Yks asia kans mikä miehien on hyvä ymmärtää että sä et tuu koskaan löytää rakkautta sillä mitä sulla on tarjota ulkoisesti
Sä löydät naisen joka elää validoinnista ja huomiosta, sen takii niitä tulee siihen koska ne nauttii siitä huomiosta mitä sulla on antaa. Ne ei nauti susta, vaan ne nauttii siitä mitä ne saa sulta kokoajan, eli sitä oman egon pönkittämistä sillä että sä tarjoat niille kokoajan asioita. Ne ei välitä susta pätkääkää. Se mistä ne välittää on se kuka sä olet ihmisenä, mikä ja kuka sä oot, mille sun oma hahmo perustuu. Jos sä olet sellanen yhteiskunnan robotti kellä ei ole mitään sisäistä annettavaa koska sua ei koskaan opetettu katsomaan sisälle vaan hankkimaan sitä ulkoista mammonaa, ni susta ei tuu koskaa nainen oikeasti kiinnostumaan. Koska se on ihan sama mitä sä pystyit rakentaa ulkosesti sun ympärille, jos sä et koskaan rakentanu omaa hahmoas sisäisesti ni sä oot periaatteessa vaa tyhjä kuori kuka tarjoo asioita. Sen takii lähe aina sisältä liikenteesee, muodosta käsity susta ihmisenä, muodosta omat mielipitees, muodosta vankka pohja jalkojes alle, älä oo samanlainen ku ne kaikki muut vonkaajat.
Kommentit (6)
En ala sisäisesti tarjoaan kenellekään mitään.
Rahalla olen tähänkin asti pärjännyt.
Sinulla taitaa olla kuumetta! Opettele oikeinkirjoitusta.
Luin rivin. Se oli liikaa.