Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnellinen toinen nainen

Vierailija
05.06.2015 |

Olen vuosien varrella lukenut tältä ja muiltakin nettipalstoilta kirjoituksia liittyen pettämiseen ja salarakassuhteisiin. Jo avioliitossa ollessani ihmettelin yksisilmäisiä, pelokkaita naisia, jotka täälläkin huorittelivat ja esittivät kovin mustavalkoisia ajatuksiaan. Olen huomannut, että lähes kaikki pitkässä parisuhteessa elävät jossain vaiheessa ihastuvat kolmansiin osapuoliin, ja usein niitä tunteita tulee ja menee, joten en silloinkaan naimisissa ollessa ollut heti jyrkästi tuomitsemassa muita.

Eron jälkeen rekisteröidyin deittipalstalle, ja yllätyin siellä olevien naimisissa olevien miesten määrästä. Varmaan varattuja naisiakin siellä on kyllä paljon. Tarmokkaasti alkuun deittailin vapaita miehiä, ehkä enemmän yleisten normien takia. Kyseessä oleva deittisivusto on suomi24, eli siellä kyllä varatutkin miehet päivittäin yhteyttä ottavat, viestejä tuli todella paljon. No nettipalstalta löytyikin juuri sitä mitä silloin etsin, mukavaa tapailuseuraa, hyvää seksiä, vähän ystävyyttäkin.

Sitten, ennen joulua tuli viesti joka muutti elämäni. Mies, kutsutaan häntä tässä nyt vaikka Matiksi, otti minuun yhteyttä, kirjoitti pitkän ja sykähdyttävän viestin. Olemme suunnilleen saman ikäisiä, minä 40+ ja hän vähän alle. Kertoili kivasti omasta elämästään, kirjoitti avoimesti olevansa naimisissa (ja se luki hänen profiilissaankin statuksena), kertoi miksi oli sinne palstalle rekisteröinyt ja mihin asioihin oli kuvattomassa profiilissani kiinnittänyt huomiota. Se ehkä teki vaikutuksen, että hän oli poiminut pitkästä esittelytekstistäni juuri oikeat asiat, pohtinut niitä ja ikäänkuin tuntematta minua ollenkaan jatkanut ajatuksiani juuri oikeaan suuntaan. Lisäksi hän kertoi todella hyvin omista ajatuksistaan ja liitostaan, ei valittanut kun akka pihtaa ja häntä syrjitään, vaan kirjoitti liiton arkipäiväistymisestä, kiireistä, arjen paineista. Harkinnan jälkeen vastasin Matille, ja siitä alkoi viikkoja kestänyt kirjeenvaihtomme, jonka aikana sain tutustua todella mielenkiintoiseen mieheen, sielunkumppaniin, kaikkine rosoineen ja virheineenkin aivan täydelliseen pakettiin.

Tapailin edelleen muita miehiä, sillä ajattelin, että suhteen Mattiin voisi sovinnaisuuden nimissä pitää pelkästään kirjeenvaihtona. Tammikuussa kuitenkin tuli eteen se tilanne, että molemmat olivat sitä mieltä, että haluamme tavata livenä. Useinhan se nettisuhteissa on kompastuskivi, toinen onkin tavatessa jotain muuta mitä oletti. Nytkin oli olemassa iso riski siihen, olimmehan lähes kuukauden ajan kirjoitelleet toisillemme useita kertoja päivässä pitkiä viestejä, joten mielikuva päässä oli todella vahva. Kuviakin oli kyllä vaihdettu jo ihan alkumetreillä. Sovimme tapaamisen lenkkipolulle, tapasimme ja lähdimme heti kiertämään muutaman kilometrin kierrosta. Juttelimme koko ajan, katselimme toisiamme ja hymyilimme. Napakymppi, juuri sitä mitä kirjeenvaihtomme oli luvannutkin.

Aika pian ensikohtaamisen jälkeen tajusimme, että tätä suhdetta ei voi olla sivuuttamatta. Minulla on lapset joka toinen viikko, ja silloin elän onnellista perhe-elämää kolmen teinini kanssa, ja lähettelemme Matin kanssa viestejä, kaipaavia, arkisia, hauskoja, tai vaikka ihan vaan purkautumisia kun joku asia arjessa pännii. Kaikkea sitä mitä ystävälle kirjoitellaan. Joka toinen viikko sitten, kun lapseni ovat isällään on sitten intohimon, läheisyyden, sen mielettömän sielunkumppanuuden kokemusta. Mati järjestää töitään ja harrastuksiaan niin, että hän pääsee luokseni näillä viikoilla lähes joka päivä lyhyemmäksi tai pidemmäksi aikaa. Emme me ihan koko aikaa harrasta seksiä, sillä suhteessamme on niin paljon muutakin, mutta koska keskinäinen vetovoimamme on aivan mielettömän voimakas aika lailla siitäkin tulee nautittua. Olen aina ollut valtavan seksuaalinen, mutta nyt on vihdoin löytynyt mies, joka jaksaa lähes yhtä pitkään kuin minäkin, löytää joka kerta jotain uutta, kuten minäkin hänestä.

Halusin kertoa teille, että tämäkin on mahdollista ja nyt huomio, erityisesti te, jotka nyt peloissanne puristelette käsiänne nyrkkiin ja olette jo minut huoraksi luokitelleet: en todellakaan hakenut varattua miestä. En halua Matista mitään enempää kuin nyt saan, ja tiedän että tämä tulee joskus loppumaan. Sen jälkeen meille Matin kanssa jää tästä upeat, kenties elämämme upeimmat muistot. En halua häntä omakseni sillä lailla kun te ehkä ajattelette. Olen jo saanut hänet juuri niin kuin haluankin. En kaipaa miestä, jonka kanssa käydään leffassa tai ravintolassa tai matkoilla, voin tehdä niitä asioita lasteni tai ystävieni kanssa. En halua avomiestä, sormusta, lupausta tulevaisuudesta. Minulle riittää nämä olosuhteet, joka toinen viikko uskomatonta henkistä ja fyysistä yhteyttä Matin kanssa. Matti on loistava isä lapsilleen ja loistava mies vaimolleen, sen tiedän ja niin se saakin olla. Minulla on kaikkea mitä nainen voi itselleen haluta ja elämä hyvässä tasapainossa.

Toivoisin tosiaan, etä mahdollisimman moni ihminen saisi kokea tällaisen syvän onnen ja yhteyden kokemuksen edes kerran elämässään. Vaikkei se sitten menisi aina ihan mustavalkoisen sovinnaisen käsikirjoituksen mukaan.

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä innosta enää ketään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:29"]Jos ero tulisi, on tämä toinen ikuisesti suvun ja lasten halveksuma, likainen ilolintu. Ystävät karttavat, pitävät moraalittomana, naureskelevat jne. Mutta antaa mennä, ihanaa kun olette onnen löytäneet <3 itselläni onntietty nimitys tuollaisille naisille ja helvetissä myös oma paikkansa...;)
[/quote]

Ei muuten pidä aina paikkaansa. Ainakin tämä entinen kakkonen on nykyään arvostettu ykkönen sekä suvun (myös ex-vaimon suvun) sekä kavereiden silmissä. Ensimmäistä avioliittoa tuskin kukaan enää muistaakaan.
[/quote]

Tai sitten niin idiootti, ettei tajua miten likainen horatsu oikeasti on, mutta luulee vain muuta, kun on narsisti perseenjakaja.
[/quote]
Joskus vaan käy niin, että avioliitto on suuri virhe. Tässäkin tapauksessa sen ovat myöntäneet kaikki, jopa miehen ex-anoppi on minulle todennut, että parempi näin.
[/quote]

Ai luuletko, että ne sulle kertoisivat että sä oletoikeastaan virhe ja moraaliton huora? :-D Samaa wt-porukkaa koko suku. Ja anopilla huono oomatunto, kun poika elää huoran kanssa ja rikkoi perheen.
[/quote]
Ensinnäkin puhuin miehen ex-anopista, en omastani. Ja toisekseen, näistä kaikista kolmesta suvusta on wt kaukana. Asia nyt on vain niin, että sivistyneet ihmiset osaavat käyttäytyä. Viikon päästä valmistelemme ja juhlimme lapsen juhlia kolmen suvun kesken, kaikki sulassa sovussa.

