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhin kokematon joka on tullut vastaan "yöelämässä"

Vierailija
05.06.2015 |

Oliko mies vai nainen?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:05"] Siis miten te ette voi onnistua? :D Minäkin olen isomahainen ja susiruma mutta olen pannut kymmeniä eri naisia.Ei kaikki tosin mitään kaunottaria ole olleet mutta kyllä joukkoon mahtuu nättejäkin. M30 [/quote] Mä ehkä ajattelen sillä tavalla, että en vaan halua panna jotain kuka tulee vastaan ja suostuu kännissä. Varmasti onnistuisi tolla ajatuksella, mutta ei kiitos. [/quote] Eikun hei!Sinä ja tämä toinen nahjus voitte sopia treffit ja panna toisianne perseeseen. M30

[/quote]

Tämä M30 vaikuttaa todella symppikseltä ja empaattiselta järjen jättiläiseiltä kirjoitustensa perusteella. :D Olisipa kiva tietää, millaisten naisten kanssa hän sekstailee :D

Vierailija
22/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:02"]Mies 30v. Aivan ihana tyyppi ja varmasti olisi ollut hieman opittuaan hyvä mutta en pystynyt.
Itse 33-veenä en vain enää pysty opettamaan ihan alusta.
[/quote]

Vähän samanlaiset kokemukset. Kyllä tässä iässä pitää jo miehen tietää mitä tehdä.
[/quote]

Ai! Mun mies on 50v ja oltu naimisissa 20v, eikä se vieläkään tiedä mitä tehdä. Toiset ilmeisesti ei vaan koskaan opi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten Tauski ja matkaa Gambiaan. Siellä on nuorta nättiä naista pilvin pimein, eikä ole väliä alkaako ikäsi kakkosella, kolmosella vai millä.

Vierailija
24/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:15"]

Tee kuten Tauski ja matkaa Gambiaan. Siellä on nuorta nättiä naista pilvin pimein, eikä ole väliä alkaako ikäsi kakkosella, kolmosella vai millä.

[/quote]

En omaa Tauskin veistoksellista komeutta, enkä hänen eläimellistä karismaansa, joten en usko onnistuvani Gambiassakaan.

Vierailija
25/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miehet valittaa, mutta niille on sentään maksullisia naisia. Minä olen kokematon 30+ nainen. En ole saanut seuraa netistä enkä baarista. Joskus baarissa joku tulee haukkumaan kamalaksi muijaksi tai käskee painua vittuun. Olen ihan nätti, kiva kroppa, hymyilen ja olen kohtelias. Joku vetovoima vaan puuttuu. Mieshuorat mistä sellaisen löytää?

Vierailija
26/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:57"]Täällä miehet valittaa, mutta niille on sentään maksullisia naisia. Minä olen kokematon 30+ nainen. En ole saanut seuraa netistä enkä baarista. Joskus baarissa joku tulee haukkumaan kamalaksi muijaksi tai käskee painua vittuun. Olen ihan nätti, kiva kroppa, hymyilen ja olen kohtelias. Joku vetovoima vaan puuttuu. Mieshuorat mistä sellaisen löytää?
[/quote]
Täältä enkä ole kalliskaan ja 100% terve.
Kokematon M26

Vierailija
27/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"]20-vuotiaana kokemattomana baareissa vielä kävi mielellään ja ilman minkäänlaista nakuttavaa epävarmuuden tunnetta takaraivossa. Ei haitannut kun ei taaskaan natsannut, aikaa oli vielä lähes rajattomasti. 25-vuotiaana juopumuksen taso oli korkeampi, eikä voi väittää että kaikki kerrat pelkkää iloa olisivat olleet. Toivoi vain että kykenee humalaisten keskellä feikkaamaan tarpeeksi, eikä käytös paljasta poikkeavuutta. Nyt juon kotona. [/quote] Tilaa maksullista seuraa, turhaan kiusaat itseäsi kokemattomuudellasi, kun on helppokin ratkaisu vaivaasi.

[/quote]

Ratkaisu, joka ei ole ratkaisu. Ei se ongelma ainakaan minulla (enkä usko, että monella muullakaan kokemattomalla) ole se fyysisen seksisuorituksen puute. Vaan se että kukaan ei ole halunnut kanssamme sitä seksiä harrastaa. Varmasti olisi jolllain tavalla kiinnostavaa kokea se fyysinen läheisyys mitä seksiin kuuluu, mutta kun tämä läheisyys on rahalla ostettu niin kyllä siitä aika suuri osa koko ideasta putoaa heti kättelyssä.

Ehkä maksullisen jälkeen olisi hieman itsevarmempi olo, kun osaisi sillä mahdollisella flaksinsattumiskerralla ehkä vähän vähemmän sählätä. Ei se silti sitä perusongelmaa poistaisi. Enkä silti usko, että aikuisilla naisilla toleranssi paljonkaan nousisi kokematon verrattuna kerran yön neidolla vieraillut mies.
[/quote]
Miksi tuon vierailun pitäisi jäädä yhteen kertaan? Varmasti muutaman opetustuokion jälkeen olisit itsevarmempi lähestyessä naista ja voisi lohjeta vapailta markkinoilta, kun ei olisi pelko perseessä miten sängyssä toimitaan. Kyllä kai maksullinenkin seura oman kätesi voittaa, kun et ketään ilman rahaa ole saanut tähänkään asti. Tämä ei ole vittuilua sillä itse olen samassa tilanteessa ja mietin tuollaista opetustuokiota ammattilaisen kanssa.

Vierailija
28/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:02"]

Mies 30v. Aivan ihana tyyppi ja varmasti olisi ollut hieman opittuaan hyvä mutta en pystynyt. Itse 33-veenä en vain enää pysty opettamaan ihan alusta.

[/quote]

Perinteinen dilemma. Kokemattomana ei kelpaa mutta maksullisissakaan ei saa käydä. Tulee ihan mieleen naispuolinen kaverini, jolle sekä rintakarvat että sheivaava mies ovat turnoff. Siitä sitten valitsemaan

Vierailija
29/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"]

20-vuotiaana kokemattomana baareissa vielä kävi mielellään ja ilman minkäänlaista nakuttavaa epävarmuuden tunnetta takaraivossa. Ei haitannut kun ei taaskaan natsannut, aikaa oli vielä lähes rajattomasti.

25-vuotiaana juopumuksen taso oli korkeampi, eikä voi väittää että kaikki kerrat pelkkää iloa olisivat olleet. Toivoi vain että kykenee humalaisten keskellä feikkaamaan tarpeeksi, eikä käytös paljasta poikkeavuutta.

Nyt juon kotona.

[/quote]

No voi kamala kun ei ole vielä 25-vuotiaana saanut pesää! Mikä ihme tuo nyt on? Nykyään toitotetaan, että jokaisen pitää hypätä sänkyyn niin aikaisin kuin mahdollista ja niin usean kanssa kuin mahdollista joten ei ihme, että joku tuntee itsensä kummajaiseksi 25-vuotiaana neitsyenä. Siinä ei TODELLAKAAN ole mitään hävettävää tai kummallista. Ja jotkut vielä neuvovat, että pitää mennä oikein opettelemaan" jonkun horon kanssa. O.M.G!!! Minun neuvoni on, että odottelet sopivaa tilaisuutta ja annat palaa. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa. Olet vielä tosi nuori ja elämä on edessä, joten turha kiirehtiä väkipakolla petihommiin. Kyllä niihin pääsee kiirehtimättäkin ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
30/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v. Törmäsin siihen miestenhuoneen peilissä :D

Vierailija
31/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"]

20-vuotiaana kokemattomana baareissa vielä kävi mielellään ja ilman minkäänlaista nakuttavaa epävarmuuden tunnetta takaraivossa. Ei haitannut kun ei taaskaan natsannut, aikaa oli vielä lähes rajattomasti.

25-vuotiaana juopumuksen taso oli korkeampi, eikä voi väittää että kaikki kerrat pelkkää iloa olisivat olleet. Toivoi vain että kykenee humalaisten keskellä feikkaamaan tarpeeksi, eikä käytös paljasta poikkeavuutta.

Nyt juon kotona.

[/quote]

No voi kamala kun ei ole vielä 25-vuotiaana saanut pesää! Mikä ihme tuo nyt on? Nykyään toitotetaan, että jokaisen pitää hypätä sänkyyn niin aikaisin kuin mahdollista ja niin usean kanssa kuin mahdollista joten ei ihme, että joku tuntee itsensä kummajaiseksi 25-vuotiaana neitsyenä. Siinä ei TODELLAKAAN ole mitään hävettävää tai kummallista. Ja jotkut vielä neuvovat, että pitää mennä oikein opettelemaan" jonkun horon kanssa. O.M.G!!! Minun neuvoni on, että odottelet sopivaa tilaisuutta ja annat palaa. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa. Olet vielä tosi nuori ja elämä on edessä, joten turha kiirehtiä väkipakolla petihommiin. Kyllä niihin pääsee kiirehtimättäkin ennemmin tai myöhemmin.
[/quote]
Mistä tiedät että pääsee? Kaikki eivät pääse ikinä, varsinkaan miehistä. Kuinka kauan uskaltaa riskeerata ja missä iässä on "hyväksyttävää" avustaa asiaa rahalla?

Vierailija
32/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:25"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"]20-vuotiaana kokemattomana baareissa vielä kävi mielellään ja ilman minkäänlaista nakuttavaa epävarmuuden tunnetta takaraivossa. Ei haitannut kun ei taaskaan natsannut, aikaa oli vielä lähes rajattomasti. 25-vuotiaana juopumuksen taso oli korkeampi, eikä voi väittää että kaikki kerrat pelkkää iloa olisivat olleet. Toivoi vain että kykenee humalaisten keskellä feikkaamaan tarpeeksi, eikä käytös paljasta poikkeavuutta. Nyt juon kotona. [/quote] Tilaa maksullista seuraa, turhaan kiusaat itseäsi kokemattomuudellasi, kun on helppokin ratkaisu vaivaasi. [/quote] Ratkaisu, joka ei ole ratkaisu. Ei se ongelma ainakaan minulla (enkä usko, että monella muullakaan kokemattomalla) ole se fyysisen seksisuorituksen puute. Vaan se että kukaan ei ole halunnut kanssamme sitä seksiä harrastaa. Varmasti olisi jolllain tavalla kiinnostavaa kokea se fyysinen läheisyys mitä seksiin kuuluu, mutta kun tämä läheisyys on rahalla ostettu niin kyllä siitä aika suuri osa koko ideasta putoaa heti kättelyssä. Ehkä maksullisen jälkeen olisi hieman itsevarmempi olo, kun osaisi sillä mahdollisella flaksinsattumiskerralla ehkä vähän vähemmän sählätä. Ei se silti sitä perusongelmaa poistaisi. Enkä silti usko, että aikuisilla naisilla toleranssi paljonkaan nousisi kokematon verrattuna kerran yön neidolla vieraillut mies. [/quote] Miksi tuon vierailun pitäisi jäädä yhteen kertaan? Varmasti muutaman opetustuokion jälkeen olisit itsevarmempi lähestyessä naista ja voisi lohjeta vapailta markkinoilta, kun ei olisi pelko perseessä miten sängyssä toimitaan. Kyllä kai maksullinenkin seura oman kätesi voittaa, kun et ketään ilman rahaa ole saanut tähänkään asti. Tämä ei ole vittuilua sillä itse olen samassa tilanteessa ja mietin tuollaista opetustuokiota ammattilaisen kanssa.

[/quote]

Rahaa on rajallisesti, eikä sillä rajallisella rahalla minusta mitään Kummelista tuttua panomiestä tehdä.

