Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On oikein että työssäkäyvät säästyvät leikkauksilta!

Vierailija
02.06.2015 |

Ketkä muuten pitävät Suomea pystyssä jos ei keskiluokka eli työssäkäyvät! Mehän maksetaan ihan kaikki muutenkin, veroja kaikesta ja mitään avustuksia emme saa. Hyvä hallitus!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilta sai tänään kenkää yli viisikymmentä. Mistä lähtee huomenna tai ensi viikolla tai ensi kuussa? Ehkä juuri sinun työpaikaltasi? :)

Vierailija
22/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 korjaa, 2000 netto ja brutto jotain 3500 tjsp, lauseesta vähän lähti liikaa pois kun korjasin. Mutta siitä 2000 ei ole laskettu vielä mitään pois, asumiskulutkin maksettiin siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:58"]

No, minä en jätä tätä maata lapsille, kun ei niitä ole. Ja muiden lapsista minä en välitä pätkääkään. Comprendo? :)

[/quote]

Toivottavasti tupakka-, kalja- ja sipsitukesi pienenevät mahdollisimman paljon. Voisit jopa vähän laihtua. Comprende?

[/quote]

Tupakkavero saisi nousta minun puolestani vaikka 99.9:ään prosenttiin (vihaan tupakkaa!), alkoholia olen viimeksi ostanut Tukholman risteilyltä kolme vuotta sitten, ja meillä mies syö enemmän sipsejä kuin minä. Koetas keksiä vielä jotain muuta! :) :)

Vierailija
24/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:46"]Ketkä muuten pitävät Suomea pystyssä jos ei keskiluokka eli työssäkäyvät! Mehän maksetaan ihan kaikki muutenkin, veroja kaikesta ja mitään avustuksia emme saa. Hyvä hallitus!
[/quote]

Jaa. Ette aja autolla? Lapsenne ei varmaan käy koulua tai ole päivähoidossa. Sairaana ette ole koskaan.
[/quote]

Taloanne ei lämmitetä, ette syö tai käytä palveluita. Et opiskele
Keskiluokka maksaa aina eniten
Mitä leikkauksia tarkoitat jotka ei kohdistuisi juuri keskiluokkaan?

Vierailija
25/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhteiskuntasopimus tulee leikkaamaan palkansaajilta paljon enemmän kuin eläteiltä.

Vierailija
26/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:58"]

No, minä en jätä tätä maata lapsille, kun ei niitä ole. Ja muiden lapsista minä en välitä pätkääkään. Comprendo? :)

[/quote]

Toivottavasti tupakka-, kalja- ja sipsitukesi pienenevät mahdollisimman paljon. Voisit jopa vähän laihtua. Comprende?

[/quote]

Tupakkavero saisi nousta minun puolestani vaikka 99.9:ään prosenttiin (vihaan tupakkaa!), alkoholia olen viimeksi ostanut Tukholman risteilyltä kolme vuotta sitten, ja meillä mies syö enemmän sipsejä kuin minä. Koetas keksiä vielä jotain muuta! :) :)

[/quote]

No mutta sittenhän sinun pitäisi tulla toimeen todella vähällä? Ehkä noin parempiosaisena voisit auttaa niitä todellisessa ahdingossa olevia alkoholi-, tupakka- ja sipsiriippuvaisia? =)

Vierailija
27/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni leikkausuhri käy myös töissä, kuten lapsiperheiden vanhemmat.

Minusta olisi kyllä enemmän oikein että valtion taloutta edistävtä toimet olisi kohdennettu meihin hyvin toimeen tuleviin joilla ei ole enää huollettavia.

Vierailija
28/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:11"]

Aika moni leikkausuhri käy myös töissä, kuten lapsiperheiden vanhemmat.

Minusta olisi kyllä enemmän oikein että valtion taloutta edistävtä toimet olisi kohdennettu meihin hyvin toimeen tuleviin joilla ei ole enää huollettavia.

[/quote]

Joo, työssäkäyvät mummot ja vaarit riviin ja lisäverolle. Kannatetaan!

Vierailija
29/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein. Mun työsäkäyvä mies elättää mua ja lapsia, joten ihan hyvä, ettei sen tuloihin kosketa.

Vierailija
30/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työttömänä ja meidän työpaikasta einoo varaa nipistää yhtään, nyt jo äärirajoilla mennään. Työttömänä hain paikkoihin, soittelin oma-aloitteisesti ja lähetin avoimia hajemuksia ja tärppäsi sitä kautta. Nyt vakkari 13 vuotta. Sitähän sanoin että maksamme veroja kaikissa muodoissa, hyvä että tuloveroa kevennetään. Ja olen ollut kaukaa viisas ja suunnitellut talouden niin ettei mahdollinen työttömyys kaada elämäöni. Työssä ollessa voi säästää. Aapee

Vierailija
31/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme työssäkäyviä, mutta kyllä meiltä otetaan ja juuri tärkeimmistå asioista

- Lasten päivähoidon suuremmat ryhmät: Jo nyt päiväkodissa on niin paljon lapsia per hoitaja, melua yms, että hieman hirvittää. Jos ryhmäkoko kasvaa todennäköisesti toinen tai molemmat meistä jäävät osa-aikaiselle.
- Eskarivuoden osalta päivähoito-oikeus saattaa poistua ja tilalle voi tulla sekalaisia kerhoja ilman kunnon varhaiskasvatusta, sekalainen henkilökunta jne. Yksi syy lisää harkita osa-aikaisuutta, jos lapsen hoito ei ole kunnossa.
- koulutussäästöt. Tämä iskee lapsiimme tulevina vuosina ja sitä kautta meuhin.
- mies on koulutusalalla töissä, joten tämä heijastunee häneen töiden kautta.
- kiinteistövero nousee. Lapsiperhe ei mahdu asumaan yksiössä, joten maksammekin enemmän.
-sähkövero nousee, lapsiperhe kuluttaa väkisinkin sähköä.
- terveydenhoitokulut nousevat, lapset sairastavat väkisinkin.

Tuossa nyt muutama mitä tuli ekana mieleen, oli siellä muitakin.
-

Vierailija
32/32 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites palkanalennukset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi