Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekkäät hajuvesihirmut :(

Vierailija
05.06.2015 |

Istun juuri päivystyksessä, koska päätäni särkee jo viidettä päivää. Sitten tulee näitä laitettuja vanhoja naisia, jotka pukeutuu lääkäriä varten kuin juhliin ja ajaa puoli pulloa yves rocheria kauluksesta sisään :S Mitä mä nyt teen?? Mä en kestä tätä enää :'(

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hö, mee vaikka vessaan istuun evakkoon. Tai av-mammamaisesti saat dramaattisesti hengenahdistuskohtauksen. Mulkoilet vielä pahasti leyhyttäen kättäsi naamasi edessä yrittäessäsi haukkoa happea

Vierailija
2/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:04"]No hö, mee vaikka vessaan istuun evakkoon. Tai av-mammamaisesti saat dramaattisesti hengenahdistuskohtauksen. Mulkoilet vielä pahasti leyhyttäen kättäsi naamasi edessä yrittäessäsi haukkoa happea
[/quote]

Tota draamaa kannattaa kokeilla ja oikein näkyvästi vielä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:04"]No hö, mee vaikka vessaan istuun evakkoon. Tai av-mammamaisesti saat dramaattisesti hengenahdistuskohtauksen. Mulkoilet vielä pahasti leyhyttäen kättäsi naamasi edessä yrittäessäsi haukkoa happea
[/quote]
Ei muuten oo kivaa, kun oikeasti henki salpautuu jonkun liiallisesta hajuveden/partaveden käytöstä.
Nimimerkillä melkein tukehduin jonkun asiakkaan partaveden takia

Vierailija
4/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä työtön leyhyttelemään sulle raikasta ilmaa.

Vierailija
5/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:10"]Pyydä työtön leyhyttelemään sulle raikasta ilmaa.
[/quote]
Voi hele räjähin xD

Vierailija
6/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:04"]No hö, mee vaikka vessaan istuun evakkoon. Tai av-mammamaisesti saat dramaattisesti hengenahdistuskohtauksen. Mulkoilet vielä pahasti leyhyttäen kättäsi naamasi edessä yrittäessäsi haukkoa happea
[/quote]
Ei muuten oo kivaa, kun oikeasti henki salpautuu jonkun liiallisesta hajuveden/partaveden käytöstä.
[/quote]

Ei varmasti ole kivaa. Mutten silti aio lopettaa hajuveden tai muiden hajusteiden käyttöä. Sori.

Vierailija
7/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus mietin että onhan noita hajusteita naiset käyttänyt aina. Onko niihin nykyään lisätty jotakin, kun niin moni saa niistä oireita? Ihan ohiksena jätän tän vaan tähän...

Vierailija
8/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:04"]No hö, mee vaikka vessaan istuun evakkoon. Tai av-mammamaisesti saat dramaattisesti hengenahdistuskohtauksen. Mulkoilet vielä pahasti leyhyttäen kättäsi naamasi edessä yrittäessäsi haukkoa happea
[/quote]
[/quote]

Ei varmasti ole kivaa. Mutten silti aio lopettaa hajuveden tai muiden hajusteiden käyttöä. Sori.
[/quote]
No jos et läträä sitä pullokaupalla niin mulle ok. Itsekin pystyn hajusteita käyttämään pienissä määrissä, mutta jos liikaa laittaa niin ei pysty hengittämään.

Vierailija
9/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko laittaa yhtä suihkausta enempää? Voisiko sitä laittaa vasta lääkärin jälkeen, kun siellä on sairaita ja astmaatikkoja. Mulla nousee keuhkoihin lima ja menee maha sekaisin ennen päänsärkyä, jos jollain lähellä olevalla on paljon.

Vierailija
10/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:16"]

Mä joskus mietin että onhan noita hajusteita naiset käyttänyt aina. Onko niihin nykyään lisätty jotakin, kun niin moni saa niistä oireita? Ihan ohiksena jätän tän vaan tähän...

[/quote]

Ei ole mitään lisätty, nykyään on vaan muodikasta olla herkkä uniikki lumihiutale joka ei kestä normaalia arkea meluineen ja hajuineen.

Vierailija
11/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:19"]Onko pakko laittaa yhtä suihkausta enempää? Voisiko sitä laittaa vasta lääkärin jälkeen, kun siellä on sairaita ja astmaatikkoja. Mulla nousee keuhkoihin lima ja menee maha sekaisin ennen päänsärkyä, jos jollain lähellä olevalla on paljon.
[/quote]
Ei. Laitan aina kaks, kaulaan ja sit ranteeseen ja hieron ranteita toisiinsa. En ainakaan vielä ole joutunut köhijöiden uhriksi.

Vierailija
12/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho 12 jatkaa; kainaloihin dödörullaa tietenkin lisäksi

Vierailija
13/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi, vaikka en itse samasta kärsikään. Yleensä en tiettyihin paikkoihin juuri tästä syystä enää laita hajuvettä edes sitä yhtä suihkausta. Hajuvedet sisältää vaiko mitä ainesosia ja täällä ei näytä oikein ihmiset ymmärtävän, että kyllä niillekin voi allergisoitua.

Vierailija
14/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:04"]No hö, mee vaikka vessaan istuun evakkoon. Tai av-mammamaisesti saat dramaattisesti hengenahdistuskohtauksen. Mulkoilet vielä pahasti leyhyttäen kättäsi naamasi edessä yrittäessäsi haukkoa happea
[/quote]
[/quote]

[/quote]
No jos et läträä sitä pullokaupalla niin mulle ok. Itsekin pystyn hajusteita käyttämään pienissä määrissä, mutta jos liikaa laittaa niin ei pysty hengittämään.
[/quote]

Noh, laitan sitä sellaisen määrän mikä itsestä tuntuu hyvältä ja joskus saatan lisätäkin hajuvettä päivän mittaan.
Hassua, kun ei itsellä ole koskaan tullut vastaan ihmistä, jolla olisi hajusteita liikaa. Minulla ei olekaan kyllä niin yliherkkä nenä, vaikka erinomainen hajuaisti onkin. Mutta mistä sen voi edes tietää, että mikä määrä on sinulle ok?

Vierailija
15/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:04"]No hö, mee vaikka vessaan istuun evakkoon. Tai av-mammamaisesti saat dramaattisesti hengenahdistuskohtauksen. Mulkoilet vielä pahasti leyhyttäen kättäsi naamasi edessä yrittäessäsi haukkoa happea
[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Noh, laitan sitä sellaisen määrän mikä itsestä tuntuu hyvältä ja joskus saatan lisätäkin hajuvettä päivän mittaan.
Hassua, kun ei itsellä ole koskaan tullut vastaan ihmistä, jolla olisi hajusteita liikaa. Minulla ei olekaan kyllä niin yliherkkä nenä, vaikka erinomainen hajuaisti onkin. Mutta mistä sen voi edes tietää, että mikä määrä on sinulle ok?
[/quote]
Ei se haju tee sitä tukehtumisen tunnetta.

Vierailija
16/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu tuo hajuherkkyys ihan vaan siitä että kun tuulipukumammat eivät käytä hajusteita, etteivät lapset altistu ja sit ongelma on sitten myöhemmässä iässä niitä hajuja ei kestä, kun ollaan eletty neutraalissa hajuissa. Ja nyt pukkaa monta alapeukkua tän jälkeen. :D

Vierailija
17/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:04"]No hö, mee vaikka vessaan istuun evakkoon. Tai av-mammamaisesti saat dramaattisesti hengenahdistuskohtauksen. Mulkoilet vielä pahasti leyhyttäen kättäsi naamasi edessä yrittäessäsi haukkoa happea [/quote] Ei muuten oo kivaa, kun oikeasti henki salpautuu jonkun liiallisesta hajuveden/partaveden käytöstä. Nimimerkillä melkein tukehduin jonkun asiakkaan partaveden takia [/quote] Ei varmasti ole kivaa. Mutten silti aio lopettaa hajuveden tai muiden hajusteiden käyttöä. Sori. [/quote] No jos et läträä sitä pullokaupalla niin mulle ok. Itsekin pystyn hajusteita käyttämään pienissä määrissä, mutta jos liikaa laittaa niin ei pysty hengittämään. [/quote] Noh, laitan sitä sellaisen määrän mikä itsestä tuntuu hyvältä ja joskus saatan lisätäkin hajuvettä päivän mittaan. Hassua, kun ei itsellä ole koskaan tullut vastaan ihmistä, jolla olisi hajusteita liikaa. Minulla ei olekaan kyllä niin yliherkkä nenä, vaikka erinomainen hajuaisti onkin. Mutta mistä sen voi edes tietää, että mikä määrä on sinulle ok?

[/quote]

Onko koskaan tullut mieleesi että hajuaistisi ei olekaan kovin hyvä. Varsinkin jos lisäät hajuvettä kesken päivää.

Minulla on hyvä hajuaisti ja haistan tupakoitsijat, kännikalat, hajustelisäilijät ja inkotenssiongelmaiset kaukaa. Ei ole mitenkään hauskaa, varsinkin omille jätöksilleen haisevat oksettaa. En saa hengenahdistusta hajuvesitä mutta tiedän astmaatikkoja jotka saavat.

Vierailija
18/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:41"]

Johtuu tuo hajuherkkyys ihan vaan siitä että kun tuulipukumammat eivät käytä hajusteita, etteivät lapset altistu ja sit ongelma on sitten myöhemmässä iässä niitä hajuja ei kestä, kun ollaan eletty neutraalissa hajuissa. Ja nyt pukkaa monta alapeukkua tän jälkeen. :D

[/quote]

Käytin itse hajusteita ensimmäiseen raskauteen saakka. Jouduin sen myötäluopumaan kaikista ihanista tuoksuistani. Mutta ehkäpä luonto halusi suojella mun vauvoja kun ovat isänsä puolelta kovin astmaattista sukua. Sitä on vaikea selittää miten liiat hajusteet ahdistaa.

Vierailija
19/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Vessassahan onkin kiva höristellä korviaan, että jokohan oma nimi sanottiin. Oletpa muutenkin empaattinen mamsseli.

Vierailija
20/142 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan nykyjään niin paljon kemikaaleja jo, että elimistö on jo ihan äärirajoilla. Se näkyy kaikkialla. Eliniän ennusteen laskussa, ravitsemushäiriöissä (lihavuus ) ja jo nyt lapsettomuus. Meidän lapset on niin paljon pumpattu täyteen hermoston ja elimistön toimintaa heikentäviä kemikaaleja, että tämä on vasta alkua... nyt ko tiedetään, että tulevaisuudessa (siis jo meidän lapset) tuskin tulevat saamaan luomuna lapsia. Tai ainaki iso osa tarvitsee apua. Kemikaaliyliherkkyydet yleistyvät nopeasti, johtuen mm aspartaamin (joka on hermomyrkky, sillä tapetaan edelleen viljelyksillä tuholaisia), muovit yms ovat kaikkialla... Ja ensimmäiseen kommenttiin: sairaaloissa lukee, että tule hajusteetta. Eli se haiseva ihminen tekee siinä väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi