Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan kiinnittänyt huomiota jonkun silmäripsiin

Vierailija
30.01.2022 |

Tunnen yhden ihmisen kenellä on varmaan
3 senttiä Pitkät ripset. Kun lisää ripsivärin niin ripsien pituus lisääntyy 3,5 cm. Oletteko koskaan huomannut tosi pitkiä silmäripsiä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekokki Alexander Trivedillä on hienot ripset!

Vierailija
22/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa eräät tytöt alkoi tuijottaa silmiäni ja kehuivat ripsiäni pitkiksi ja ihan miespuolinen olen. Typeryyttäni en iskenyt silmääni.

Kyllä mä näen peilistäkin että itselläni on pitkät ripset. Ei kovin kivalta nuo ripset tunnu, kun olen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt huomiota omiin silmäripsiini.  Juuri pari päivää sitten niissä oli hiukan kyyneltä (ei itkusta, ei naurusta, vaan muuten vaan).  Kun katsoin alaviistosta ripsien läpi ja auringon valo sattui sopivasti, näin uskomattoman kauniita sinisävyisiä ympyröitä.

Ja sitten vaan nautiskelin niistä aikani.

Vierailija
24/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa eräät tytöt alkoi tuijottaa silmiäni ja kehuivat ripsiäni pitkiksi ja ihan miespuolinen olen. Typeryyttäni en iskenyt silmääni.

Kyllä mä näen peilistäkin että itselläni on pitkät ripset. Ei kovin kivalta nuo ripset tunnu, kun olen mies.

Ole vain ylpeä silmistäsi ja ripsistäsi. On melkoisen maaginen katse.

Vierailija
25/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä melkein aina. Omassa suvussa on pitkät tummat ja kaartuvat isän puolelta. Omilla lapsillakin on.

Kyllä tulee katsottua ja feikkiripset huomaa heti. Joillekin nekin sopii tyyliin, ei siinä mitään.

Miehissä minusta on viehättävää ihan vaaleat ripset. Joillakin naisillakin sopii eloveena-tyyliin ihanasti. Ehkä siksi kun noita tummia ripsiä tullut tuijotettua tarpeeksi.

Vierailija
26/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työkaveri Syyriasta; hänellä on aivan taivaalliset ripset, ihan kateex käy❣️

Vierailija
27/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on tekoripset.

Aiemmassa työpaikassa pyöreällä työntekijällä oli tekoripset ja pitkät tupeeratut hiukset. Ei puhunut kokouksissa mitään, ja silti joku markkinoinnin ihminen vaan ihasteli selän takana hänen hiuksiaan kokouksen jälkeen. Ehkä sai hiljaisella ja laittautuneella olemuksella vakituisen työpaikan, pomokin vaikutti pitävän.

Vierailija
28/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsipiirakkaa katsellut. Tykkään. M40v

Tarkoititko teini14?

Vierailija
29/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain on tekoripset.

Aiemmassa työpaikassa pyöreällä työntekijällä oli tekoripset ja pitkät tupeeratut hiukset. Ei puhunut kokouksissa mitään, ja silti joku markkinoinnin ihminen vaan ihasteli selän takana hänen hiuksiaan kokouksen jälkeen. Ehkä sai hiljaisella ja laittautuneella olemuksella vakituisen työpaikan, pomokin vaikutti pitävän.

Miten hiusten ihasteleminen liittyi tuohon puhumattomuuteen? Saisiko vain kokouksissa puhuvien hiuksia ihastella?

Vierailija
30/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät silmäripset ja nuorempana sain kehuja tähtisilmistäni. Lukulaseihin jää ripsiväriviiruja ja saa olla aina putsaamassa. Eivät ole lyhentyneet vaikka 60v. Pitää varoa laittamasta liikaa ripsaria se ei sovi vanhemmalle, ja väri ruskea eikä kova musta. Tekoripset ja ripsipidennykset usein suttuisen näköiset, ihan kuin ryyppyjuhlien jälkeen tultu suoraan töihin.

Vierailija
31/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot hölmö. Saisit niillä naisia, jotka haaveilevat pitkäripsisistä tyttölapsista.

Vierailija
32/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot hölmö. Saisit niillä naisia, jotka haaveilevat pitkäripsisistä tyttölapsista.

Enpä oo koskaan kuullut, että joku haaveilisi saavansa pitkäripsisiä lapsia!

-ohis

Vierailija
33/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkin huomio kiinnittyy megalomaanisiin irtokarvoihin. 

Luonnolliset ripset eivät kiinnitä huomiota negatiivisesti.

Vierailija
34/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän tässä mitään jos pimujen katseita kääntelen :) (harvemmin vaan niitä katseita kääntyy)

Oonhan mä näiden ripsien kanssa jo elänyt lähes 30 vuotta, että sinut oon niiden kanssa.

Vierailija
35/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitenkään erityiset ripset eikä koskaan mitään ripsiväriä niissä mutta nyt kun töissä käytän maskia ja myssyä ja vain silmät näkyvät niin useampi iäkkäämpi rouva on sanonut, että minulla on kauniit ripset. Lämmittää kivasti mieltä.

Vierailija
36/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi havittelisin naisia jotka haluavat lapsia, kun itse en lapsia halua? Enkä ole epätoivoinen ettenkö naista saisi. On mulla muitakin avuja.

Vierailija
37/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitenkään erityiset ripset eikä koskaan mitään ripsiväriä niissä mutta nyt kun töissä käytän maskia ja myssyä ja vain silmät näkyvät niin useampi iäkkäämpi rouva on sanonut, että minulla on kauniit ripset. Lämmittää kivasti mieltä.

Ei ripsien pituus määrittele onko joku kaunis vai ei. Minä ainaskin arvostan luonnollisuutta.

Vierailija
38/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kiinnittänyt huomiota. Edelliseen työpaikkaani tuli töihin nuorimies, jolla oli niin pitkät ja paksut ripset, että se oli melkein vääryys. Saatoin syyllistyä hieman asiattomaan käytökseen, kun kerroin näistä ripsistä muille ja hänen ollessaan paikalla kehotin muitakin katsomaan, miten pitkät ja paksut ripset hänellä on. Mutta ne olivat todellakin pitkät ja paksut ja tummat ja kauniisti kaareutuvat, kuka tahansa ripsihullu nainen olisi halunnut sellaiset itselleen!

Noin muuten kiinnitän ripsiin huomiota ainoastaan, jos on irtoripset. En edelleenkään pysty suhtautumaan neutraalisti naiseen, joka hankkii itselleen sellaiset. 

Vierailija
39/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän tässä mitään jos pimujen katseita kääntelen :) (harvemmin vaan niitä katseita kääntyy)

Oonhan mä näiden ripsien kanssa jo elänyt lähes 30 vuotta, että sinut oon niiden kanssa.

Oletko vartaloltasi hoikan jäntevä, isohkolla nenällä. Silmät vähän melankoliset. Miehet varmasti myös ovat perääsi. Haluaisivat silitellä kasvojasi, kaulaasi ja edetä siitä alaspäin :)

Vierailija
40/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako teidän mielestänne tekoripset näyttämään humaltuneelta? Olen huomannut tällaisen ilmiön joidenkin kohdalla.

Kun tämä tekoripsibuumi alkoi en asunut suomessa. Suomeen lentäessäni (käymään) huomasin lentokentällä että lentoaan odottelevat suomalaiset nuoret naiset näyttivät itkeneiltä. Myöhemmin selvisi että tuo johtui niistä ripsistä. Tekee monet ikäänkuin juuri itkeneen näköiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan