Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi outoa. Helssingissä on paljon klooneja tutuistani!! Ei ole provo.

Vierailija
18.07.2022 |

Olen maalta ja luulen kokoajan näkeväni tuttuja. Siis luulin oikeasti, että hyvä ystäväni seisoi metrossa. Kropan muodot ja ulkonäkö ihan sama.
Jopa jalat näyttivät hänen jaloiltaan varvas tossuissa, mutta kun menin puhumaan huomasin, ettei hän ollutkaan hän.
Tällaista käy jatkuvasti helsingissä. Onko normaalia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Meille stadilaisillekin käy tuota. Ihmisiä on vain niin paljon.

Terveiset. Helsingistä.

Vierailija
2/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia silmälasit. Pienellä paikkakunnalla olet voinut pärjätä ilman. Voi tapahtua muutenkin mutta näön sumeus selittää osaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis vaiettu tosiasiahan on että Helsingissä ei ole syntynyt ketään vuoden 1975 jälkeen, kaikki sen jälkeen on vaan klooneja muista suomalaisista.

Vierailija
4/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita mullekin tullut jutteleen ketkä luulleet tutukseen, vaikka pikkukaupunki, ehkä ovat lasien tarpeessa. Itse en ole nähnyt.

Joskus kyllä parinkin tuttavan vieressä baarissa seisonut ihan tuttavan näkönen, ittekin ovat naureskelleet.

Vierailija
5/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi usein näkevinäni siskoni kaupungilla (Hki).

Sisko taitaa olla joku prototyyppi suomalaisesta 60v naisesta.

Usein olen näkeväni ystävän, kerran menin kahvilassa moikkaamaankin ennenkuin tajusin että väärä henkilö.

Ja mulla on silmälasit 😊.

T: helsinkiläinen

Vierailija
6/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin Helsingistä pienen pieneen "kaupunkiin" (lähemmäs kylä :'D) ja olin aivan varma, että näin kummitätini kaupassa! Meinasin mennä juttelemaan, mutta alkoi yhtäkkiä itsekseen tiuskimaan ja ääni oli aivan liian matala. 

Vierailija
7/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama asia Helsinkiläisenä,Helsingissä minun on lähestyttynyt Itis kauppakeskus esim.eri aikoina, viera nainen: hei Outi,Hei Raija,Mikä on kun et tervehdi?

Vierailija
8/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capgras syndrooma.

Varaa heti aika lääkärille!! Psykoosi puhjennut!!

Vierailija
9/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaas muuten ilman laseja tai linssejä ja liikutte tuolla. Voi tulla mielenkiintoisia diagnooseja. Kasvosokeus, masennus, hahmotushäiriö, asperger, autismi, tai vi... tumaisen outo.

Vierailija
11/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fregoli delusion is the mistaken belief that some person currently present in the deluded person's environment (typically a stranger) is a familiar person in disguise.

Vierailija
12/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko kouvolatukkakin?

Vierailija
13/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset ovat npc:tä.

Vierailija
14/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fregoli delusion is the mistaken belief that some person currently present in the deluded person's environment (typically a stranger) is a familiar person in disguise.

Eihän aloituksessa ollut kyse tästä, vaan siitä, että hän on ensin kuvitellut näkevänsä tuttavan ja sitten huomannut, että oho hups, ei ollutkaan. Ei niin, että hän on kuvitellut näkevänsä tuttavansa valepuvussa. Eri asiat.

Vierailija
15/15 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis vaiettu tosiasiahan on että Helsingissä ei ole syntynyt ketään vuoden 1975 jälkeen, kaikki sen jälkeen on vaan klooneja muista suomalaisista.

Somaliklooneja on valtavasti. Ensimmäisestä r u l l a h u u l e s t a on kloonattu kaikki muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän