Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisistä, jotka eroavat kun eivät ole hoitaneet parisuhdettaan ja lapset ovat pieniä?

Vierailija
13.06.2024 |

Onko mielestäsi ok lähteä hakemaan läheisyyttä muualta ja rikkoa lasten koti? 

Kommentit (271)

Vierailija
1/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa, on se syy. Helpottaa, kun toinen on lasten kanssa puolet ajasta ja saa omaa aikaa. Se on se syy. Ei ole aikaa tehdä kahdestaan mitään kivaa. Lapsia ei kannata tehdä, jos tätä ei sisäistä tai ole oikeesti hyviä tukiverkkoja, jotka niitä lapsia hoitaa välillä

Vierailija
2/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn omaan elämääni enkä välitä mitä tuntemattomat tekevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis itse jo aikuisten lasten äiti ja nykyään mummikin.

Vierailija
4/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummin kannattaa hankkia oma elämä ja antaa lastensa elää omalla tavallaan. 

Vierailija
5/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koti ehjä jos vanhempien parisuhde on toimimaton?

Vierailija
6/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani poikani perheestä. Ei näytä menevän kovin hyvin hänellä. ap

Vierailija
7/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisillä voi olla energiaa lähteä vieraisiin, jos ei ole energiaa omalle perheelleen??! Tärkeimmilleen

Vierailija
8/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ylipäätään muiden ihmisten eroja ajattelen, niin ajattelen, ettei kukaan muu tiedä pohjimmaisia syitä eroon kuin he kaksi. Ja ettei se muille kuulukaan.

Vierailija
9/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hänen elämänsä. Sinulla on omasi. Älä puutu, jos ei pyydetä apua. 

Vierailija
10/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisillä voi olla energiaa lähteä vieraisiin, jos ei ole energiaa omalle perheelleen??! Tärkeimmilleen

Oma perhe ei ole läheskään kaikille tärkein. Luin täältä tänään muun muassa aloituksen, jossa biologinen isä halusi estää lapsensa äidin miestä adoptoimasta lasta, vaikka bioisä ei ollut tavannut lasta eikä ollut yhteydessä muutenkaan. Sellaista välittämistä. 

Vierailija
11/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap mummuna nyt sitten mahdollistaa lapsillensa sen parisuhteen hoitamisen; eli otat lapsenlapsia yökylään ja tarjoat muutoinkin lastenhoitoapua. Siinä yks iso syy eroihin nimittäin jos ei koskaan saa kiireetöntä aikaa kahdenkesken pariskuntana. 

Vierailija
12/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin tulee yllätyksenä millaista se vanhemmuus on. Ne jotka sitä eroa haluaa, ovat minä minä minä ihmisiä. 

Vierailija
13/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellä vai pojallasi ei mene hyvin? Miksi poika on jättänyt parisuhteensa hoitamatta?

Vierailija
14/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mummia niin huolettaa niin olisikohan hän voinut tarjota apua niin, että vanhemmat olisivat saaneet hoitaa suhdettaan. Kyllä se kovasti helpottaa parisuhteen vaalimista jos olisi joku, joka voisi joskus tarjota apua eikä vain moralisoida.

Vierailija
15/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan huolissaan, mutta älä tuomitse, vaan tarjoa apua. Apua tarjotaan niin, että kysytään: "tarvitsetteko apua?" ja sitten vastataan siihen vastaukseen sen kummempia kommentoimatta ja ihmettelemättä.

Vierailija
16/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä itse mieheni kanssa olen jaksanut koko lapsiperhearjen käydä läpi ja ollaan myös pojanpoikiani hoidettu aina pyydettäessä ja muulloinkin. Eivät tunnu keskittyvän elämässä olennaiseen, koko ajan uutta autoa ja urahaaveita ym., mutta samaan aikaan ero on jo ollut pojan mielessä kuulemma. 1v. ja 4v. lapset. ap

Vierailija
17/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, voisitko ottaa lapset hoitoon, jotta vanhemmat pääsevät hoitamaan parisuhdettaan rauhassa. Konkreettinen apu on hyödyllisempää kuin vauvapalstalla kirjoittelu. 

Vierailija
18/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Mies jätti minut kun vauva oli 4kk. Eipä siinä mitään voinut tehdä. Seksi loppui jo raskausaikana, vaikka itsellä olisi ollut haluja. Miestä ei kiinnostanut. Alkoi kuulemma rakkaus hiipua. Niin hän sanoi. Olisin ymmärtänyt, jos olisin ollut joku valas. Mutta painoin viimeisillänikin alle 57kg ja olin 160cm. Luulen, että lapsi oli miehelle vaan liian paha shokki eikä hän kyennyt sopeutumaan tilanteeseen. 

Vierailija
19/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä itse mieheni kanssa olen jaksanut koko lapsiperhearjen käydä läpi ja ollaan myös pojanpoikiani hoidettu aina pyydettäessä ja muulloinkin. Eivät tunnu keskittyvän elämässä olennaiseen, koko ajan uutta autoa ja urahaaveita ym., mutta samaan aikaan ero on jo ollut pojan mielessä kuulemma. 1v. ja 4v. lapset. ap

Kukahan sen pojan on kasvattanut tuollaiseksi?

Vierailija
20/271 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa ei voi hoitaa parisuhdetta. Esim. addiktin.