En tiedä onko se itsevarmuuden puute seksikokemattomuuden syytä vain lähinnä sitä, että koko elämä on mennyt läpi ilman minkäänlaista vastakaikua pienimpiinkään lähestymisyrityksiin. Toisen sukupuolen tekemistä lähestymisistä puhumattakaan. Riittämättömyyden tunne on valtava, enkä koe että sillä olisi suurestikaan tekemistä muutaman seksisähellyksen puutteen kansssa.

Vierailija
33/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas näemme sen syyn, miksi miehille on hyväksyttävämpää olla enemmän panoja - koska naisten mielestä kokemattomuus on inhottavaa tai miinusta. Kokenut mies sytyttää, joka tietää mitä tekee. Te naiset siis itse määrittelette sen markkinan. Miehet puolestaan arvostavat naisissa puhtautta sekä siveellisyyttä ja mitä vähemmän seksikumppaneita niin sitä parempi. Sen takia paljon kumppaneita keränneitä naisia katsotaan vähän kieroon miesten piireissä.

Vierailija
34/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisnäkökulmasta katsottuna maksullisten tuoma "kokemus" ei ole kyllä mitenkään positiivinen asia, ennemminkin miinusmerkkinen.

Laittakaa miehet itsetunto kuntoon ja opetelkaa rakastamaan itseänne ja muita ihmisiä. Suomalaisesta lassukasta säteilevä hiljainen passiivis-aggressiivisuus ja jokaisen vastaantulevan naisen kohtelu potentiaalisena parittelukumppanina ja neitsyydenpoistajana ovat todella suuria turn-offeja monille naisille. Opetelkaa arvostamaan naista ihmisenä, tulette varmasti torjutuksi monta kertaa mutta ehkä sieltä se tyttöystäväkin sitten löytyy. Ilkeitäkin naisia valitettavasti löytyy, mutta heidät kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
35/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:30"]Naisnäkökulmasta katsottuna maksullisten tuoma "kokemus" ei ole kyllä mitenkään positiivinen asia, ennemminkin miinusmerkkinen.

Laittakaa miehet itsetunto kuntoon ja opetelkaa rakastamaan itseänne ja muita ihmisiä. Suomalaisesta lassukasta säteilevä hiljainen passiivis-aggressiivisuus ja jokaisen vastaantulevan naisen kohtelu potentiaalisena parittelukumppanina ja neitsyydenpoistajana ovat todella suuria turn-offeja monille naisille. Opetelkaa arvostamaan naista ihmisenä, tulette varmasti torjutuksi monta kertaa mutta ehkä sieltä se tyttöystäväkin sitten löytyy. Ilkeitäkin naisia valitettavasti löytyy, mutta heidät kannattaa jättää omaan arvoonsa.
[/quote]
Sori ei jaksa enää yrittää, liian monet pakit saa minut etsimään seuraa joka ei anna pakkeja.

Vierailija
36/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"] 20-vuotiaana kokemattomana baareissa vielä kävi mielellään ja ilman minkäänlaista nakuttavaa epävarmuuden tunnetta takaraivossa. Ei haitannut kun ei taaskaan natsannut, aikaa oli vielä lähes rajattomasti. 25-vuotiaana juopumuksen taso oli korkeampi, eikä voi väittää että kaikki kerrat pelkkää iloa olisivat olleet. Toivoi vain että kykenee humalaisten keskellä feikkaamaan tarpeeksi, eikä käytös paljasta poikkeavuutta. Nyt juon kotona. [/quote]   No voi kamala kun ei ole vielä 25-vuotiaana saanut pesää! Mikä ihme tuo nyt on? Nykyään toitotetaan, että jokaisen pitää hypätä sänkyyn niin aikaisin kuin mahdollista ja niin usean kanssa kuin mahdollista joten ei ihme, että joku tuntee itsensä kummajaiseksi 25-vuotiaana neitsyenä. Siinä ei TODELLAKAAN ole mitään hävettävää tai kummallista. Ja jotkut vielä neuvovat, että pitää mennä oikein opettelemaan" jonkun horon kanssa. O.M.G!!! Minun neuvoni on, että odottelet sopivaa tilaisuutta ja annat palaa. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa. Olet vielä tosi nuori ja elämä on edessä, joten turha kiirehtiä väkipakolla petihommiin. Kyllä niihin pääsee kiirehtimättäkin ennemmin tai myöhemmin. [/quote] Mistä tiedät että pääsee? Kaikki eivät pääse ikinä, varsinkaan miehistä. Kuinka kauan uskaltaa riskeerata ja missä iässä on "hyväksyttävää" avustaa asiaa rahalla?

[/quote]

Nykyään voi seksiseuraa löytää tosi helposti netistä, jossa pilvin pimein samaa haluavia kumppaneita. Tietysi riippuu hieman, missä asuu. Maalla voi olla hankalampaa. Ravitoloissa se ongelma, että siellä kaikenlaista porukkaa ja kumppanin löytäminen todella sattuman kauppaa.Kehotan vaihtamaan strategiaa, jos ravintolat on jo nähty. Netti paljon parempi vaihtoehto, koska voi sopia treffejä ja tutustua hieman etukäteen kumppaniin enne pehkuihin hyppäämistä. Sujuukin taatusti paremmin kuin jonkun kännisen ravintolahoidon kanssa. Tietysti ymmärrän sen, että ihmisten sosiaaliset taidot ovat kovin erilaisia ja tosi ujolla voi olla kynnys korkea lähteä deittailemaan. Mutta netissä voi asian kertoa jo etukäteen. Kumppani varmasti ymmärtää asian ja voi olla itsekin samanlainen. Sosiaalsia taitoja voi itse kehittää ja omaa itsetuntoa kohottaa esim. sivistämällä itseään. Iän karttuminenkin tuo lisää itsevarmuutta. Eikä minulla ole mitään maksullista seuraa vastaan sinänsä, mutta mielestäni on jollain tapaa surullista, jos se on ainoa fyysinen läheisyys, mitä on tarjolla.

Vierailija
37/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"]

Nyt juon kotona.

[/quote]

[/quote]

Kuka sanoi, että olen edelleen 25-vuotias? Tässä elämässä on jo tarpeeksi yhden miehen tarpeeksi odoteltu, katseltu ja epäonnistuttu.

Jossain vaiheessa on pakko kovapäisimmänkin pakko tunnustaa, että tulevaisuutta ei tämän asian suhteen ole olemassa.

Puhutaan että seksi on yksi elämän perustarpeista. Vielä toki hengitän, mutta eihän tämä silti tervettä (lähinnä psyykkiseltä kannalta) voi pidemmän päälle olla. Ymmärrän siis täysin nuo kommentit maksullisista ja opettelusta. En vain usko niiden maagiseen voimaan tulevaisuuden muuttajana. Jos olet naisten kanssa epäonnistunut tiettyyn ikään asti, niin tulet sitä mitä suurimmalla todennäköisyydellä olemaan loppuelämäsi. Tämä kun on vielä asia jota iän ja oletettujen kokemusten kasvaessa yhä harvemmin saa potentiaalisten kumppaneiden puolelta anteeksi.

Vierailija
38/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:30"]

Naisnäkökulmasta katsottuna maksullisten tuoma "kokemus" ei ole kyllä mitenkään positiivinen asia, ennemminkin miinusmerkkinen.

[/quote]

Tämä on näitä ikuisuuskliseitä.

Laitetaan vastakkain mies, joka osaa edes auttavasti hommansa makuukammarissa (eikä kerro maksullisesti menneisyydestään) ja mies joka aikuisena neitsyenä sählää jokaisen sählättävissä olevan asian siellä samassa makuukammarissa.

Kumpikohan näistä enemmän miellyttää?

Vierailija
39/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse, 26-v nainen. Olen tavannut paljon kivoja miehiä, mutta oman epävarmuuteni takia ei ole johtanut mihinkään. Koska kyllähän tämän ikäisenä pitäisi jo osata. 

Vierailija
40/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"] 20-vuotiaana kokemattomana baareissa vielä kävi mielellään ja ilman minkäänlaista nakuttavaa epävarmuuden tunnetta takaraivossa. Ei haitannut kun ei taaskaan natsannut, aikaa oli vielä lähes rajattomasti. 25-vuotiaana juopumuksen taso oli korkeampi, eikä voi väittää että kaikki kerrat pelkkää iloa olisivat olleet. Toivoi vain että kykenee humalaisten keskellä feikkaamaan tarpeeksi, eikä käytös paljasta poikkeavuutta. Nyt juon kotona. [/quote]   No voi kamala kun ei ole vielä 25-vuotiaana saanut pesää! Mikä ihme tuo nyt on? Nykyään toitotetaan, että jokaisen pitää hypätä sänkyyn niin aikaisin kuin mahdollista ja niin usean kanssa kuin mahdollista joten ei ihme, että joku tuntee itsensä kummajaiseksi 25-vuotiaana neitsyenä. Siinä ei TODELLAKAAN ole mitään hävettävää tai kummallista. Ja jotkut vielä neuvovat, että pitää mennä oikein opettelemaan" jonkun horon kanssa. O.M.G!!! Minun neuvoni on, että odottelet sopivaa tilaisuutta ja annat palaa. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa. Olet vielä tosi nuori ja elämä on edessä, joten turha kiirehtiä väkipakolla petihommiin. Kyllä niihin pääsee kiirehtimättäkin ennemmin tai myöhemmin. [/quote] Mistä tiedät että pääsee? Kaikki eivät pääse ikinä, varsinkaan miehistä. Kuinka kauan uskaltaa riskeerata ja missä iässä on "hyväksyttävää" avustaa asiaa rahalla?

[/quote]

Nykyään voi seksiseuraa löytää tosi helposti netistä, jossa pilvin pimein samaa haluavia kumppaneita. Tietysi riippuu hieman, missä asuu. Maalla voi olla hankalampaa. Ravitoloissa se ongelma, että siellä kaikenlaista porukkaa ja kumppanin löytäminen todella sattuman kauppaa.Kehotan vaihtamaan strategiaa, jos ravintolat on jo nähty. Netti paljon parempi vaihtoehto, koska voi sopia treffejä ja tutustua hieman etukäteen kumppaniin enne pehkuihin hyppäämistä. Sujuukin taatusti paremmin kuin jonkun kännisen ravintolahoidon kanssa. Tietysti ymmärrän sen, että ihmisten sosiaaliset taidot ovat kovin erilaisia ja tosi ujolla voi olla kynnys korkea lähteä deittailemaan. Mutta netissä voi asian kertoa jo etukäteen. Kumppani varmasti ymmärtää asian ja voi olla itsekin samanlainen. Sosiaalsia taitoja voi itse kehittää ja omaa itsetuntoa kohottaa esim. sivistämällä itseään. Iän karttuminenkin tuo lisää itsevarmuutta. Eikä minulla ole mitään maksullista seuraa vastaan sinänsä, mutta mielestäni on jollain tapaa surullista, jos se on ainoa fyysinen läheisyys, mitä on tarjolla.

[/quote]

Ei millään pahalla naiivia lapsenuskoasi kohtaan, mutta HAH!

Omaan monenkin mielestä kiitettävät sosiaaliset taidot, mutta naisten (varsinkin minua kiinnostavien) seurassa nämä taidot valuvat suoraan sinne viemäriin. Taustalla painaa paine siitä miten nopeasti nainen huomaa hermostuneisuudestani, sähellyksestäni ja muusta "ei miehisestä käytöksestä" tilanteeni. En kykene teeskentelemään olevani jotain muuta kun olen. Ja nämä edellä mainitut ominaisuudet eivät ole median antamasta kuvasta poiketen aikuisella miehellä millään tavalla viehättäviä piirteitä.