Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?

Vierailija
30.01.2022 |

?

Kommentit (1230)

Vierailija
561/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen illalla fanifiktiota. Archive of our own sivustolta löytyy monia suosikkejani. Olen tykännyt lukea niitä tarinoita jo monia vuosia. Nuorempana oli enkku melko huonoa joten niiden lukeminen jäi. Sitten joskus, kun olin 23 aloin lukea enemmän niitä ja sillä tiellä nyt 28-vuotiaana. Pidän miesten välisistä tarinoista. Suosikkeja esim Oz:n Ryan ja Miguel (numero 1 minulle aina), Misfits Nathan ja Simon sekä SOA Juice ja Chibs. Nämä ainakin ja ajoittain muutkin kuten esim Skins sarjaan pohjautuvat. Suomalaista Riitaoja ja Lehto oikeastaan ainoa kiinnostava. Syy miksi luen niitä on varmaan se, kun muutenkin rakastan lukemista ja on hienoa miten joku osaa kirjoittaa niin hyvin. Jotkut tarinat todella hyviä minusta. Aiheena tykkään esim siitä kuinka päähenkilöt tutustuvat vähitellen ja huomaavat pitävänsä toisistaan. Yksinäisyyden tunteen kuvaus ja esim tuen saaminen toiselta tai omien pelkojen voittaminen ovat itselle kiinnostavia aiheita. Esim Oz:ssa on vankilaympäristö mikä voi vaikuttaa tylsältä. Silti moni kirjoittaja osaa hienosti siinäkin miljöössä käyttää mielikuvitustaan ja luoda hienoja tarinoita. Ainoastaan se harmittaa, kun luen niin paljon, että meinaavat tarinat jo loppua siellä kesken ja olen lukenut melkein kaiken esim juuri edellämainittuihin hahmoihin liittyen. Kukaan ei oikeastaan edes tiedä tästä, mutta eipä ole edes läheisiä juurikaan. Olen siis itse nainen. Joskus luen myös naisen ja miehen välisestä suhteesta.

Vierailija
562/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uin Välimeressä ja vedin itseäni vesirajan lähellä, jossa matalaa, käsillä pohjaa pitkin siten että varpaani laahasivat karkealla hiekalla (pientä sileää kivikkoa). Leikin olevani halvaantunut lahna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Kiipeilyä Areenasta.

Vierailija
564/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen italiaa Duolingon avulla. Onko kohtalotovereita?

Vierailija
565/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein makkarakastiketta HK:n sinisestä. :)

Vierailija
566/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasaan pöydän ja ompelen verhot.

Vierailija
567/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä albumia, todennäköisesti saan sen valmiiksikin kun olen jo loppusuoralla. 

Vierailija
568/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

neulon samalla kun poljen kuntopyörää

Vierailija
569/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaksi kiloa sokeritonta mustaherukkahilloa. Tästä tulee myös joululahjoja.

Vierailija
570/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelen partio merkkejä paitaan

Vierailija
571/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaan siis kirjoitti:

Juu la donna mangia la mela ;)

Vierailija
572/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memento töiden jälkeen ystävien kanssa illalliselle täällä Lontoossa.

Vierailija
573/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen älyllistä ja ajattelemaan panevaa kirjallisuutta.

Vierailija
574/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorailen hotellihuoneessa hyvän mielen soittolistan tahdissa samalla samppanjaa siemaillen. Kukaan ei näe ja se on okei.

Vierailija
575/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun koko päivän sängyssäni selaten nettiä ja katsoen televisiota dual-monitori setupistani ja syön ja juon kaiken myös tässä sängyssä. En myöskään koske puhelimeeni kertaakaan enkä laita päälleni muita vaatteita kuin bokserit.

Vierailija
576/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä

Vierailija
577/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneloin mieheni kanssa taloa.

Vierailija
578/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut menneitä, elämän omituisia kiemuroita, kuten sitä että kun vihdoin kolmekymppisenä harrastin eka kertoja seksiä, sainkin heti klamydian ja muitakin tauteja. En tunne ketään toista lähipiiristäni, jolla olisi ollut seksitauteja, vaikka monella on ollut paljon villimpi meno miesten kanssa.

Vierailija
579/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkaan siis kirjoitti:

Juu la donna mangia la mela ;)

E la donna mangia la pera.

Vierailija
580/1230 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudun feikkitunnuksilla jokaikiseen deittipalveluun jonka keksin, ja yritän löytää sieltä miehen jota olen tapaillut. Mies kuulemma haluaa olla vain mun kanssa, ja minäkin haluaisin olla hänen kanssaan, mutta vaisto sanoo että hänellä ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Muutama muukin asia jo ehtinyt soitella hälytyskelloja, mutta tuntuu että tarvitsen jotakin konkreettista "näyttöä" ennen kuin olen valmis puhaltamaan poikki.