Vierailija
44/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 04:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:08"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:04"] Mulla on hyvät ja kauniit muistot suhteesta varattuun mieheen. Ex-salarakkaani on edelleen ystäväni ja en vaihtaisi päivääkään pois. Ehkä meitä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen, mutta sain edes hetken aikaa kokea hänen kanssaan sielujen sympatiaa ja suurta intohimoa. Suhde tuntui niin oikealta, että on vaikea tuntea edes syyllisyyttä. [/quote] Mulla samankaltainen kokemus. Aina sanotaan, että jonain päivänä tajuaa mitä on tullut tehdyksi ja iskee katumus. Mulle ei ole iskenyt katumus seitsemään vuoteen ja tuskin se enää iskeekään. Ap:n sanoja lainaten: Toivoisin tosiaan, etä mahdollisimman moni ihminen saisi kokea tällaisen syvän onnen ja yhteyden kokemuksen edes kerran elämässään. Moralisoijat ei ole itse saanut kokea vastaavaa onnea. [/quote]Oliko se rakkautta? 4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
8. Rakkaus ei koskaan häviä --1Kor.13   [/quote] Kyllä, on rakkautta ja se ei koskaan häviä.

[/quote]

Nämäkö jatkoivat perheidensä kanssa ja siis saivat edes jotenkin anteeksi? Siinä tapauksessa vain vaimot ovat osoittaneet rakkautta.

[/quote]

Onko se rakkautta, jos vaimo antaa anteeksi, koska ei taloudellisesti selviäisi yksin tai muuten pelkää yksinoloa?

Vierailija
45/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:29"]Täällä katkerat av-mammat taas itkee :D Mikään ei ole parempaa kuin iskeä viikonloppuisin baarista varattuja, naimisissa olevia miehiä ;)
[/quote]
Kannattaa olla varuillaan kuitenkin, ettei satu pahasti. ;) Lumppu.
[/quote]

Jep, kuten minulla on temperamenttia niin turha itkeä jos revin hiukset ja irtoripset lumpun päästä, näin tekisin vähintään.

Vierailija
46/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:59"]

[/quote]

Camilla Parker-Bowlesin esimerkki on itse asiassa erinomainen. Missä asemassa hän tällä hetkellä olisi, jos Diana eläisi? Hän ja hänen varattu miehensä ajoivat täysin viattoman, naiivin ja rakastuneen tytön anorektikoksi hulluksi, joka ei elämässään ehtinyt kokea onnea. He toimillaan ajoivat myös perheen lapset traumatisoituneiksi. Vaikka kaikki näyttää nyt niin onneliselta, kun se viattomin osapuoli on kuollut, niin tilanne olisi täysin toinen, jos hän olisi elossa. Ja edelleen heidän toimiensa jäljet näkyvät heidän lastensa ratkaisuissa ja toimissa. Kulissit eivät kerro mitään tosielämästä seinien sisällä. Voi olla, että he ovat nyt onnellisia mutta veikkaan, että kyseessä on erittäin itsekkäät yksilöt, jos eivät tunne lainkaan huonoa omaatuntoa. Hyvin mahdollista toki, että eivät tunne. Se ei kuitenkaan ole osoitus ihmisyydestä vaan luonneviasta.  

[/quote]

Mun mielestä Camillan ja Charlesin suhde on hyvä esimerkki suuresta rakkaudesta. Toinen joutui menemään naimisiin väärän ihmisen kanssa, mutta suhde kesti kaikki koettelemukset ja lopulta he saivat toisensa. Perheen lapset on voinut traumatisoitua perheen ilmapiiristä, kun vanhempien suhde ei ollut hyvä heidän epäsopivuuden takia. Kenen etu olisi ollut, jos Charles ja Diana olisivat joutuneet jatkamaan suhdettaan ikuisesti? Rakkautta ei voi pakottaa, jos sitä ei ole.

Vierailija
47/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
48/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:59"]

[/quote]

Camilla Parker-Bowlesin esimerkki on itse asiassa erinomainen. Missä asemassa hän tällä hetkellä olisi, jos Diana eläisi? Hän ja hänen varattu miehensä ajoivat täysin viattoman, naiivin ja rakastuneen tytön anorektikoksi hulluksi, joka ei elämässään ehtinyt kokea onnea. He toimillaan ajoivat myös perheen lapset traumatisoituneiksi. Vaikka kaikki näyttää nyt niin onneliselta, kun se viattomin osapuoli on kuollut, niin tilanne olisi täysin toinen, jos hän olisi elossa. Ja edelleen heidän toimiensa jäljet näkyvät heidän lastensa ratkaisuissa ja toimissa. Kulissit eivät kerro mitään tosielämästä seinien sisällä. Voi olla, että he ovat nyt onnellisia mutta veikkaan, että kyseessä on erittäin itsekkäät yksilöt, jos eivät tunne lainkaan huonoa omaatuntoa. Hyvin mahdollista toki, että eivät tunne. Se ei kuitenkaan ole osoitus ihmisyydestä vaan luonneviasta.  

[/quote]

Mun mielestä Camillan ja Charlesin suhde on hyvä esimerkki suuresta rakkaudesta. Toinen joutui menemään naimisiin väärän ihmisen kanssa, mutta suhde kesti kaikki koettelemukset ja lopulta he saivat toisensa. Perheen lapset on voinut traumatisoitua perheen ilmapiiristä, kun vanhempien suhde ei ollut hyvä heidän epäsopivuuden takia. Kenen etu olisi ollut, jos Charles ja Diana olisivat joutuneet jatkamaan suhdettaan ikuisesti? Rakkautta ei voi pakottaa, jos sitä ei ole.
[/quote]Tiedätsä miksi ne ei alunperin menneet naimisiin? Koska CHARLES EI HALUNNUT!!! Että suurta rakkautta, joo-o. Minusta niistä kahdesta välittyy julkisesti esillä ollessa kiusaantunut olo. Ei ole mitään suurta rakkautta, pelailua ja raukkamaista pelkuruutta alusta alkaen.

Vierailija
49/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:08"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:04"] Mulla on hyvät ja kauniit muistot suhteesta varattuun mieheen. Ex-salarakkaani on edelleen ystäväni ja en vaihtaisi päivääkään pois. Ehkä meitä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen, mutta sain edes hetken aikaa kokea hänen kanssaan sielujen sympatiaa ja suurta intohimoa. Suhde tuntui niin oikealta, että on vaikea tuntea edes syyllisyyttä. [/quote] Mulla samankaltainen kokemus. Aina sanotaan, että jonain päivänä tajuaa mitä on tullut tehdyksi ja iskee katumus. Mulle ei ole iskenyt katumus seitsemään vuoteen ja tuskin se enää iskeekään. Ap:n sanoja lainaten: Toivoisin tosiaan, etä mahdollisimman moni ihminen saisi kokea tällaisen syvän onnen ja yhteyden kokemuksen edes kerran elämässään. Moralisoijat ei ole itse saanut kokea vastaavaa onnea. [/quote]Oliko se rakkautta? 4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
8. Rakkaus ei koskaan häviä --1Kor.13   [/quote] Kyllä, on rakkautta ja se ei koskaan häviä.

[/quote]

Nämäkö jatkoivat perheidensä kanssa ja siis saivat edes jotenkin anteeksi? Siinä tapauksessa vain vaimot ovat osoittaneet rakkautta.

[/quote]

Onko se rakkautta, jos vaimo antaa anteeksi, koska ei taloudellisesti selviäisi yksin tai muuten pelkää yksinoloa?

[/quote]

Sinä et selvästi usko rakkauteen. Se on sitä, että antaa töpeksineellekin miehelle mahdollisuuden.

Vierailija
50/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:59"] [/quote] Camilla Parker-Bowlesin esimerkki on itse asiassa erinomainen. Missä asemassa hän tällä hetkellä olisi, jos Diana eläisi? Hän ja hänen varattu miehensä ajoivat täysin viattoman, naiivin ja rakastuneen tytön anorektikoksi hulluksi, joka ei elämässään ehtinyt kokea onnea. He toimillaan ajoivat myös perheen lapset traumatisoituneiksi. Vaikka kaikki näyttää nyt niin onneliselta, kun se viattomin osapuoli on kuollut, niin tilanne olisi täysin toinen, jos hän olisi elossa. Ja edelleen heidän toimiensa jäljet näkyvät heidän lastensa ratkaisuissa ja toimissa. Kulissit eivät kerro mitään tosielämästä seinien sisällä. Voi olla, että he ovat nyt onnellisia mutta veikkaan, että kyseessä on erittäin itsekkäät yksilöt, jos eivät tunne lainkaan huonoa omaatuntoa. Hyvin mahdollista toki, että eivät tunne. Se ei kuitenkaan ole osoitus ihmisyydestä vaan luonneviasta.   [/quote] Mun mielestä Camillan ja Charlesin suhde on hyvä esimerkki suuresta rakkaudesta. Toinen joutui menemään naimisiin väärän ihmisen kanssa, mutta suhde kesti kaikki koettelemukset ja lopulta he saivat toisensa. Perheen lapset on voinut traumatisoitua perheen ilmapiiristä, kun vanhempien suhde ei ollut hyvä heidän epäsopivuuden takia. Kenen etu olisi ollut, jos Charles ja Diana olisivat joutuneet jatkamaan suhdettaan ikuisesti? Rakkautta ei voi pakottaa, jos sitä ei ole. [/quote]Tiedätsä miksi ne ei alunperin menneet naimisiin? Koska CHARLES EI HALUNNUT!!! Että suurta rakkautta, joo-o. Minusta niistä kahdesta välittyy julkisesti esillä ollessa kiusaantunut olo. Ei ole mitään suurta rakkautta, pelailua ja raukkamaista pelkuruutta alusta alkaen.

[/quote]

Siitä ei ole varmaa tietoa, miksi Charles ja Camilla erosivat 70-luvun alussa. Varmaa on kuitenkin se, että he eivät olisi varmasti saaneet lupaa mennä naimisiin, koska Camillaa ei pidetty sopivana puolisona. 

Vierailija
51/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä et selvästi usko rakkauteen. Se on sitä, että antaa töpeksineellekin miehelle mahdollisuuden.

[/quote]

Uskon rakkauteen, jos se on aitoa. Se ei ole rakkautta, että olosuhteiden pakosta pysytään yhdessä. Näinhän monille käy, kun toinen jää kiinni uskottomuudesta.

Vierailija
52/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:04"]

Mulla on hyvät ja kauniit muistot suhteesta varattuun mieheen. Ex-salarakkaani on edelleen ystäväni ja en vaihtaisi päivääkään pois. Ehkä meitä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen, mutta sain edes hetken aikaa kokea hänen kanssaan sielujen sympatiaa ja suurta intohimoa. Suhde tuntui niin oikealta, että on vaikea tuntea edes syyllisyyttä.

[/quote]

Mulla samankaltainen kokemus. Aina sanotaan, että jonain päivänä tajuaa mitä on tullut tehdyksi ja iskee katumus. Mulle ei ole iskenyt katumus seitsemään vuoteen ja tuskin se enää iskeekään. Ap:n sanoja lainaten: Toivoisin tosiaan, etä mahdollisimman moni ihminen saisi kokea tällaisen syvän onnen ja yhteyden kokemuksen edes kerran elämässään.

Moralisoijat ei ole itse saanut kokea vastaavaa onnea.

[/quote]Oliko se rakkautta?

4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
8. Rakkaus ei koskaan häviä --1Kor.13

Vierailija
53/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:08"]

Mulla on hyvät ja kauniit muistot suhteesta varattuun mieheen. Ex-salarakkaani on edelleen ystäväni ja en vaihtaisi päivääkään pois. Ehkä meitä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen, mutta sain edes hetken aikaa kokea hänen kanssaan sielujen sympatiaa ja suurta intohimoa. Suhde tuntui niin oikealta, että on vaikea tuntea edes syyllisyyttä.

[/quote]

Mulla samankaltainen kokemus. Aina sanotaan, että jonain päivänä tajuaa mitä on tullut tehdyksi ja iskee katumus. Mulle ei ole iskenyt katumus seitsemään vuoteen ja tuskin se enää iskeekään. Ap:n sanoja lainaten: Toivoisin tosiaan, etä mahdollisimman moni ihminen saisi kokea tällaisen syvän onnen ja yhteyden kokemuksen edes kerran elämässään.

[/quote]Oliko se rakkautta?

