Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein saat tuntemattomilta kaveripyyntöjä facebookissa?

Vierailija
23.06.2015 |

Myös puolituntemattomat kaverin kaverit jotka tunnet vain nimeltä ynnämuut lasketaan.

Itselle ei tule onneksi kovin usein. Tuntuu tylyltä aina hylätä niitä kaveripyyntöjä, mutta jos ollaan nähty kerran joskus pari vuotta sitten ohimennen kaverin grillijuhlissa, niin en koe aiheelliseksi että täytyy olla facebookissa kavereita. En mä sinne mitään kovin henkilökohtaisia asioita kirjoittele, mutta en siltikään halua kerätä puolta kaupunkia sinne kaverilistalle, sillä ei minuakaan kiinnosta heidän asiat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kyllä tuu tuollaisia puolituttuja, kyllä kaikki ovat sellaisia joiden kanssa on nähty useammin tai todennäköisesti tullaan näkemään. Työkavereita (joitten kanssa en ole tekemisissä vaan ovat vain tyyliin nähneet nimeni jossain) olen hylännyt, samoin kuin ajoittaisia ulkomaalaismiesten pyyntöjä.. No, ei niitäkään onneksi tule kuin muutama vuodessa.

Vierailija
4/5 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä olen opiskeluaikoinani alkanut saada usein, kai isommissa piireissä pyöriminen on vaikuttanut asiaan. Jos en millään tavalla tunne pyytäjää (ikinä jutellut sen kanssa tai edes nähnytkään), niin en hyväksy, oli yhteisiä kavereita tai ei.

Vierailija
5/5 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi