Tahdon muuttua tytöstä pojaksi
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:12"] Ei ole mitään kysyttävää. Itse päätin 20 vuotta sitten (15-vuotiaana) että menen prosessiin, jos sellainen on joskus mahdollista. Nyt elelen tavismiehenä. [/quote] Niin siis kävin prosessin, en tarkoita, että olisin tullut toisiin ajatuksiin ja eläisin siksi miehenä. [/quote] Hieno homma, miten meni :)? Ap
[/quote]
Siinähän tuo meni. :D Kaikki otti yllättävän hyvin, luulin, että sukulaiset olis katkaisseet välit, mut ei mitään sellasta. Ainoastaan nyt vuosien testosteronihoidon jälkeen seurailen tuota hiusrajaa, alanko kenties kaljuuntua. Sen riskin tiesin kyllä etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:48"]
http://aitoavioliitto.fi/kansalaisaloite
[/quote]
Haha, olkaa vaan ihan rauhassa "aidossa avioliitossa" :D Kukaan ei estä. Ärsyttävää vouhkaamista tällainen.
Kerro ihmeessä miksi :D
ex-poikana kiinnostaa
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:44"]Kerro ihmeessä miksi :D
ex-poikana kiinnostaa
[/quote]
Minä vain tunnen olevani mies :D luultavasti sama syy kuin sinulla muutokseesi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:44"]Kerro ihmeessä miksi :D
ex-poikana kiinnostaa
[/quote]
Voidaanko jutella? Jaksatko?
Ao
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:47"]Joko parta kasvaa ap?
[/quote]
:(
Ap
Millainen pillu sulla on? Voitko kuvan siitä
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:48"]
http://aitoavioliitto.fi/kansalaisaloite
[/quote]
Hyi.
Mä taas olisin ennemmin nainen kuin mies. Naisena olisi kaikki paljon helpompaa. Ikkä on 29 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:52"]
Onks pillun hinta yhä 666e?
[/quote]
Pillun hinta on omat mielipiteet ja miehuus. Pitää olla metroseksuaali.
Ei ole mitään kysyttävää. Itse päätin 20 vuotta sitten (15-vuotiaana) että menen prosessiin, jos sellainen on joskus mahdollista. Nyt elelen tavismiehenä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:12"]
Ei ole mitään kysyttävää. Itse päätin 20 vuotta sitten (15-vuotiaana) että menen prosessiin, jos sellainen on joskus mahdollista. Nyt elelen tavismiehenä.
[/quote]
Niin siis kävin prosessin, en tarkoita, että olisin tullut toisiin ajatuksiin ja eläisin siksi miehenä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:12"]
[/quote]
Niin siis kävin prosessin, en tarkoita, että olisin tullut toisiin ajatuksiin ja eläisin siksi miehenä.
[/quote]
Hieno homma, miten meni :)?
Ap