Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kaupankassoille/myyjille (asioinnista)

Vierailija
03.06.2015 |

Pahastutteko jos asiakas ei osaa smalltalkia?

Monesti edelläoleva tai takanaoleva höpöttelee kassan kanssa kaikenlaista säästä päivän ruokasuunnitelmaan koko ostostapahtuman ajan. Olen sosiaalisesti melko akward tuntemattomien kanssa joten en osaa smalltalkia.

Usein kaupassakin sanon vain ensin moi, loppusumman jälkeen joo ja kuitin saadessani kiitos. Sitten ehkä lopuksi heipat ellei kassa ole kovin kiireinen seuraavan asiakkaan kanssa.

Tuntuu että jotkut kassat tuntuvat olevan näreissään kun minusta ei enempää irtoa :D Vai ovatkohan vain yleisilmeeltään sellaisia? Vai onko tämä ees ongelma Suomessa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa lörpötellä asiakkaan kanssa mitään kyseiseen ostotapahtumaan tai asiointiin liittymätöntä.

Vierailija
22/23 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vitun takia kaupan kassan, taksikuskin tms. Kanssa pitäs lässyttää jotain?? Jos haluan juttuseuraa, niin soitan ihan muualle kuin taksikeskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei tarvi jutella minulle ylimääräisiä jos ei halua. En aloita ikinä keskustelua asiakkaan kanssa itse ellei hän aloita. Jonot venyisivät suunnattomasti, jos kaikkien kanssa juttelisi ja sitä paitsi pitkinä työpäivinä ei aina oikein jaksakaan enää päivitellä säätä/asiakasruuhkia/hintojen nousua tai laskua joka asiakkaan kanssa.