Ketä ikävöit?
Minä ikävöin rakasta ystävääni, joka on kuollut.
Kommentit (37)
Miestäni. Onneksi tulee pian kotiin:)
Ihaninta ihmistä, jonka olen ikinä tavannut. Viimeksi on nähty huhtikuussa ja ikävä on mieletön. Viimeksi on juteltu kahden joskus viime kesänä. Kaipaus kahdenkeskiseen jutteluun on niin kova, että haluaisin viillellä itseäni. Onneksi en uskalla.
Johannaa. Olen kaivannut siitä hetkestä kun erottiin. Saisinpa ikävät sanomiseni kumottua. Tulen kaipaamaan sinua ihan aina ja joka ainoa hetki.
Äitiä joka on taivaassa.Voi kunpa olisit vielä täällä..
Exää joka jätti mut yllättäen. Kai se joskus helpottaa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:10"]
Minä ikävöin rakasta ystävääni, joka on kuollut.
[/quote]
Sama
Isääni, joka menehtyi talvella. Ikävöin myös montaa muuta läheistäni, jotka ovat kuolleet. Edellisellä sivulla joku sanoi hyvin, että hänen koko elämänsä on pelkkää ikävöintiä.
Mulla on sama juttu, tosin kaikki ikävöinnin kohteet ovat kuolleet.
Erästä naista jonka pyyhin kokonaan elämästäni. Olisitpa täällä. Joskus pompit mieleeni vaikka en sitä tahdo. En edes muista kunnolla enää sua koska siitä on jo aikaa ja Todnäk. vihaat minua niin pysyn kaukana enkä aio tulla enää menestyksesi tielle. Kaikkea hyvää kuitenkin elämääsi.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:36"]
Erästä naista jonka pyyhin kokonaan elämästäni. Olisitpa täällä. Joskus pompit mieleeni vaikka en sitä tahdo. En edes muista kunnolla enää sua koska siitä on jo aikaa ja Todnäk. vihaat minua niin pysyn kaukana enkä aio tulla enää menestyksesi tielle. Kaikkea hyvää kuitenkin elämääsi.
[/quote]Miksi ja milloin pyyhit hönet elämästäsi? Oletko nainen vai mies?
Ihastusta. En tiedä koska nähdään vai nähdäänkö enää ollenkaan.
Yhtä ihanaa miespuolista ihmistä. En tiedä nähdäänkö koskaan enää. Ollaanko edes koskaan enää yhteyksissä. Ei varmaan, mutta tulen kaipaamaan häntä. Hetken aikaa jo meinasin laittaa viestin, etten saa häntä mielestäni, mutta tilanne ei vaikuta siltä että olisi kovinkaan kannattavaa laittaa sitä. Ei hitto kun kaipaan sinua. Kumpikaan meistä ei varmaan edes enää ole siellä missä ollaan tavattu. Minä en ainakaan. Olen monen sadan kilometrin päässä, niinkuin kai sinäkin, mutta meidän nykyinen välimatka ei ole kovin suuri. Haluaisin tavata hänet, vain kertoakseni tunteistani. Ja kysyä mitä hän ihan oikeasti ajattelee.
Poikaani, joka nukkuu viereisessä huoneessa.
Pieniä oppilaitani