Miksi olet sunnuntaiaamuna seitsemältä hereillä?
Minä itse heräsin jo viiden maissa, uni vaan loppui kesken.
Kommentit (152)
Rakkoni herätti, pakko oli nousta kuudelta
Olen aamukukkuja ja herään useimmiten vapaillakin aikaisin.
Itse heräsin, 05.30.. kolmas pyykkikone pesemässä ja yks kone astioita. Laitoin 3kg kinkun sulaan jääkaappiin...miettinyt mitähän ruokaa tänään tekis? Toki käyn kohta tekee lumitöitä Äidille.. eipä tässä tylsempää t.Peku64
En ole vielä käynyt nukkumaankaan. Pikkuhiljaa voisi ruveta jo...😴
Koska kissa vaatii palvelua joka aamu ennen seitsemää.
Nukahdin illalla aikaisin, joten oli hyvät, pitkät unet, ja nekin loppui jo. Hyvä seksi illalla puolison kanssa on ihan paras unilääke.
Vierailija kirjoitti:
Herään aina 4.00-5.00. En vaan osaa nukkua pidempään. Olen tosi pirteä, koska olen aina 21.00 mennessä iltaisin jo unessa. Aika hullua tämä rytmi, mutta olen aina ollut aamuvirkku. Harmi, kun kerrostalossa ei voi niin aikaisin oikein tehdä mitään. Olisi kiva leipoa ym mutta pitää liikaa ääntä. Nyt olen 50v eikä tämä aamuherääminen varmaankaan ainakaan myöhäisty
Voisiko laittaa leipä- tai pullataikinan nousemaan? Yleiskoneen sijasta vaivaisi taikinan kaikessa rauhassa perinteisesti käsin. Pehmeän taikinan vaivaaminen on aika rauhoittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaperon takia useimpina aamuina noustaan klo kuusi, joskus jo neljältä.
Kiitän Luojaani, että saan elellä yksin eikä enää ole minkään näköisiä häiritseviä taapertajia.
Jokainen kokee asiat omalla laillaan. Vaikka joskus on raskasta herätä aamuyöstä, hyväntuulinen aamupuuronsyöjä vieressä piristää kummasti. Ja sitten mennään jo seiskalta päikkäreille yhdessä jos väsyttää.
Ei piristäisi. Suorastaan v*tuttaisi lappaa puuroa jonkun venkoilevan penskan kitaan.
Koita nyt saada kaivettua se pääsi pois pyllystäsi, niin tajuaisit, että tässähän ei ole kukaan puhunut sinusta.
Kukaan ei ole väittänytkään niin. Itse olet ymmärtänyt väärin.
Se tulee mieleen, että olet väsynyt äiti, jonka se ihana lapsi herätti liian aikaisin.Mun ihanat lapset ovat teinejä ja todellakaan eivät ole vielä hereillä. 😄 Mut toi on ärsyttävä tapa sun kaltaisilla, että täytyy tulla selittämään jotain omanapaista ankeilua, kun toinen tuntee sellaisesta asiasta hyvää mieltä, joka ei sulle sitä tuottaisi. Silloin pidetään suu kiinni ja annetaan toisen tuntea onnensa.
Ihme sönkötystä. Pidä huoli, että edes ne teinisi käyvät kouluja. Enemmän kuin se peruskoulu.
Enpä odottanutkaan muuntasoista vastausta. 😉
Ai siis oikeen odotit "muuntasoista" vastausta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Nukahdin illalla aikaisin, joten oli hyvät, pitkät unet, ja nekin loppui jo. Hyvä seksi illalla puolison kanssa on ihan paras unilääke.
Too much information! Ällöttävää kuvitella jonkun paksun av-mamman seksiä vielä paksumman ukkonsa kanssa! 🤢
Nukuin ysiin asti, ilman unilääkettä.
Laitan arkena kellon soimaan jos aamumenoa niin 8 jos ei laitan 9 tai 10 soimaan, herään kuitenkin ennen kellonsoittoa.
Koska koira piti ruokkia, lääkitä ja viedä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Koska kissa vaatii palvelua joka aamu ennen seitsemää.
Olisipa minullakin vielä kissa. Paljon puuttuu yksinäisestä elämästäni, kun se kissakaveri kuoli.
Herään työ vuoksi klo 4, joten vapaapäivinä sama rytmi. Tänä aamuna olikin lumen harjaamista terassilta ja portailta jne. Ihanasti on lunta, tuli n 40 cm (Valtteri-myrsky).
Kiva kuulla muita aamuvirkkuja❤️
Tulin kattoon paria hyväntuulen ketjua. Uskokaa pois niitäkin on!
Samalla vilkaisin tätä. Voi tsiisus mikä solvausten sarja täälläkin saatu aikaan ihan viattomaan aloitukseen...
Vierailija kirjoitti:
Tulin kattoon paria hyväntuulen ketjua. Uskokaa pois niitäkin on!
Samalla vilkaisin tätä. Voi tsiisus mikä solvausten sarja täälläkin saatu aikaan ihan viattomaan aloitukseen...
Eipä ole yllätys. Suomalaiset ovat kateellista, ilkeää ja pahantahtoista kansaa. Jos itsellä ei ole kivaa niin ei kenelläkään muullakaan saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin jo viiden jälkeen, töihin.
mies53v
Mitä sinä täällä seuraat, asuinpaikkasi?
Mitä sinä täällä kyttäät? Mene pois!
En mitään kyttää, KYSYIN
Ei tullu mieleen et täälä 53miehiäki kyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin jo viiden jälkeen, töihin.
mies53v
Mitä sinä täällä seuraat, asuinpaikkasi?
Mammoja joutuu paimentaa. Siinä sitä työtä riittääkin.
mies53v
Okei, hyvä kun joku sitä tekee! Tsemii
Mikä ihme sinua vaivaa? Miksi tulla ilkeilemään ketjuun ja eksyä vielä aiheesta pois? Vähän iloa ja hyvää mieltä elämään!
eri