Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan kiinnittänyt huomiota jonkun silmäripsiin

Vierailija
30.01.2022 |

Tunnen yhden ihmisen kenellä on varmaan
3 senttiä Pitkät ripset. Kun lisää ripsivärin niin ripsien pituus lisääntyy 3,5 cm. Oletteko koskaan huomannut tosi pitkiä silmäripsiä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokashomomies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulussa eräät tytöt alkoi tuijottaa silmiäni ja kehuivat ripsiäni pitkiksi ja ihan miespuolinen olen. Typeryyttäni en iskenyt silmääni.

Kyllä mä näen peilistäkin että itselläni on pitkät ripset. Ei kovin kivalta nuo ripset tunnu, kun olen mies.

Ole vain ylpeä silmistäsi ja ripsistäsi. On melkoisen maaginen katse.

Niin eihän tässä mitään jos pimujen katseita kääntelen :) (harvemmin vaan niitä katseita kääntyy)

Oonhan mä näiden ripsien kanssa jo elänyt lähes 30 vuotta, että sinut oon niiden kanssa.

Oletko vartaloltasi hoikan jäntevä, isohkolla nenällä. Silmät vähän melankoliset. Miehet varmasti myös ovat perääsi. Haluaisivat silitellä kasvojasi, kaulaasi ja edetä siitä alaspäin :)

Vartalolta hoikan jäntevä ja leveät hartijat. Peruskokoinen nenä ja mitään sanomattomat silmät. Ollaan kehuttu kasvojani komeiksi (miehet ja keski-ikäiset naiset kehuneet)

Eräillä festareilla joku keski-ikäinen humalainen nainen alkoi lääppiä minua, että vääränlaisiin herätän huomiota.

Itse olen nuorempaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän