Miksi olet sunnuntaiaamuna seitsemältä hereillä?
Minä itse heräsin jo viiden maissa, uni vaan loppui kesken.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin ennen puolta seitsemää. Nyt odotan, että muut heräävät, niin voin laittaa kahvia.
Miksi pitää odottaa? Kai sitä kahvia voi yksinkin juoda?
He heräisivät kahvinkeittimen ääniin.[/quote
Osta murukahvia, niissäkin hyviä makuja nykyään.
Usein olen sunnuntaina menossa töihin aamuvuoroon seitsemään ja silloin heräisin klo 5.40, nyt on onneksi vapaa viikonloppu kun ensi viikko on talvilomaa. Menin illalla yhdentoista aikoihin sänkyyn ja nukuin yhtä kyytiä kymmeneen asti, ilman herätyksiä ja häiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaperon takia useimpina aamuina noustaan klo kuusi, joskus jo neljältä.
Kiitän Luojaani, että saan elellä yksin eikä enää ole minkään näköisiä häiritseviä taapertajia.
Jokainen kokee asiat omalla laillaan. Vaikka joskus on raskasta herätä aamuyöstä, hyväntuulinen aamupuuronsyöjä vieressä piristää kummasti. Ja sitten mennään jo seiskalta päikkäreille yhdessä jos väsyttää.
Ei piristäisi. Suorastaan v*tuttaisi lappaa puuroa jonkun venkoilevan penskan kitaan.
Koita nyt saada kaivettua se pääsi pois pyllystäsi, niin tajuaisit, että tässähän ei ole kukaan puhunut sinusta.
Kukaan ei ole väittänytkään niin. Itse olet ymmärtänyt väärin.
Se tulee mieleen, että olet väsynyt äiti, jonka se ihana lapsi herätti liian aikaisin.Mun ihanat lapset ovat teinejä ja todellakaan eivät ole vielä hereillä. 😄 Mut toi on ärsyttävä tapa sun kaltaisilla, että täytyy tulla selittämään jotain omanapaista ankeilua, kun toinen tuntee sellaisesta asiasta hyvää mieltä, joka ei sulle sitä tuottaisi. Silloin pidetään suu kiinni ja annetaan toisen tuntea onnensa.
Ihme sönkötystä. Pidä huoli, että edes ne teinisi käyvät kouluja. Enemmän kuin se peruskoulu.
Mikä ihme sinua vaivaa? Miksi tulla ilkeilemään ketjuun ja eksyä vielä aiheesta pois? Vähän iloa ja hyvää mieltä elämään!
eri
Minua vaivaa se, että kun huomaan selkeästi tyhmän ihmisen kommentin niin tekee mieli v*ttuilla. Anteeksi siitä.
Heräsin tänä aamuna seitsemältä,,kun koira tepasteli levottomana. Sillä oli hätä. Päästin sen ulos pissalle ja annoin ruokaa. Meni takaisin sänkyyn loikoilemaan.
Hyvähän se on vapaapäivänäkin pitää jonkinlainen normaalirytmi niin on sitten työaamuina helpompi herätä.
Olin juhlissa eileen. Nukuin 12.00 ! Normaalisti herään kl 6.30 suurpiirtein.
En juonut mitään ,autolla liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaperon takia useimpina aamuina noustaan klo kuusi, joskus jo neljältä.
Kiitän Luojaani, että saan elellä yksin eikä enää ole minkään näköisiä häiritseviä taapertajia.
Jokainen kokee asiat omalla laillaan. Vaikka joskus on raskasta herätä aamuyöstä, hyväntuulinen aamupuuronsyöjä vieressä piristää kummasti. Ja sitten mennään jo seiskalta päikkäreille yhdessä jos väsyttää.
Ei piristäisi. Suorastaan v*tuttaisi lappaa puuroa jonkun venkoilevan penskan kitaan.
Koita nyt saada kaivettua se pääsi pois pyllystäsi, niin tajuaisit, että tässähän ei ole kukaan puhunut sinusta.
Kukaan ei ole väittänytkään niin. Itse olet ymmärtänyt väärin.
Se tulee mieleen, että olet väsynyt äiti, jonka se ihana lapsi herätti liian aikaisin.Mun ihanat lapset ovat teinejä ja todellakaan eivät ole vielä hereillä. 😄 Mut toi on ärsyttävä tapa sun kaltaisilla, että täytyy tulla selittämään jotain omanapaista ankeilua, kun toinen tuntee sellaisesta asiasta hyvää mieltä, joka ei sulle sitä tuottaisi. Silloin pidetään suu kiinni ja annetaan toisen tuntea onnensa.
Ihme sönkötystä. Pidä huoli, että edes ne teinisi käyvät kouluja. Enemmän kuin se peruskoulu.
Mikä ihme sinua vaivaa? Miksi tulla ilkeilemään ketjuun ja eksyä vielä aiheesta pois? Vähän iloa ja hyvää mieltä elämään!
eri
Minua vaivaa se, että kun huomaan selkeästi tyhmän ihmisen kommentin niin tekee mieli v*ttuilla. Anteeksi siitä.
Mahtavaa että sun elämällä on tarkoitus.
En saanut unta. Nukahdin lopulta n. 9 aikaan
Paavali puhuu Jumala klassisesti awimen rajaavan ehtoollisleivän perustasta sanoessaan, että apostolit eivät tiedä, mutta Jumala on oikea kirkko, joka on omistettu Jumalalle Kirkolle. Ei ole ketään, joka pelastaisi sen, joka asuu ja tuhoaa tämän kaupungin. Mutta jos näet kirkon, teet sen, mitä tarkoittaa olla kristillinen kirkko. Sillä te olette myös tuhonneet maailman, yhden maailman, yhden maailman, mutta maailma ja maailma tulevat. Kirkko ei kutsu ihmisiä, vaan tunnustaa sen Jumalalle. Jumala on myös täällä
Kölliäkseni punkassa 1-2h ennen nousemista.
Koska menin nukkumaan vasta kello 10 sunnuntaiaamuna. Heräsin joskus klo 16, mutta nousin vasta klo 18 maissa.
Sama juttu. Ei vaan nukuta yhtään. Herään yleensä noin 5:30 aikoihin. Sitä vaan heräilee itsekseen.
-mie55