Miksi olet sunnuntaiaamuna seitsemältä hereillä?
Minä itse heräsin jo viiden maissa, uni vaan loppui kesken.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-vuotias herätti vähän kuuden jälkeen. Hän jatkoi kyllä unia, itse en enää saanut unenpäästä kiinni. Harmittaa, olisin halunnut nukkua vaikka seitsemään.
1-vuotias on riesa. Miksi sellaisen edes hankkii? Itse ainakin haluan nukkua eikä minulla ole niin erinomaiset geenit, että haluaisin ne monistaa.
Elämä on valintoja. Tottakai harmittaa välillä kun ei saa nukkua mutta kyllä hyvät puolet voittaa huonot sen jälkeen että lapsen sain.
Mulla soi herätyskello joka aamu klo 6.00 koska ei ole kiva jos koira joutuu odottelemaan liian pitkään kupla otsassa.
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Vierailija kirjoitti:
Pentu herää joka aamu kuuden jälkeen niin pakko herätä leikkimään kaveriksi.
Koiran-, kissan- vai ihmisen pentu?
Nukahdin jo kahdeksalta illalla.
Ennen seitsemää heräsin, koska ripuli.
Akat ahdistuu. Penskat herättää öisin ja liian aikaisin aamulla. Se mies. joka vierellä nukkuu ei tee mitään. Saattaa käydä vieraissakin.
Vierailija kirjoitti:
Akat ahdistuu. Penskat herättää öisin ja liian aikaisin aamulla. Se mies. joka vierellä nukkuu ei tee mitään. Saattaa käydä vieraissakin.
No voi voi . Onpa sulla erikoinen tilanne.
Herään aina klo 5 pintaan oli arki tai pyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin jo viiden jälkeen, töihin.
mies53v
Mitä sinä täällä seuraat, asuinpaikkasi?
Mammoja joutuu paimentaa. Siinä sitä työtä riittääkin.
mies53v
Nukun öisin ja herään aina aamuvarhain lenkille. Tänään jätin lenkin väliin ja tein sen sijaan puolitoista tuntia lumitöitä. Kohta menen jatkamaan, kun olen juonut aamukahvit nettiuutisten ja av:n kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-vuotias herätti vähän kuuden jälkeen. Hän jatkoi kyllä unia, itse en enää saanut unenpäästä kiinni. Harmittaa, olisin halunnut nukkua vaikka seitsemään.
1-vuotias on riesa. Miksi sellaisen edes hankkii? Itse ainakin haluan nukkua eikä minulla ole niin erinomaiset geenit, että haluaisin ne monistaa.
Elämä on valintoja. Tottakai harmittaa välillä kun ei saa nukkua mutta kyllä hyvät puolet voittaa huonot sen jälkeen että lapsen sain.
Kun meillä oli kissa, se herätti minut joka siunaaman yö 17 vuoden ajan vähintään kerran, kun sillä oli nälkä. Sinulla on itse asiassa hyvin pullat uunissa, tuskin lapsesi vaatii sinulta huomiota yöaikaan ihan noin monta vuotta. 😄
Ikä lisäni herään joka aamu 5-6 välillä. Nukutuani hyvin yöni 8h, talvi aika,. Kertaakaan herämättä.Unen lahjani perustuu ulkoiluun.Ulkoilen paljon yksin päivittäin 3 x päivässä.Esteennä ei ole säät.Ei niverikot polvissa ei kulumat ei säryt. Yksin asuvan jos jäisin kotini,möröt kasvaisi päässäni.Sillä tämä korona aika olen kuolemalle menetänyt 16 henkilöä,mutta he eivät kuoleet korona. 22vuoden suhteni kuolemasta tulee 20.3 22. 1 vuosi ja tuntu viellä, kuin se olisi eilen tapahtunut.Joten todella aivo sumua on päässä.Mutta tuo ulkoilu on hyvä lääke,kipuun,surun yksinäisyyten ja sen tuoman unen lahjoihini!
Heräsin lähes täysillä puhelimesta huutavaan youtube-mainokseen kun vaimo rupes räpläämään kännykkää sängyssä!
Herään joka päivä seitsemän tienoilla. Jos nukkuisin pitkään, valvoisin pitkään ja sitten MA aamu/koko päivä menisi täysin persiilleen väsymyksen takia.
Turha sotkea hyvää rytmiä viikonlopun takia.
Heräsin kun lapsi nousi ylös joten nousin itsekin sängystä. 7h unta alla ja tuntuu ettei olisi nukkunut tarpeeksi.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja unirytmit on muotoutunut tämmöisiksi, jotta 6 aikoihin herään tai nousen sängystä ja alan päivään. Mikäs tässä, ainoastaan se että aamutv:tä ei tule näin viikonloppuisin ja muutenkaan telkasta muuta kuin lastenohjelmia aamutuimaan. Siinähän tämä palstaillessa sitten aamu sujuu, vaikka ei täälläkään niin kiireistä ole tähän aikaa, mutta pysyypähän otsakkeet pitempään näkyvillä..
Olen ahdistunut ja voin vähän huonommin kuin pitkään aikaan. Heräsin puoli 7. Keho jumissa niin olen tanssinut ja laulanut, itkeny, nyt väritän värityskirjaa ikkunat auki, saa vähän happea tänne!
Vierailija kirjoitti:
Työstressi herätti kuudelta. Avasin läppärin ja tein pari juttua alta pois maanantailta.
Mulla sama paitsi en saanut aikaiseksi edes avata sitä konetta. Hitto
Jos olisit iloinen, kirjoittaisit iloisia kommentteja. Nyt vastailet vihaisesti ja rumasti ihmisille, joilla on pikkulapsia ikään kuin he olisivat syypäitä elämäsi negatiivisiin asioihin.