Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Matkaan siis kirjoitti:
Opiskelen italiaa Duolingon avulla. Onko kohtalotovereita?
Non è possibile imparare l'italiano con Duolingo.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, onko Hiisi feminiininen vai maskuliininen olento.
En tiiä minäkään, mutta sihisee hississä.
Teen harjoitusohjelmaa eräälle urheilijalle.
Vierailija kirjoitti:
Itsarin.
Älä tee mitään sellaista. Jatka elämistä. Tiedän omasta kokemuksesta, että elämä koettelee. Sinäkin olet arvokas ja elämälläsi tarkoitus
Vierailija kirjoitti:
Luen illalla fanifiktiota. Archive of our own sivustolta löytyy monia suosikkejani. Olen tykännyt lukea niitä tarinoita jo monia vuosia. Nuorempana oli enkku melko huonoa joten niiden lukeminen jäi. Sitten joskus, kun olin 23 aloin lukea enemmän niitä ja sillä tiellä nyt 28-vuotiaana. Pidän miesten välisistä tarinoista. Suosikkeja esim Oz:n Ryan ja Miguel (numero 1 minulle aina), Misfits Nathan ja Simon sekä SOA Juice ja Chibs. Nämä ainakin ja ajoittain muutkin kuten esim Skins sarjaan pohjautuvat. Suomalaista Riitaoja ja Lehto oikeastaan ainoa kiinnostava. Syy miksi luen niitä on varmaan se, kun muutenkin rakastan lukemista ja on hienoa miten joku osaa kirjoittaa niin hyvin. Jotkut tarinat todella hyviä minusta. Aiheena tykkään esim siitä kuinka päähenkilöt tutustuvat vähitellen ja huomaavat pitävänsä toisistaan. Yksinäisyyden tunteen kuvaus ja esim tuen saaminen toiselta tai omien pelkojen voittaminen ovat itselle kiinnostavia aiheita. Esim Oz:ssa on vankilaympäristö mikä voi vaikuttaa tylsältä. Silti moni kirjoittaja osaa hienosti siinäkin miljöössä käyttää mielikuvitustaan ja luoda hienoja tarinoita. Ainoastaan se harmittaa, kun luen niin paljon, että meinaavat tarinat jo loppua siellä kesken ja olen lukenut melkein kaiken esim juuri edellämainittuihin hahmoihin liittyen. Kukaan ei oikeastaan edes tiedä tästä, mutta eipä ole edes läheisiä juurikaan. Olen siis itse nainen. Joskus luen myös naisen ja miehen välisestä suhteesta.
Vinkkaapa joku hyvä Lehto/Riitaoja-tarina, kiinnostuin.
Mietin että olen totaalisen kusessa, mutten voi puhua kellekään mistään.
Katson yleisurheilun EM-kisoja YLE TV2 HD kanavalta klo 21 alkaen.
Vedän tavanomaisen annokseni laillisia kipulääkkeitäni, joiden vuoksi sitten sekoilen muutaman kerran tunnin, syön kaiken mitä käsiini saan ja sammun sohvalle. Joka ikinen ilta.
Autoilin Kellokosken läpi järkyttävässä kunnossa olevaa hiekkatietä, tietyömaa
Mietin että mitähän huutoa on tänään luvassa.
Itsetyydytän itseäni. Kukaan muu kuin minä ei koskaan itsetyydytä minua.
Vierailija kirjoitti:
Matkaan siis kirjoitti:
Opiskelen italiaa Duolingon avulla. Onko kohtalotovereita?
Non è possibile imparare l'italiano con Duolingo.
Itse opiskelen ranskaa, 87 päivää putkeen tällä kertaa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Teen omenamössöä
Kuulostaa kivalta :) Mitäs tähän herkkuun laitat muuta kuin omenaa?
Tyhjennän ohutsuoliavanne pussini x 6 ja popsin kortisoonikuurin remission hyvästeiksi.