4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
8. Rakkaus ei koskaan häviä --1Kor.13

[/quote]
Kyllä, on rakkautta ja se ei koskaan häviä.

Vierailija
54/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ei etsi omaansa?

Vierailija
55/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ap oikea vaiko ei, mutta ymmärrän sinua :) Ne asiat ei oikeasti ole niin mustavalkoisia. Itse olen varattu nainen ja tapailen pitkälti toista vuotta varattua miestä. Mitään aikeita ei ole päätyä yhteen, vaikka tietysti ollaan ihastuneita. Meillä ei ole mahdollisuuksia jäädä kiinni (paitsi siinä tilanteessa jos jompi kumpi puhuu ohi suunsa) ja emme tunne omantunnontuskia. Tottakai tässä on riskejä, tiedostan sen. Tiedän että tämä on periaatteessa väärin, mutta entäs sitten? Aivan sama minulle. Alapeukuttakaa ja moralisoikaa, ei liikuta minua. :) Välitän puolisostani kyllä, tapailemani ihmisen puolisosta taas en. Tiedän olevani itsekäs ja se on minulle ihan ok ja auttaa monessa asiassa. Minua pidetään yleisesti kilttinä, hyvänä kuuntelijana ja keskustelijana ja kaikin puolin hyvänä ihmisenä ja minulla on muutamia hyviä ystäviä ja paljon kavereita. Liikutun myös helposti, vaikka taidan olla teidän mielestänne "tunteeton"...

Vierailija
56/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:19"]

[/quote]Ei etsi omaansa?

[/quote]ei etsi omaa etuaan (uudempi käännös)

Vierailija
57/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:08"]

[/quote]

[/quote]

Tai sitten moralisoijat on onnellisia pysyvässä parisuhteessaa, ja sä katkeruudessasi olet jäänyt sellaisesta paitsi. Mutta onhan se hyvä, että voit edes jollain ruokkia itsetuntoasi :D

Vierailija
58/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:29"]

Täällä katkerat av-mammat taas itkee :D Mikään ei ole parempaa kuin iskeä viikonloppuisin baarista varattuja, naimisissa olevia miehiä ;)

[/quote]. Totta ihan naurattaa olen vaalea,pitkä ja urheilullinen. Pitäkää vaimot miehenne onnellisena ensiksi vyötärö timmiksi korsetti kuntoon. Kyllä saan kehuja kun minulla on tikis kroppa. Saan seuraa aina ukkomiehet helppoja varsinkin. Kun kotona oma pikku pullahiiri. Kyllä petetty voi myös katsoa peiliin oletko haluttava? 

Vierailija
59/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittäviä nämä "toiset naiset",luulisi arvostavan itseään sen verran ettei ryhdy varatun miehen leluksi,on aivan selvää,että jos sala suhde paljastuu,tämä "toinen nainen"heivataa alta aika yksikön kuvioista.itse en ikinä alentuisi tapailemaan varattua miestä,olemaan jokin salainen huvilelu,koska mulla on korkea moraali ja arvostan itseäni enkä ikinä haluaisi olla vastuussa tai ainakin osa syyllisenä toisten avioliiton/parisuhteen rikkojana.ikinä.kyllä vapaita aina löytyy.

Vierailija
60/170 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:29"]

Täällä katkerat av-mammat taas itkee :D Mikään ei ole parempaa kuin iskeä viikonloppuisin baarista varattuja, naimisissa olevia miehiä ;)

[/quote]. Totta ihan naurattaa olen vaalea,pitkä ja urheilullinen. Pitäkää vaimot miehenne onnellisena ensiksi vyötärö timmiksi korsetti kuntoon. Kyllä saan kehuja kun minulla on tikis kroppa. Saan seuraa aina ukkomiehet helppoja varsinkin. Kun kotona oma pikku pullahiiri. Kyllä petetty voi myös katsoa peiliin oletko haluttava? 

[/quote]

siinä taas yksi teini joka ei erota rakkautta ja seksiä toisistaan,ajatteletko seksin merkitsevän rakkautta?ukkomiesten tai ylipäänsä miesten pelkät panohalut eivät merkitse välittämistä ollenkaa,kunhan olet pelkkä pillu hetken.voi miten säälittävää,olet vain halpa lutka,helppo pano baari illan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi