Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Katselin 5:ttä taivaalla samanaikaisesti olevaa lentokonetta. Yksi niistä oli sotakone.
Nyt menee 2. ja 3. sotakone (tai 2. ja 1.), lentävät hyvin korkealla joten äänet ei liian kovia.
Istun tässä minun sohvallani ja syön juuri tätä tiettyä sämpylää.
Syötin laiturilta salakoille lentomuurahaisia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee 2. ja 3. sotakone (tai 2. ja 1.), lentävät hyvin korkealla joten äänet ei liian kovia.
Täällä taas koneet jyrisevät kovaa, kohta lähtee varmaan muutama hävittäjäkin lentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen eka kertaa Tinder-treffeille toisen miehen kanssa, torikahvien merkeissä. - marko27 -
Oi kerro meille miten kävi...
Hyvin meni. Näytti vielä paremmalta kuin tinderissä ja oli todella hyvä tapaus muutenkin. Kahviteltiin ja tutusteltiin pitkään. Ihastus syveni hetki hetkeltä. Tänä iltana komistus tulee kylään. Eiköhän jo sitten ole sen "todellisen teen" aika.
Mieheni luulee että minulla on tänään kaffitreffit ystävättären kanssa. Ei muuten oo. Lähden viettämään kiihkeää iltapäivää pomoni asunnolle.
Olen vasta 45 v nainen, ja jostakin mun täytyy saada seksiä ja läheisyyttä. Pomolta sitä saa, ei tarvi kuin lähettää viesti niin ovi aukeaa ihaniin nautintoihin, vaikka mitään muuta romanttista välillämme ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Heilutan emännän kanssa peittoa.
Painavien/kookkaiden sänkyvaatteiden puistelussa voi tarvita kahta.
Aloitin loman. Takas töihin 1.10.
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaan, että heitän voltin, niin eiköhän siellä muutama tee samoin. Vastaan siis: En sano!
heitä 12 niin saan autoni käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Menen hautajaisiin.
osanottoni
Vedän viinaa ja jotain muuta sekä tanssi alasti kylpuhuonessa kuunnelle nauravaa kulkuria
Menen Royal Albert Halliin kuuntelemaan Sibeliusta.
Vierailija kirjoitti:
Piirtelin reiteeni kuulakynällä intiaanitelttoja
N52
Nyt kun 2 on alapeukuttanut tätä niin tarkoittaako se että 2 muutakin palstailijaa piirteli kuulakynällä reiteensä intiaanitelttoja?
Pesen parvekkeen ekan kerran tänä kesänä. Lasitkin niin likaiset. Eiköhän kaikki muut ole jo elokuun puolessa välissä tuon homman saaneet tehtyä
Vaellan kuumeisena ja tokkuraisena pitkin kämppää.
Käyn sädehoidossa x2 (aamulla ja iltapäivästä).