Miksi olet sunnuntaiaamuna seitsemältä hereillä?
Minä itse heräsin jo viiden maissa, uni vaan loppui kesken.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaperon takia useimpina aamuina noustaan klo kuusi, joskus jo neljältä.
Kiitän Luojaani, että saan elellä yksin eikä enää ole minkään näköisiä häiritseviä taapertajia.
Minä olen mummi kolmelle ja omia on kaksi, hirvittää ja pelottaa ajatuskin ettei olisi lapsia ja lapsenlapsia. Tyhjää ja ilotonta elämää sellainen. Hyi!
Kommentista paistaa läpi, että mitään omia saavutuksia ei ole, on vain lapset.
Aikaiset viikonloppuaamut ovat parhaita. Ei kiire töihin, voi vaan lukea uutisia tai kirjaa, laittaa rentoa musiikkia soimaan taustalle, juoda monta kuppia teetä ja tuijotella ikkunasta ulos - ainakin silloin kun aamut ovat valoisampia :)
Eipä asia sulle mitenkään kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin ennen puolta seitsemää. Nyt odotan, että muut heräävät, niin voin laittaa kahvia.
Miksi pitää odottaa? Kai sitä kahvia voi yksinkin juoda?
He heräisivät kahvinkeittimen ääniin.
Kyllä kotonaan pitää voida aamukahvia keittää. Käske niiden aamu-unisten laittaa tulpat korviin, jos jopa kahvinkeittimen ääni on liian häiritsevä.
Kyllä minä haluan olla huomaavainen muita kohtaan, jos herään sunnuntaina puoli seitsemän!
Lapsi huuteli sängystään, että onko jo aamu ja saako nousta. Olisin voinut jatkaa unta, mutta ei enää väsyttänyt. Se on parasta, kun vapaapäivänä herää aikaisin virkeänä ja saa vain makoilla hereillä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-vuotias herätti vähän kuuden jälkeen. Hän jatkoi kyllä unia, itse en enää saanut unenpäästä kiinni. Harmittaa, olisin halunnut nukkua vaikka seitsemään.
1-vuotias on riesa. Miksi sellaisen edes hankkii? Itse ainakin haluan nukkua eikä minulla ole niin erinomaiset geenit, että haluaisin ne monistaa.
Mitä jos etsisit jotain sisältöä elämääsi, niin ei tarvitsisi murehtia muiden lapsiasioita palstalla?
Viimeiset 20 vuotta on työt alkaneet klo 7.00. Ei oo väliä missä, mihin kellonaikaan ja missä kunnossa meen nukkumaan, herään jo ilman kelloakin viimeistään 5.30.
Joskus olis kiva herätä edes vapaapäivän kunniaksi vaikka sitten seitsemältä. En oo oikeen aamuihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaperon takia useimpina aamuina noustaan klo kuusi, joskus jo neljältä.
Kiitän Luojaani, että saan elellä yksin eikä enää ole minkään näköisiä häiritseviä taapertajia.
Minä olen mummi kolmelle ja omia on kaksi, hirvittää ja pelottaa ajatuskin ettei olisi lapsiali ja lapsenlapsia. Tyhjää ja ilotonta elämää sellainen. Hyi!
Kommentista paistaa läpi, että mitään omia saavutuksia ei ole, on vain lapset.
Sama tuli mieleeni. Itsellänikin on lastenlapsia. En kuitenkaan koskaan häiritse lasteni perheitä. Tietävät, että olen taustalla ja apua saa, jos sitä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-vuotias herätti vähän kuuden jälkeen. Hän jatkoi kyllä unia, itse en enää saanut unenpäästä kiinni. Harmittaa, olisin halunnut nukkua vaikka seitsemään.
1-vuotias on riesa. Miksi sellaisen edes hankkii? Itse ainakin haluan nukkua eikä minulla ole niin erinomaiset geenit, että haluaisin ne monistaa.
Mitä jos etsisit jotain sisältöä elämääsi, niin ei tarvitsisi murehtia muiden lapsiasioita palstalla?
En murehdi. Minusta vaan on mukava elää nykyään ja olla vastuussa vain itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En murehdi. Minusta vaan on mukava elää nykyään ja olla vastuussa vain itsestäni.
Jos elämäsi on mukavaa, miksi sitten ahdistut toisten ihmisten lapsista vauvapalstalla klo 8 sunnuntaiaamuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*tuttiko kommentti? Menikö tekoripset vituralleen?
Valvoin koko yön nettiä selaillen ja viskiä siemaillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*tuttiko kommentti? Menikö tekoripset vituralleen?
T-t-trolli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elämäsi on mukavaa, miksi sitten ahdistut toisten ihmisten lapsista vauvapalstalla klo 8 sunnuntaiaamuna?
Enhän minä ahdistunut vaan olen iloinen, että itselläni ei ole enää vastuuta pikkulapsista. ㋡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin ennen puolta seitsemää. Nyt odotan, että muut heräävät, niin voin laittaa kahvia.
Miksi pitää odottaa? Kai sitä kahvia voi yksinkin juoda?
He heräisivät kahvinkeittimen ääniin.
Kyllä kotonaan pitää voida aamukahvia keittää. Käske niiden aamu-unisten laittaa tulpat korviin, jos jopa kahvinkeittimen ääni on liian häiritsevä.
Kyllä minä haluan olla huomaavainen muita kohtaan, jos herään sunnuntaina puoli seitsemän!
Minusta kyllä huomaavaisuudellakin on rajansa. Perheessä ainoana aikaisin heräävänä olen aina välttänyt kaikenlaista kolistelua ja katsonut telkkaria kuulokkeilla ja muutenkin puuhaillut mahdollisimman hiljaa kunnes muut heräävät, mutta se, ettei edes kahvia saisi keittää, on jo kohtuuton vaatimus. Jossain yksiössä sen ymmärtäisi, mutta kai teillä makuuhuoneissa ovet on? Mielestäni herkkäunisenkin pitää olla huomaavainen muita kohtaan eikä vaatia, että kukaan ei saa päästää ääntäkään niin kauan kuin hän nukkuu. Olen siis itsekin herkkäuninen ja käytän korvatulppia juuri tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä alapeukutetaan? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä alapeukutetaan? 🤔
Ilmeisesti palstalla on nyt useampi ihminen, jota ahdistaa lapsuuden konsepti.
Pääsin töistä 7.15. Kohta nukkumaan.