Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, onko Hiisi feminiininen vai maskuliininen olento.
En tiiä minäkään, mutta sihisee hississä.
HIISI ei ole henkilö, se on paikka. Manala, Haades, Tuonela. Mä tiesin tämän, tiesikö joku muukin.
Ruuvaan kalustepyöriä kahden kaapin alle.
Vierailija kirjoitti:
Itsarin.
Jokos se on tehty?
Ajattelen. Omilla aivoilla ja selvinpäin.
Istuin tunnin keittiön lattialla, kun ruuanlaiton aloitus ahdisti niin paljon.
Teen ja syön pastasalaattia ja katselen urheilua ja luen uutisia ja järjestelen työpöytää. Eli puoliturhaa multitaskausta mutta kivaa :)
Vierailija kirjoitti:
Teen ja syön pastasalaattia ja katselen urheilua ja luen uutisia ja järjestelen työpöytää. Eli puoliturhaa multitaskausta mutta kivaa :)
Oi, pastasalaattia munkin tekis mieli ja mietin viikolla, että sitä tarttis tehdä viikonlopuksi, mut ei tullut tehtyä. Työpöydän siivoustakin mietin, mut en oo vielä tehnyt. Urheilua en kyllä kattois. :D
Mä oon istunut vaan perse homeessa kotona pimeässä, pessyt pyykkiä, kattonut koiravideoita, lukenut ja kirjoitellut av:lle, taustalla pyörinyt lempparibändin liverokkikeikkavideoita, joita välillä silmäilen.
Soitan kantaaottavaa musiikkia ikkunasta ulos kansalle. :D
Harrastan seksiä avovaimoni kanssa. Varmaan joku muukin harrastaa seksiä tänään mutta ei 100 varmasti minun avovaimoni kanssa.
1) Puhdistin perämoottorin kaasuttimen,
2) korjasin yhden maalaatoituksen laattakiven asennustsa kun oli alkanut keinumaan,
3) suihkutin torjunta-ainetta varaston oven yläpuolella olevaan ampiaispesään,
4) Tein klapeja halkomakoneella itse kaatamastani koivusta.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan seksiä avovaimoni kanssa. Varmaan joku muukin harrastaa seksiä tänään mutta ei 100 varmasti minun avovaimoni kanssa.
Äläpä yllytä.
Menen etsimään geokätkölleni sopivaa piilopaikkaa.
Olen tunturin laella. On täällä muitakin mutta oletan etteivät ole palstalaisia
Rukoilen että Sanna Marin laitetaan pitkälle sairaslomalle (vaaleihin asti) katkolle ja kasvamaan aikuiseksi. Tällä en toivo hänelle mitään pahaa, vaan rauhaa ja lepoa, ja ilon löytämistä arjessa.
Syön suklaata sohvalla ja selaan kännyä. Vapaus on jotain uskomatonta, eläkeläiselle.
Ollaan miehen kanssa sovittu, että saan kokeilla maksettua rakkautta (puolisoa ei juuri seksihommat nappaa, sooloseksi ok, mutta joskus kaipaan kosketusta)
Tänään on sovittu tapaaminen. Jännittää aivan jäätävästi. Omituinen mieli, toisaalta odotan isolla mielenkiinnolla ja toisaalta "kauhulla".
N50
Tulin juuri Italiasta ja syön parhaillani sieltä ostamaani todella hyvää italialaista suklaata. On niin hyvää, että vilkaisin äsken ainesosaluetteloa. Suklaa on tehty kaakaovoihin.
Nyt on pitkä kuuma yhteinen viikonloppu vietetty ja hetkeäkään ei oltu erossa toisistamme. Arki kuitenkin alkaa ja upea uusi ystäväni lähtee Viroon jossa hän on töissä. Meni kotiinsa pakkaamaan kamoja ja saattelen hänet illemmalla laivalle. Mutta laivat kulkee ja uusia viikonloppuja tulee....