Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään täytän 40v ja ei ole ketään kenen kanssa sitä viettää. Täällä Vauvalla olen tämänkin päivän.

Vierailija
16.04.2023 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎂🍰

2/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää ap! Minä täytän kesällä, mutta ajattelin pysyä poissa palstalta silloin ja tehdä jotain mukavaa itsekseni. Käy säkin ostamassa vaikka joku leivos tai lähde leffaan.

Vierailija
4/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää ap! 

Vierailija
5/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!💐

Vierailija
6/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Tee jotain kivaa yksin :)

Vierailija
7/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea A.p ja oikein hauskaa syntymäpäivää. Aurinko paistaa kauniisti ja kevät tulee, siinäkin on iloittavaa tälle päivälle.

Vierailija
8/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunausta ja Herran läsnäoloa nyt ja aina.  Yksinäisyys on kipeää, mutta vaikket näe, et ole ihan yksin. Jumala välittää ja tulee päivä jolloin tilit tasataan.

Hali.

Vierailija
9/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Mä täytin viime vuonna 40v, olin yksin, vedin kännit, popitin musiikkia, kävin pitkällä kävelyllä, poltin pilveä, laitoin hyvää ruokaa enkä vastannut kenellekään puhelimeen. Siis niille harvoille jotka soittivat. Täydellinen päivä.

Vierailija
11/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ap 🌹

Yksinäisiä on paljon, eikä se useinkaan ole itsestä kiinni tai oma valinta. Hemmottele itseäsi, tee sitä mistä tykkäät. Rakasta itseäsi.

Moni on sisimmässään yksinäinen, vaikka olisi kavereita ja/tai perhettä.

Vierailija
12/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin itse 50 vuotta. Lähdin ulos kävelemään ja kirjastoon. Siellä oli kirjailijatilaisuus ja tupa täynnä ihmisiä. Aloin jutella vieressä istuvien kanssa. Seurauksena oli että lähdimme ( kolme tässä vaiheessa) kahvilaan synttärikahville. Olemme sen jälkeen tapailleen muutamassa kulttuuritilaisuudessa.

Vierailija
14/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
15/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin makaa kuin petaa.

Vietin aikoinaan omia synttäreitäni toisella puolen Suomea kaveriporukan kanssa eräässä tilaisuudessa. Matkalla yksi ystävistäni tarjosi pizzan ja myöhemmin kävi ilmi, että hän oli kiinnostunut minusta muutenkin kuin ystävänä (olimme silloin tunteneet vasta pari kuukautta ja tavanneet tuon  yhteisen harrastuksen/mielenkiinnon kohteen merkeissä 2-3 kertaa). Siitä alkoi vajaan viiden vuoden suhde.

Mihin oikein pyrit tällä kommentilla? Tuleeko sulle hyvä olo siitä, että haukut tuntematonta ihmistä hänen syntymäpäivänään?

PS: Paljon onnea AP:lle

Vierailija
16/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin itse 50 vuotta. Lähdin ulos kävelemään ja kirjastoon. Siellä oli kirjailijatilaisuus ja tupa täynnä ihmisiä. Aloin jutella vieressä istuvien kanssa. Seurauksena oli että lähdimme ( kolme tässä vaiheessa) kahvilaan synttärikahville. Olemme sen jälkeen tapailleen muutamassa kulttuuritilaisuudessa.

Lisään vielä: Onnea ap!

Vierailija
17/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, ulos ja nauttimaan kevääseen heräävästä luonnosta ja poikkeamaan kivaan kahvilaan hyville leivoskahveille. Onnea päivänsankarille!

Vierailija
18/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut 40-vuotiaalle! 🎉💟

Jos sielläkin on kaunis, aurinkoinen päivä, mene vaikka kävelylle ja katsele kaikkea ympärilläsi. Paljon kaunista näkyy jo nyt, pieniä kukkiakin versoo maasta.

Oletko aina muutenkin yksin? Vai onko tämä päivä poikkeus?

Minä olen käytännössä aina yksin. Ei ole puolisoa, yhtään ystävää, eikä tolkullista kaveria.

Vierailija
19/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nykyään normaalia. Oma 40-vuotispäiväni meni samalla tavoin mutta en palstaillut.

Vierailija
20/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Toisin kakun ja kukkia jos voisin. Kauhean yksin on ihmiset nykyään. Irti juuristaan (joskus kyllä hyväkin asia), eri syistä työelämän ulkopuolella mikä heikentää sitten ihan valtavasti sosiaalisiakin suhteita, traumat, jnejne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi